.Sinister.
Active member
't Is vakantieperiode, dus hebben de mensen eindelijk tijd om wat meer te gaan nadenken over de belangrijke dingen in het leven.
Nu liep ik deze ochtend met het gezin gezellig over een marktje in de Provence. Gevolg hiervan is dat ik nu met een zak vol Saucissons sec naast het zwembad lig.
Hierbij kwam er een belangrijke levensvraag in me op;
In die wereld bestaan duizenden types worst; van frankfurter tot cervela, van bloed tot lever, van gedroogd tot gekookt, van mortadella tot chorizo,...
Gezien ik op vakantie ook steeds lastheb van trage stoelgang; weten jullie toevallig welke worst het snelste zou passeren door onze spijsvertering?
Kwestie van volgens jaar mijn vakantiebestemming eens bewust goed te kiezen
Alvast bedankt voor jullie tips!
Nu liep ik deze ochtend met het gezin gezellig over een marktje in de Provence. Gevolg hiervan is dat ik nu met een zak vol Saucissons sec naast het zwembad lig.
Hierbij kwam er een belangrijke levensvraag in me op;
In die wereld bestaan duizenden types worst; van frankfurter tot cervela, van bloed tot lever, van gedroogd tot gekookt, van mortadella tot chorizo,...
Gezien ik op vakantie ook steeds lastheb van trage stoelgang; weten jullie toevallig welke worst het snelste zou passeren door onze spijsvertering?
Kwestie van volgens jaar mijn vakantiebestemming eens bewust goed te kiezen
Alvast bedankt voor jullie tips!