Ik dacht dat we een paar dagen geleden nog maar een referentiematch hadden gespeeld? Ik ga het weer mogen horen op kantoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en ze deze vorm moeten aanhouden. Er zit alleszins veel voetbalvernuft in die ploeg.Seraing, Union en KV Mechelen speelden ook hun referentiematch tegen onsIk dacht dat we een paar dagen geleden nog maar een referentiematch hadden gespeeld? Ik ga het weer mogen horen op kantoor.
ik vrees dat dat tegenwoordig niet zo heel veel zegt.Euh, wat heb jij allemaal gezien dan? Enkel Vanaken had ik ff schrik bij z'n reactie na een fout die hij tegengefloten kreeg. Voor de rest vind ik dat ze nog zeer kalm gereageerd hebben allemaal.Als die ref even consequent kaarten had getrokken zoals hij zaterdag even wilde tonen tegen Kompany was Club de match geëindigd met 3 man. Ineens mag dat gescheld en gedoe dan weer wel allemaal.
)Zeer kalm… bij die fase met Tissoudali krijgt die over zijn kloten terwijl ze daar met 2 op hem afvliegen omdat hij een bruggetje doet. Vanaken inderdaad. Balanta komt hier al 2 jaar met alles weg terwijl die de hele match ligt te schoffelen en bij die fase van Odoi stonden ze met 5 te tieren naar Lambrechts.Euh, wat heb jij allemaal gezien dan? Enkel Vanaken had ik ff schrik bij z'n reactie na een fout die hij tegengefloten kreeg. Voor de rest vind ik dat ze nog zeer kalm gereageerd hebben allemaal.
Al bij al kan ik nog wel leven met deze uitslag, sowieso al heel veel chance gehad bij de uitwedstrijd.
Het voetbal was zeker de eerste 30-40 minuten toch goed, Gent kwam er nauwelijks uit en had heel wat meeval bij de doelpunten. Tweede helft zat het er dan eigelijk nooit in want er was al heel snel die (domme) rode kaart.
Voetjes op de grond, rug rechten en zaterdag herpakken tegen Seraing dan maar. (en supporteren voor Eupen of Anderlecht, zolang Gent maar niet met de beker gaat lopen)
Er is toch wel een groot verschil met de manier waarop Kompany letterlijk in het gezicht staat te schreeuwen van de ref alsof hij een kleutertje aan het terechtwijzen is en de manier waarop de Club spelers protesteren tegen een rode kaart. Maar goed, da's jouw mening. We gaan hier geen Club-Anderlecht discussie van maken.Zeer kalm… bij die fase met Tissoudali krijgt die over zijn kloten terwijl ze daar met 2 op hem afvliegen omdat hij een bruggetje doet. Vanaken inderdaad. Balanta komt hier al 2 jaar met alles weg terwijl die de hele match ligt te schoffelen en bij die fase van Odoi stonden ze met 5 te tieren naar Lambrechts.
Dat mag allemaal van mij maar het contrast met Kompany op zijn plaats willen zetten - die ook nog eens 100% gelijk had - is frappant. Dezelfde ref.
Ik zag Skov ze wel goed trappen tegen Gent (laatste competitie match)in die 2e helft.Dat Vormer de enige is die vrije trappen en corners kan geven zeg ik hier echt al meer dan een jaar.
Voetjes op de grond, rug rechten en zaterdag herpakken tegen Seraing dan maar.
Hij was aan het wijzen naar het strafschopgebied van OHL en dat ging dus duidelijk iets van "daar moest ge ook fluiten". Hoe en in welke bewoording weet ik niet, maar ik ben er zeker van dat dat het typische soort geldingsdrang is wat je hier in België wel eens vaker ziet. "Die Kompany moet niet denken dat hij alles mag", zoiets. Compleet belachelijk om op letterlijk 4 seconden voor 2 keer dezelfde uitspraak in 1 beweging 2 gele kaarten te trekken. Dat gebeurt nooit. Nooit. En wat ik over gisteren zei is dat Lambrechts aantoont dat hij anders nooit zo doet.Was bij beide fases toch minder intens dan je hier laat uitschijnen. En toch alleszins minder bulderend in het gezicht van de scheidsrechter.
Andere wedstrijd en andere discussie natuurlijk, is ondertussen al geweten wat Kompany precies heeft gezegd? Dat kan ook een rol gespeeld hebben.
We weten niet of die scheidsrechters voor de wedstrijden al dan niet een briefing krijgen van het referee department (professional laat ik bewust achterwege) die bepaalde fouten/gedrag benadrukken die bestraft moet worden. Met gigantische druk tot gevolg?Hij was aan het wijzen naar het strafschopgebied van OHL en dat ging dus duidelijk iets van "daar moest ge ook fluiten". Hoe en in welke bewoording weet ik niet, maar ik ben er zeker van dat dat het typische soort geldingsdrang is wat je hier in België wel eens vaker ziet. "Die Kompany moet niet denken dat hij alles mag", zoiets. Compleet belachelijk om op letterlijk 4 seconden voor 2 keer dezelfde uitspraak in 1 beweging 2 gele kaarten te trekken. Dat gebeurt nooit. Nooit. En wat ik over gisteren zei is dat Lambrechts aantoont dat hij anders nooit zo doet.
Dit was gewoon puur viseren van Kompany zaterdag. Een voorbeeld stellen of zo.
Dat mag maar het is nu niet dat Kompany zo'n irritant geval is dat elke week zo staat te doen. Figuren als Hein, Clement in het verleden, Brys zelf zaterdag, die Stills, Vrancken, etc. staan ook elke week te brullen tegen de ref.
Wees gewoon consequent als ref.
Vanaken is nog altijd de enigste speler die twee speeldagen (extra) schorsing kreeg voor verwensingen naar de ref.Zeer kalm… bij die fase met Tissoudali krijgt die over zijn kloten terwijl ze daar met 2 op hem afvliegen omdat hij een bruggetje doet. Vanaken inderdaad. Balanta komt hier al 2 jaar met alles weg terwijl die de hele match ligt te schoffelen en bij die fase van Odoi stonden ze met 5 te tieren naar Lambrechts.
Dat mag allemaal van mij maar het contrast met Kompany op zijn plaats willen zetten - die ook nog eens 100% gelijk had - is frappant. Dezelfde ref.
Eigenlijk begrijp ik - na afgelopen zondag en Kompany - echt niet waarom die daar niet gewoon zijn 2e geel krijgt.Euh, wat heb jij allemaal gezien dan? Enkel Vanaken had ik ff schrik bij z'n reactie na een fout die hij tegengefloten kreeg. Voor de rest vind ik dat ze nog zeer kalm gereageerd hebben allemaal.