Pegasus
Well-known member
KuchWat een vod die kerel. Durft ook nooit zijn verantwoordelijkheid te nemen als kapitein om een penalty te nemen
Vanaken en Diagne
Kuch
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KuchWat een vod die kerel. Durft ook nooit zijn verantwoordelijkheid te nemen als kapitein om een penalty te nemen
Ik zou als Tissoudali toch gedegouteerd zijn dat je hem vergelijkt met Diagne.Kuch
Vanaken en Diagne
Kuch
)Een speler die geen ruzie wil maken voor een penalty is toch iets anders dan een grijze muis die geen penalty durft te nemen terwijl zijn ploeg een penalty complex heeft?Kuch
Vanaken en Diagne
Kuch
absoluut: had ofwel een verdediger ofwel een verdedigende middenvelder naar de kant moeten halen, en niet de goed spelende HjulsagerHein die met Godeau, Hanche-Olsen én Okumu blijft spelen tegen een halve speler van Club de laatste 20 minuten. Daar kan ik nu, 12u na afloop van de match, nog altijd niet bij. Of heeft ie echt zo weinig vertrouwen in z'n bank? (slechts 2 wissels gedaan ook maar, positie voor positie na de rode kaart)
Wat doet mijn naam hier tussen ?Hln en Sporza en @kenneke2.0 hier
Straf dat ge dat enkel met een stevige blauw zwarte bril tegoei kunt zien![]()
Dat gij gisteren wel zei dat het rood was.. .
Wat doet mijn naam hier tussen ?

Voor mij staat dat wel gelijk aan verantwoordelijkheid nemen en persoonlijkheid hebben.@Dr. Sheldon Cooper ik snap dat je niet aan Kums bent, ik ook niet...
Maar wat heeft kapitein zijn te maken met een penalty (durven) nemen? Precies of elke kapitein moet d'office penalties nemen én enorm charisma hebben.
Over dat laatste is het mss wel veel belangrijker dat ie goed in de groep ligt, te vertrouwen is, kortom goed in de kleedkamer staat. Niet elke kapitein is een bullebak die goeie speeches kan geven ofzo.
Timmy had beter toen die van Axel afgenomen bij de Rode DuivelsEen naam aanwijzen wie de penalty neemt gaat meer op gevoel, DE sart neemt ze vrij goed dus het vertrouwen was er gewoon en ja hij neemt hem slecht maar dat kon even goed Kums, castro montes overkomen.
Vanaken heeft ook al penaltys gemist. Timmy simons was niet normaal ik heb die 2 penaltys zien missen in zijn 8 jaar Club en ik weet wat zijn geheim is.

Wnn was dat van rode duivels onthou ik niet veelTimmy had beter toen die van Axel afgenomen bij de Rode Duivels![]()
EK kwalificatiematch thuis tegen Turijke. Waardoor we op gelijkspel blijven steken.Wnn was dat van rode duivels onthou ik niet veel
Dat volg ik dan wel weer.Voor mij staat dat wel gelijk aan verantwoordelijkheid nemen en persoonlijkheid hebben.
Dat hij per se penalties moet nemen zeg ik niet maar als er een probleem is, zoals bij Gent, verwacht ik toch dat een kapitein dan die verantwoordelijkheid durft nemen.
Schrik voor er een 2de binnen te krijgen zeker?Hein die met Godeau, Hanche-Olsen én Okumu blijft spelen tegen een halve speler van Club de laatste 20 minuten. Daar kan ik nu, 12u na afloop van de match, nog altijd niet bij. Of heeft ie echt zo weinig vertrouwen in z'n bank? (slechts 2 wissels gedaan ook maar, positie voor positie na de rode kaart)
Bedoel niet per se gisteren he en in het moment ofzo. Maar is al een paar jaar dat ik denk van... Gent heeft moeite met strafschoppen, soms op moeilijke en beslissende momenten, dan zou je toch verwachten van een kapitein dat hij de persoonlijkheid heeft om die binnen te leggen.Dat volg ik dan wel weer.
Maar tis niet omdat De Sart mist dat het plots Kums zijn fout is omdat hij niet "ingreep", kzou niet weten waarom ie zou moeten ingrijpen.