Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dit verlies leidt tot het ontslag van Brohm van de Jon kan ik er nog mee leven. Zo kan het uiteindelijk nog een Pyrrusoverwinning worden voor Brugge achteraf bekeken :)

Als dit verlies leidt tot het ontslag van Brohm van de Jon kan ik er nog mee leven. Zo kan het uiteindelijk nog een Pyrrusoverwinning worden voor Brugge achteraf bekeken :)
Afhankelijk van wie ze daarna aanstellen... Daar kan ge in België niet bijster veel vertrouwen in steken.

Afhankelijk van wie ze daarna aanstellen... Daar kan ge in België niet bijster veel vertrouwen in steken.

Met die redenering kan je John evengoed T1 voor het leven maken. Dat lijkt me evenzeer geen strak plan.

Kunt ge moeilijk op trainen, qua spanning en dergelijke.

Onzin. De spanning kan je niet simuleren, maar de trap wel.
Je staat in een kolkend stadion en je moet de beslissende penalty trappen. In welke situatie denk je de meeste kans op succes te hebben:
-Je hebt de afgelopen week op training 50 strafschoppen genomen in twee verschillende hoeken.
-Je hebt in weken geen strafschop getrapt, ook niet op training.

What Niklas said
wat voor vrije trappen, corners en alle andere standaard situaties geldt, geldt ook voor strafschoppen

Met die redenering kan je John evengoed T1 voor het leven maken. Dat lijkt me evenzeer geen strak plan.
Totaal niet, het is gewoon de bedoeling dat de volgende coach beter is. En JVDB is nog niet 'bottom of the barrel" dus een exit is zeker geen automatische verbetering.

Totaal niet, het is gewoon de bedoeling dat de volgende coach beter is. En JVDB is nog niet 'bottom of the barrel" dus een exit is zeker geen automatische verbetering.

Op die manier, ik zie het. Ik heb voorlopig nog niemand zien passeren die bromboy the bottom of the barrel heeft genoemd. De vraag om verbetering is impliciet aanwezig en niet onmogelijk. We zullen zien :)

Wat mij het meeste stoort is dat Brugge eigenlijk twee keer de onderliggende partij was. Ge speelde gisteren weer een heel degelijk match en dan geeft ge het twee keer kinderlijk weg. Ik weet niet of dit het geval is, maar volgens mij zat Brugge ook in een crisis. Zwaar verliezen in de CL. Tegen KVM verliezen, maar tegen ons doen ze weer vertrouwen op door dat belachelijk verdedigen. Dan kunt ge beter twee keer weggespeeld worden.

Die gaat gewoon blijven, hoor. De teneur begint te draaien dankzij de mooie framing van JVDB en zijn vriendjes in de pers. Ondertussen beginnen zelfs supporters die geen idioot zijn te zeggen dat het allemaal niet aan VDB ligt en zelfs te zeggen dat verdedigers met ervaring ineens niet meer kunnen verdedigen omdat Vandevoordt achter hen staat.

Die moet gewoon buiten. Van de laatste matchen hoort ge gewoon twee keer van Brugge en van Beerschot en Zagreb te winnen, maar ge geeft het vier keer weg door steeds wederkerende fouten. Dat ligt gewoon 100% bij de eindverantwoordelijke van uw ploeg. DIE moet wederkerende fouten eruit halen. DIE moet zorgen dat er focus is tot minuut 90. Ja we voetballen regelmatig leuk, ja we verdienen meer dan we krijgen (zeker onze laatste matchen), maar we blijven keer op keer in hetzelfde mes stappen.
RAUS. Seizoen is verloren, dus doe maar uit met uw drie T2's en fiks u een goede coach naar volgend jaar toe die nu al in zijn vrije tijd kan kijken naar de kern en dan een volledige voorbereiding kan doen.

Nu was het een bekermatch tegen Brugge. De opkomst was niet goed, maar beter dan ik verwacht had. Maar ik verwacht dat ze de rekening gepresenteerd gaan krijgen wanneer we op een donderdagavond om 21 uur tegen Charleroi moeten spelen... En nu Mechelen, Rapid Wien, Charleroi, Antwerp en Gent. Als het zo blijft gaan, spelen we op de laatste speeldag voor de winterstop een degradatietopper tegen KV Oostende. En dat met deze kern. Bah.

Laatst bewerkt:
Amai, ze hebben bij ons ook terug hun best gedaan. 0-2 voorstaan, paar wissels bij Eupen (oa Prevljak); en legt er op korte tijd 3 in het mandje. Zalig :bow:

MaAr WiJ HeBbEn GeWoNnEn TeGEn BeErsCHoT

Nu naar RSCA, naar Club, thuis tegen Union, thuis tegen Mechelen, en naar Standard.
:laugh:

Amai, ze hebben bij ons ook terug hun best gedaan. 0-2 voorstaan, paar wissels bij Eupen (oa Prevljak); en legt er op korte tijd 3 in het mandje. Zalig :bow:

Nu naar RSCA, naar Club, thuis tegen Union, thuis tegen Mechelen, en naar Standard.

Thank God dat jullie zo een zwaar programma hebben. Ge zijt ondertussen immers een rechtstreekse concurrent.

Nu naar Club, naar Anderlecht, thuis tegen Union, thuis tegen Mechelen, en naar Standard.

Met andere woorden, de enige wedstrijd van belang hebben jullie gewonnen. Je staat reeds 8 punten voor.
Wij mogen thuis tegen Antwerp, naar Eupen, naar Standard, thuis tegen Anderlecht en thuis tegen Oostende. Als we 4 punten halen, zal het veel zijn.

maar volgens mij zat Brugge ook in een crisis.
zat? Dat is nog lang niet voorbij ze. De doorsnee journalist mag dan van stemming veranderen zoals de wind, de gemiddelde Clubvolger weet wel beter. Club is in elke linie dramatisch weggezakt. Er is ook niemand die er momenteel écht staat, buiten Balanta.

Die twee wedstrijden hoort genk gewoon tweemaal te winnen, wij spelen nog altijd even rampzalig of ervoor. Je moet ook eens los door de resultaten kunnen kijken.

Hopelijk kan Beerschot het Standard moeilijk maken en krijgen we een spectaculaire, energieke en zeer lange bekermatch 🙃

Hele sportieve instelling van je, buurman!

Ik hoop dat we de match winnen en hierdoor een boost krijgen om dermate te presteren aanstaande zondag dat we jullie van die onbekwame, Deense coach verlossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan