Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bal leek toch gewoon met de hand gestopt ? Zuivere penalty. Oogjes dicht

Denk niet dat ik het ooit heb gehad. 1-4 voorstaan, makkelijke match. Ook geen ambetante tegenstander
En toch zo'n slecht gevoel over die wedstrijdleiding

Wel content voor Dost, ook al is't maar tegen Deinze. 'k had er wa mee te doen de laatste weken.

Beerschot 0-4 gewonnen, zonder penalties of rode kaarten. Mooie opsteker voor aanstaande zaterdag. Als we zaterdag thuis tegen Seraing niet kunnen winnen, is ons doodsvonnis getekend. Als we winnen, zit er een remontada aan te komen.

Vlagt die niet gewoon om aan te geven dat die bal binnen is? Ik erger me eerder aan het feit dat Clement persé nog Lang en Vanaken wil brengen terwijl die match gespeeld is. Breng dan gewoon de andere bankzitters?
De Bilde dacht dat het was omdat Dost buitenspel stond. Vroeg zich ook luidop af of ze niet moesten bekijken of hij deelnam aan het spel :unsure:

Ja zelfs in deze matchen is het toch echt veel te weinig van Sowah. Hopelijk keert het nog, maar vrees er wat voor.
Sowah is dan ook geen flankspeler maar wordt daar gezet door gebrek aan. Persyn brengt te weinig. Van der Brempt wordt meer als RB gezien. Dat Buchanan er maar snel is.

Leuk dat Club vandaag speelde met Nusa, Mbamba, Sandra en ook Izqueirdo. Mignolet die eens een match laat aan een jonge gast. Ook goeie match van Maouassa en Dost. Zo moet het eigenlijk in zo'n bekermatch.

Zou het moeten zien uit een andere hoek, maar nu zie ik toch geen fout.

Sowah gaf mij in zijn eerste wedstrijden een indruk van ruwe diamant, maar hij bevestigt dat niet, laat staan groeien.
²

Speelde zo moeiteloos eerst, maar er komt absoluut niets verder uit voorlopig. Dat prijskaartje begint wel zwaar te wegen nu.

Vlagt die niet gewoon om aan te geven dat die bal binnen is? Ik erger me eerder aan het feit dat Clement persé nog Lang en Vanaken wil brengen terwijl die match gespeeld is. Breng dan gewoon de andere bankzitters?
Ik heb niks van de match gezien maar als een bal net over de lijn is dan moet de assistent-scheidsrechter dit signaleren door zijn vlag in de lucht te steken en dan vervolgens naar de midden lopen/spurten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan