TRUMP
Active member
Post hier uw bed blunders!
1tje van aantal jaren terug. Een vrouw zitten beffen in bed, ik op handen en knieën in da bed bezig tussen de vrouw haar benen, terwijl er achter mij een gigantische spiegel stond.
achteraf dan bij stil gestaan, terwijl de vrouw lag te genieten met haar hoofd op het hoofdkussen en dus in die spiegel kon kijken, zag ze wellicht mijn opengesperde kerf
. Nu niet meteen het meest mooie panorama natuurlijk. In het vervolg let ik daar toch wel voor op.
Ik kan alleen maar hopen dat mijn "werk" zo goed was, dat haar ogen in haar kas draaide, en geen nood had om die te openen.
1tje van aantal jaren terug. Een vrouw zitten beffen in bed, ik op handen en knieën in da bed bezig tussen de vrouw haar benen, terwijl er achter mij een gigantische spiegel stond.
achteraf dan bij stil gestaan, terwijl de vrouw lag te genieten met haar hoofd op het hoofdkussen en dus in die spiegel kon kijken, zag ze wellicht mijn opengesperde kerf
. Nu niet meteen het meest mooie panorama natuurlijk. In het vervolg let ik daar toch wel voor op.Ik kan alleen maar hopen dat mijn "werk" zo goed was, dat haar ogen in haar kas draaide, en geen nood had om die te openen.

Laatst bewerkt:

)
.