Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft nu ook wel de buitenspel opgehevenClement: laat Ricca nu aub staan volgende match.

Met 10 mensen nog een 2-1 achterstand ombuigen, dat zou ik nu toch niet meteen hoerenchance noemen.Kansloos gewoon ... dat zei ik zondag ook, en eigenlijk was het ook gewoon zo, enkel hebben we hoerechance om dat nog recht te trekken. Geen twee keer hoor, geloof ik totaal niet in.
Gemakkelijk een doelpunt? Jij kijkt duidelijk niet veel matchen van ons (ik neem het je niet kwalijk).Met 10 mensen nog een 2-1 achterstand ombuigen, dat zou ik nu toch niet meteen hoerenchance noemen.
Jullie maken gewoon heel makkelijk een doelpunt, zelfs wanneer jullie onderliggen. Dat is ook een gave die veel ploegen zouden willen.
Beetje zoals bij ons dusGemakkelijk een doelpunt? Jij kijkt duidelijk niet veel matchen van ons (ik neem het je niet kwalijk).
Eindeloos en doelloos gebrei, dat is onze tactiek, werkt voor geen meter, en verdedigend is het een zeef.