Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
die kopbal was toch top
Bwah gewoon kak verdedigd.

Al bij al wel aangenaam voetbal moet ik zeggen. Er komt niet heel veel van in de zone van de waarheid maar het oogt frivool, gaat goed vooruit en er wordt niet te veel gebreid.

Dat of ik ben niets meer gewend.

Niks geleerd van tegen Union.
Ruimte ligt op de flanken! Nee telkens naar binnen kruipen in die trechter

Die hand hoeft daar toch nie te zijn. Waarom moet ge altijd met uw hand naar achter wapperen.

Gezien wat n beer dat is? Als die zijn lichaam ervoor zet kan Gomez enkel eraan als hij door zijn benen kruipt
de man afhouden mag toch nog steeds toch en als het al foutief is, verdient dit ook geen geel voor mij want geen slag of beweging om te slaan

de man afhouden mag toch nog steeds toch en als het al foutief is, verdient dit ook geen geel voor mij want geen slag of beweging om te slaan
Met uw lichaam wel ja, nie met een wapperende arm/hand ofwel ?
Kruipt wel wat frustratie in dat doel van Eupen, die fout(?) van Beck weg van de bal, Amad die nog aan Verschaeren gaat hangen als de bal al weg is

Spel breed houden gvd.

Ik zou zeggen ik kijk sffs nog eens terug maar kans is klein dat het de samenvatting haalt.
Waarschijnlijk na de laatste weken is er op gewezen daar goed op te letten en als hij dan het gezicht raakt

Die laatste passen worden precies toch vooral op goed geluk gegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan