Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk een schoolvoorbeeld dit hè.

Tissoudali maakt een duidelijke fout. Scheids fluit niet omdat Odoi probeert door te lopen.
Odoi deelt een tik uit en Tissoudali rolt 10 keer rond -> scheids fluit meteen
Ref geeft balvoordeel. Odoi klopt erop.
Ref fluit toch, geeft Tisodali geel voor de fout en Odoi voor de slag.

Eigenlijk een schoolvoorbeeld dit hè.

Tissoudali maakt een duidelijke fout. Scheids fluit niet omdat Odoi probeert door te lopen.
Odoi deelt een tik uit en Tissoudali rolt 10 keer rond -> scheids fluit meteen
Nee want Lambrechts laat doorspelen omdat Odoi er voorbij is. Balvoordeel heet dat

Ref geeft balvoordeel. Odoi klopt erop.
Ref fluit toch, geeft Tisodali geel voor de fout en Odoi voor de slag.
Gaf Lambrechts balvoordeel?

Toch totaal geen balvoordeel he jongens? Tissoudali hing continue aan Odoi, dan is er geen sprake van balvoordeel.

Gaf Lambrechts balvoordeel?

Toch totaal geen balvoordeel he jongens? Tissoudali hing continue aan Odoi, dan is er geen sprake van balvoordeel.
Odoi draait zich toch vrij/los en is ook weg met de bal om het moment hij slaat.

Als Odoi gewoon stopt met spelen/lopen fluit die gewoon fout hoor

Hij heeft trouwens maar geel gekregen hè hiervoor.
Die 1e gele was nog dommer met die trappen de reactie op Vadis zonder bal in de buurt.

Balanta kan dat ook, maar is wel geniepiger (zou bijna durven zeggen slimmer)

Tuurlijk wel want Odoi was weg van Tissoudali

Odoi draait zich toch vrij/los en is ook weg met de bal om het moment hij slaat.

Als Odoi gewoon stopt met spelen/lopen fluit die gewoon fout hoor
Odoi was er voorbij ja, maar voor zover ik het mij herinner hing Tissoudali er nog altijd aan. Dan is er bij mij geen sprake van balvoordeel. Probeer maar eens verder te voetballen als er iemand nog steeds aan uw lijf hangt.

Maar ik zeg dit wel even onder voorbehoud, aangezien ik de fase nog eens wil herbekijken.

Odoi was er voorbij ja, maar voor zover ik het mij herinner hing Tissoudali er nog altijd aan. Dan is er bij mij geen sprake van balvoordeel. Probeer maar eens verder te voetballen als er iemand nog steeds aan uw lijf hangt.

Maar ik zeg dit wel even onder voorbehoud, aangezien ik de fase nog eens wil herbekijken.
Ik zou ook denken fluit fout hoor. Al zijn we vaak van mening dat de refs te snel fluiten en te weinig balvoordeel geven.

Maar als hij nie gefloten heeft moet ge doorspelen en die reactie hoort niet.
Hij geeft Tisodali ook geel voor een reden hè dus dat zal dan voor de overtreding zijn

Toch altijd hetzelfde in belangrijke matchen met club, ben echt razend, bende leeggangers. Na vorig weekend had ik er terug wat hoop in, om dan weer dit te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan