Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kuch
Vanaken en Diagne
Kuch
Ik zou als Tissoudali toch gedegouteerd zijn dat je hem vergelijkt met Diagne.
Die was/is gewoon een ongeleid projectiel, hoogstwaarschijnlijk was er nog veel miserie van gekomen als Vanaken wel op zijn strepen had gestaan.

Cut the crap: tiss heeft nog geen penalty getrapt dit seizoen en De Sart was volgens mij gewoon aangeduid als eerste strafschop nemer. Al de rest is zever.
Slecht getrapte penalty, dat wel natuurlijk

Hein die met Godeau, Hanche-Olsen én Okumu blijft spelen tegen een halve speler van Club de laatste 20 minuten. Daar kan ik nu, 12u na afloop van de match, nog altijd niet bij. Of heeft ie echt zo weinig vertrouwen in z'n bank? (slechts 2 wissels gedaan ook maar, positie voor positie na de rode kaart :oink: )

Kuch
Vanaken en Diagne
Kuch
Een speler die geen ruzie wil maken voor een penalty is toch iets anders dan een grijze muis die geen penalty durft te nemen terwijl zijn ploeg een penalty complex heeft?

Sorry, echt geen fan van Kums. Meerwaarde bij Gent (en Anderlecht for that matter) is bijna elke match quasi niks.
Kan geen deftige corners of vrije trappen geven, maakt geen goals, geeft geen assists, loopt hele matchen te zagen, durft geen penals geven.
Geen idee waarom Hein daar zo hoog mee oploopt. Is die zelfs populair bij de fans?

Laatst bewerkt:
Hein die met Godeau, Hanche-Olsen én Okumu blijft spelen tegen een halve speler van Club de laatste 20 minuten. Daar kan ik nu, 12u na afloop van de match, nog altijd niet bij. Of heeft ie echt zo weinig vertrouwen in z'n bank? (slechts 2 wissels gedaan ook maar, positie voor positie na de rode kaart :oink: )
absoluut: had ofwel een verdediger ofwel een verdedigende middenvelder naar de kant moeten halen, en niet de goed spelende Hjulsager

@Dr. Sheldon Cooper ik snap dat je niet aan Kums bent, ik ook niet...
Maar wat heeft kapitein zijn te maken met een penalty (durven) nemen? Precies of elke kapitein moet d'office penalties nemen én enorm charisma hebben.
Over dat laatste is het mss wel veel belangrijker dat ie goed in de groep ligt, te vertrouwen is, kortom goed in de kleedkamer staat. Niet elke kapitein is een bullebak die goeie speeches kan geven ofzo.

@Dr. Sheldon Cooper ik snap dat je niet aan Kums bent, ik ook niet...
Maar wat heeft kapitein zijn te maken met een penalty (durven) nemen? Precies of elke kapitein moet d'office penalties nemen én enorm charisma hebben.
Over dat laatste is het mss wel veel belangrijker dat ie goed in de groep ligt, te vertrouwen is, kortom goed in de kleedkamer staat. Niet elke kapitein is een bullebak die goeie speeches kan geven ofzo.
Voor mij staat dat wel gelijk aan verantwoordelijkheid nemen en persoonlijkheid hebben.
Dat hij per se penalties moet nemen zeg ik niet maar als er een probleem is, zoals bij Gent, verwacht ik toch dat een kapitein dan die verantwoordelijkheid durft nemen.

Een naam aanwijzen wie de penalty neemt gaat meer op gevoel, DE sart neemt ze vrij goed dus het vertrouwen was er gewoon en ja hij neemt hem slecht maar dat kon even goed Kums, castro montes overkomen.
Vanaken heeft ook al penaltys gemist. Timmy simons was niet normaal ik heb die 2 penaltys zien missen in zijn 8 jaar Club en ik weet wat zijn geheim is.

Een naam aanwijzen wie de penalty neemt gaat meer op gevoel, DE sart neemt ze vrij goed dus het vertrouwen was er gewoon en ja hij neemt hem slecht maar dat kon even goed Kums, castro montes overkomen.
Vanaken heeft ook al penaltys gemist. Timmy simons was niet normaal ik heb die 2 penaltys zien missen in zijn 8 jaar Club en ik weet wat zijn geheim is.
Timmy had beter toen die van Axel afgenomen bij de Rode Duivels :)

Wnn was dat van rode duivels onthou ik niet veel
EK kwalificatiematch thuis tegen Turijke. Waardoor we op gelijkspel blijven steken.

Zelfde kwalificatieronde als waar we een belachelijke penalty tegen krijgen in Turkije nadat de bal in een niet-gevaarlijke positie tegen de beweegloze arm van Witsel gespeeld wordt?

Voor mij staat dat wel gelijk aan verantwoordelijkheid nemen en persoonlijkheid hebben.
Dat hij per se penalties moet nemen zeg ik niet maar als er een probleem is, zoals bij Gent, verwacht ik toch dat een kapitein dan die verantwoordelijkheid durft nemen.
Dat volg ik dan wel weer.
Maar tis niet omdat De Sart mist dat het plots Kums zijn fout is omdat hij niet "ingreep", kzou niet weten waarom ie zou moeten ingrijpen.

Schrik voor er een 2de binnen te krijgen zeker?

Dat volg ik dan wel weer.
Maar tis niet omdat De Sart mist dat het plots Kums zijn fout is omdat hij niet "ingreep", kzou niet weten waarom ie zou moeten ingrijpen.
Bedoel niet per se gisteren he en in het moment ofzo. Maar is al een paar jaar dat ik denk van... Gent heeft moeite met strafschoppen, soms op moeilijke en beslissende momenten, dan zou je toch verwachten van een kapitein dat hij de persoonlijkheid heeft om die binnen te leggen.

Just my 2 cents he. Zou ik bij ons toch verwachten.

Waarom? Tis toch niet omdat ge kapitein zijt dat ge daarom ne penalty kunt nemen? Als ge als kapitein weet dat ge dat niet goed kunt is het toch net de bedoeling dat ge zorgt dat degene die aangeduid is en dat dan normaal gezien ook het beste kan, degene is die die penalty opeist en trapt.

Dat dus idd, allé wat een rare redenering dat een kapitein penalty's moet kunnen geven.
Ie mag ook geen stress hebben? Niet boos worden? Geen scheten laten :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan