pablohoney
Well-known member
Ja zelfs in deze matchen is het toch echt veel te weinig van Sowah. Hopelijk keert het nog, maar vrees er wat voor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
José met de 1-0! Dat de lijnrechter daar vlagt is ook maar raar.
Idd vreemd van die lijnrechter
De Bilde dacht dat het was omdat Dost buitenspel stond. Vroeg zich ook luidop af of ze niet moesten bekijken of hij deelnam aan het spelVlagt die niet gewoon om aan te geven dat die bal binnen is? Ik erger me eerder aan het feit dat Clement persé nog Lang en Vanaken wil brengen terwijl die match gespeeld is. Breng dan gewoon de andere bankzitters?

Sowah is dan ook geen flankspeler maar wordt daar gezet door gebrek aan. Persyn brengt te weinig. Van der Brempt wordt meer als RB gezien. Dat Buchanan er maar snel is.Ja zelfs in deze matchen is het toch echt veel te weinig van Sowah. Hopelijk keert het nog, maar vrees er wat voor.
²Zou het moeten zien uit een andere hoek, maar nu zie ik toch geen fout.
Sowah gaf mij in zijn eerste wedstrijden een indruk van ruwe diamant, maar hij bevestigt dat niet, laat staan groeien.
Schande voor zo een grootstad als gent.
Zielig boys, zielig. ne 4e klasser komt me bekan meer volk af dan jullie.
Ik heb niks van de match gezien maar als een bal net over de lijn is dan moet de assistent-scheidsrechter dit signaleren door zijn vlag in de lucht te steken en dan vervolgens naar de midden lopen/spurten.Vlagt die niet gewoon om aan te geven dat die bal binnen is? Ik erger me eerder aan het feit dat Clement persé nog Lang en Vanaken wil brengen terwijl die match gespeeld is. Breng dan gewoon de andere bankzitters?
Er was wel iets meer volk dan de foto doet vermoeden: iedereen zat in de hoofdtribune en achter de goal
Zielig boys, zielig. ne 4e klasser komt me bekan meer volk af dan jullie.

Niet te vroeg panikeren. Wilt iets teveel volgens mij, qua inzet zal het hem toch niet ontbreken.²
Speelde zo moeiteloos eerst, maar er komt absoluut niets verder uit voorlopig. Dat prijskaartje begint wel zwaar te wegen nu.