Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een triestige match weer.
Goaltje van ons mocht er wel wezen.

Gent oververdiend gewonnen, maar ik blijf het echt geen leuke ploeg vinden om naar te kijken dit seizoen.

De Witte heeft niet echt een reputatie van slimme dingen te zeggen, imo.

de enige rode kaart was er dan één dat ge als ref niet anders kunt. Lardot was precies ook niet content dat de VAR het wél gezien had.
Lardot was gewoon nie content omwille van de timing. Ging gewoon affluiten.
Zoiets kan je als Var niet over het hoofd zien en terecht dat hij moest komen naar het scherm.
Op een corner gebeuren er zoveel duels en randzaken dus perfect mogelijk dat hij het niet zag gewoon.

Als het weekend voor de deur staat en mijn baas roept mij voor nog een overleg 5min voor ik mag stoppen ga ik ook eens een "meen je dat nu?" grimas trekken al starend naar mijn horloge.

Eerder regel dan uitzondering bij Standard.
Dat hebben we bij Antwerp-Standard gezien, en ik dacht dat onze ploeg al gefrustreerd was.
Wat baten kaars en bril als de uil niet ziene wil.

Ik erken het probleem bij Standard, maar jij gaat dan in dat slachtofferrolletje kruipen, 't staat je echt niet.
Antwerp is op dat gebied even rot als Standard.
Liever een ploeg die vanaf minuut 1 een speler van het veld trapt natuurlijk. Minstens 3 rode kaarten niet gegeven.
Waar lees jij in mijn bericht dat ik liever Standard zie spelen voor de moment? Dat maak jij er van en is compleet onwaar.
Ik vind Gent gewoon een ploeg zonder beleving.

Je hoeft daar voor de rest niets achter te zoeken.

Dat hebben we bij Antwerp-Standard gezien, en ik dacht dat onze ploeg al gefrustreerd was.
Wat baten kaars en bril als de uil niet ziene wil.

Ik erken het probleem bij Standard, maar jij gaat dan in dat slachtofferrolletje kruipen, 't staat je echt niet.
Antwerp is op dat gebied even rot als Standard.
Slachtofferrol? Ik heb al regelmatig aangehaald dat spelers als Verstraete best eens in de spiegel mogen kijken wat betreft hun gedrag op het veld. Bij Standard geldt dat evenzeer. Dusenne trapt Vadis van het veld na drie minuten, Nkounkou moet na een kwartier rood krijgen voor een aanslag op Samoise, Raskin en Amallah waren weer aan het trappen op alles wat beweegt en Bokadi...dat is ook niet de eerste keer dat die zwaar over de schreef gaat.

Standard mag zeer blij zijn dat het hier de match met 10 beëindigt.

Slachtofferrol? Ik heb al regelmatig aangehaald dat spelers als Verstraete best eens in de spiegel mogen kijken wat betreft hun gedrag op het veld. Bij Standard geldt dat evenzeer. Dusenne trapt Vadis van het veld na drie minuten, Nkounkou moet na een kwartier rood krijgen voor een aanslag op Samoise, Raskin en Amallah waren weer aan het trappen op alles wat beweegt en Bokadi...dat is ook niet de eerste keer dat die zwaar over de schreef gaat.

Standard mag zeer blij zijn dat het hier de match met 10 beëindigt.
Dan heb ik iemand anders voor.
Tuurlijk dat het niet mooi was om te zien en hadden we gerust met 9 kunnen eindigen, maar niet elke wedstrijd is zo.

Als ik even naar de rode kaarten van dit seizoen kijk, hebben we er 4 gepakt.
Gele kaarten daarentegen wel met hopen, maar met een gele kaart pakken zie ik geen graten.

De toespraak van het overleg comitée is nog maar net gepasseerd en hij spreekt al over een steun noodfonds.
Wat een aasgier.
Als er nu 1 sector is die geen geld moet krijgen is het 1a prof voetbal en dan al vooral Club, gent, genk, rsca, antwerp.
Ploegen die dik investeren in jeugdvoetbal bv zulte waregem en het nu moeilijk hebben zou ik mss overwegen.

Ik las overal dat het uitverkocht was op anderlecht?
Blijkbaar is er chaos aan de ingangen. Hoe kan het ook anders door matchen op dit uur te laten doorgaan. Duizenden fans geraakten er niet op tijd door problemen op de ring

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan