Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Afhankelijk van wie ze daarna aanstellen... Daar kan ge in België niet bijster veel vertrouwen in steken.Als dit verlies leidt tot het ontslag van Brohm van de Jon kan ik er nog mee leven. Zo kan het uiteindelijk nog een Pyrrusoverwinning worden voor Brugge achteraf bekeken![]()
Kunt ge moeilijk op trainen, qua spanning en dergelijke.No, they're not
Afhankelijk van wie ze daarna aanstellen... Daar kan ge in België niet bijster veel vertrouwen in steken.
Kunt ge moeilijk op trainen, qua spanning en dergelijke.
VercauterenAfhankelijk van wie ze daarna aanstellen... Daar kan ge in België niet bijster veel vertrouwen in steken.

als je ziet hoe goed ze getrapt waren kan je daar wel degelijk op trainen, de druk kan je niet simuleren maar dat komt door ervaring.Kunt ge moeilijk op trainen, qua spanning en dergelijke.
Totaal niet, het is gewoon de bedoeling dat de volgende coach beter is. En JVDB is nog niet 'bottom of the barrel" dus een exit is zeker geen automatische verbetering.Met die redenering kan je John evengoed T1 voor het leven maken. Dat lijkt me evenzeer geen strak plan.
Totaal niet, het is gewoon de bedoeling dat de volgende coach beter is. En JVDB is nog niet 'bottom of the barrel" dus een exit is zeker geen automatische verbetering.

Als dit verlies leidt tot het ontslag van Brohm van de Jon kan ik er nog mee leven. Zo kan het uiteindelijk nog een Pyrrusoverwinning worden voor Brugge achteraf bekeken![]()

Amai, ze hebben bij ons ook terug hun best gedaan. 0-2 voorstaan, paar wissels bij Eupen (oa Prevljak); en legt er op korte tijd 3 in het mandje. Zalig
MaAr WiJ HeBbEn GeWoNnEn TeGEn BeErsCHoT
Nu naar RSCA, naar Club, thuis tegen Union, thuis tegen Mechelen, en naar Standard.
![]()
Amai, ze hebben bij ons ook terug hun best gedaan. 0-2 voorstaan, paar wissels bij Eupen (oa Prevljak); en legt er op korte tijd 3 in het mandje. Zalig
MaAr WiJ HeBbEn GeWoNnEn TeGEn BeErsCHoT
Nu naar Club, naar Anderlecht, thuis tegen Union, thuis tegen Mechelen, en naar Standard.
![]()
zat? Dat is nog lang niet voorbij ze. De doorsnee journalist mag dan van stemming veranderen zoals de wind, de gemiddelde Clubvolger weet wel beter. Club is in elke linie dramatisch weggezakt. Er is ook niemand die er momenteel écht staat, buiten Balanta.maar volgens mij zat Brugge ook in een crisis.
Hopelijk kan Beerschot het Standard moeilijk maken en krijgen we een spectaculaire, energieke en zeer lange bekermatch![]()