Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mangalan is wel een toppertje hoor amai..

Volgend jaar misschien jongens meepakken die wel in de week een matchke willen shotten

Laat toch gewoon zijn been hangen om het contact te zoeken? Zet zelfs een tussen stapje om zeker te haken
Natuurlijk dom om uw been te zetten.

Maar als Bongonda of Tresor dat doet tegen Club is het "hij zoekt het te hard"
2x geen penalty imo maar we hebben er ook ene gekregen vorig weekend

Toch straf om te zien hoe Kana fysiek zo gegroeid is, en Verschaeren blijft dan zo'n kinderlijke grasspriet die geen enkel fysiek contact kan winnen

Hoe kan dat nu geen penalty zijn? :unsure:

Toch duidelijk 2 x contact?
1e zie ik amper contact als hij valt hoor. Haakt achter zijn eigen voet

2e is gewoon overduidelijk zelf been laten hangen om contact te maken

Er is daar wel contact maar zondag vonden ze dat te licht om te fluiten
Al is het 2x belachelijk slecht verdedigen hè

Laat toch gewoon zijn been hangen om het contact te zoeken? Zet zelfs een tussen stapje om zeker te haken
Natuurlijk dom om uw been te zetten.

Maar als Bongonda of Tresor dat doet tegen Club is het "hij zoekt het te hard"
Refaelov laat zich gewoon vangen he :tongue: Zo ostentatief vond ik die beweging van Maziz ni, maar ik zal het nog eens bekijken in de pauze.

Eerste leek mij overigens ook gewoon een (weliswaar licht) contact dat de aanvaller doet struikelen. Kan je imo niks van zeggen. Maar ook nog eens te bekijken in de pauze.

Dat is gewoon rood op Kana?! Gestrekt been, voet vooruit, boven enkel hoogte. Echt te braaf hè

@Hazz Refaelov is idd gewoon dom, maar die laat het rechterbeen wel hangen terwijl hij kan doorlopen
1e is contact met de rechterarm en als hij dan valt snap ik het, maar zet nog 2 stappen extra

@Wilcao dat zou ik nog willen volgen, al leek die aanvaller zijn eigen voet aan te tikken

Hopen op herhaling of RTL. Vtm2 zal vooral reclame zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan