Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2x geen penalty imo maar we hebben er ook ene gekregen vorig weekendLaat toch gewoon zijn been hangen om het contact te zoeken? Zet zelfs een tussen stapje om zeker te haken
Natuurlijk dom om uw been te zetten.
Maar als Bongonda of Tresor dat doet tegen Club is het "hij zoekt het te hard"
Geen aflevering opgenomen van Anouk Matton?Anders geef het ineens weg he
Ben aant twijfelenGeen aflevering opgenomen van Anouk Matton?

1e zie ik amper contact als hij valt hoor. Haakt achter zijn eigen voetHoe kan dat nu geen penalty zijn?
Toch duidelijk 2 x contact?
Fysiek wel maar mag toch ook is een balleke naar voor trappenToch straf om te zien hoe Kana fysiek zo gegroeid is, en Verschaeren blijft dan zo'n kinderlijke grasspriet die geen enkel fysiek contact kan winnen
Refaelov laat zich gewoon vangen heLaat toch gewoon zijn been hangen om het contact te zoeken? Zet zelfs een tussen stapje om zeker te haken
Natuurlijk dom om uw been te zetten.
Maar als Bongonda of Tresor dat doet tegen Club is het "hij zoekt het te hard"
Zo ostentatief vond ik die beweging van Maziz ni, maar ik zal het nog eens bekijken in de pauze.is dien ni aant rechtkruipen ?Ik vraag me af of Magallan niet de voet aan tikt ipv dat het die trekfout is?
Ik ben niet meeis dien ni aant rechtkruipen ?
Awel Magalan , dien was aant rechtkruipen met die penaltyfase dus voet denk ik dat hij ni raakt , slaphandje misschienIk ben niet mee
Ah op die manier. Zou kunnen. Zullen het hopelijk in de rust zien.Awel Magalan , dien was aant rechtkruipen met die penaltyfase dus voet denk ik dat hij ni raakt , slaphandje misschien
ripBtw als we dees rechtrekken , zienk alle afleveringen van ANouk Matton Prive ACHTERELKAAR !
Hebt ge de afleveringen allemaal?Awel Magalan , dien was aant rechtkruipen met die penaltyfase dus voet denk ik dat hij ni raakt , slaphandje misschien
Btw als we dees rechtrekken , zienk alle afleveringen van ANouk Matton Prive ACHTERELKAAR !