Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind Club Brugge bij momenten ook veel te laag spelen. En staat Rits nu op de 10?
Of is dat gewoon een wisselwerking met Vormer en Vanaken en wisselt dat zich af?

Edit: die remake van dat liedje van Ajax ben ik ondertussen wel fameus beu gehoord, amai :D

Ahahaaaa, dat geloof je toch niet.
We komen niet eens aan de goal, en dan valt die goal gewoon uit de lucht, ma jongens toch :lol:

En het is al weer om zeep, Club Brugge anno 2021, rotte kaas met gaten.
Net afgetrapt zeg ... kust ze een beetje Club, echt man

Kansloos gewoon ... dat zei ik zondag ook, en eigenlijk was het ook gewoon zo, enkel hebben we hoerechance om dat nog recht te trekken. Geen twee keer hoor, geloof ik totaal niet in.
Met 10 mensen nog een 2-1 achterstand ombuigen, dat zou ik nu toch niet meteen hoerenchance noemen.
Jullie maken gewoon heel makkelijk een doelpunt, zelfs wanneer jullie onderliggen. Dat is ook een gave die veel ploegen zouden willen.

Met 10 mensen nog een 2-1 achterstand ombuigen, dat zou ik nu toch niet meteen hoerenchance noemen.
Jullie maken gewoon heel makkelijk een doelpunt, zelfs wanneer jullie onderliggen. Dat is ook een gave die veel ploegen zouden willen.
Gemakkelijk een doelpunt? Jij kijkt duidelijk niet veel matchen van ons (ik neem het je niet kwalijk).
Eindeloos en doelloos gebrei, dat is onze tactiek, werkt voor geen meter, en verdedigend is het een zeef.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan