Beker van België 2023-2024

die zijn al opgeschoven naar de week van 7 februari
Het wordt problematisch als de ploegen doorgaan in de Europese competities :lol:

Misschien dat ze slimmer worden en de bekerfinale na de PO inplannen. Zoals het hoort in plaats van nu snel snel alles af te handelen om die finale ook nog voor de PO af te handelen

Maar je kan de situatie bij jou in Limburg toch ook niet gewoon vergelijken met Brussel?

En ze moeten het pas sneeuwvrij maken vlak voor de wedstrijd. Lees = pas dan de veldbedekking (die ze blijkbaar niet eens hebben gelegd) verwijderen.

Soit, ik vind het wat flauw, in het buitenland kijken ze echt niet snel op van 5 of 10cm sneeuw (kijk maar eens naar de NFL), hier ligt het land bijna plat.
Als ik het nieuws en de beelden bekijk is het in Brussel toch zoals hier. Zelfs op Zaventem ligt het vliegverkeer nu bijna helemaal stil. Dat zegt toch wel genoeg zeker. Deze omstandigheden zijn niet zomaar een sneeuwbuitje. Het zou ook nog blijven sneeuwen tot deze nacht? Dus er komt alleen nog maar bij.

In dat opzicht vind ik dit goed dat ze het zo vroeg aflasten dan dat iedereen erdoor moet en ze last minut het veld onbespeelbaar verklaren. Want dat zit er gewoon in in deze omstandigheden.

Het zal waarschijnlijk ook wel meespelen dat ze de ordediensten nu niet willen gaan belasten met een voetbalmatch lijkt mij? Uiteindelijk zit daar wel redelijk wat politie, brandweer, rode kruis,... Die kan je nu wel beter ergens anders inzetten denk ik.

Wie zal er het meest blij zijn dat de matchen worden verlaat qua afwezigen : rsca of Union?
Goh wordt volgende week gespeeld. Gaat dat veel verschil geven? Beide zijn verzwakt. Het zal vooral Club zijn dat tegen een verzwakte tegenstander wil spelen. Dus ik denk vooral dat zij balen

Die 5 cm sneeuw in an sich geen probleem, maar wel wat voor problemen het weer zorgt op vlak van verkeer.

Ik heb net 50 km naar huis moeten rijden in 2u11 aan gemiddeld 24 per uur. Zegt genoeg denk ik.

Die 5 cm sneeuw in an sich geen probleem, maar wel wat voor problemen het weer zorgt op vlak van verkeer.

Ik heb net 50 km naar huis moeten rijden in 2u11 aan gemiddeld 24 per uur. Zegt genoeg denk ik.
5 cm? Is een heel pak meer hoor hier in Brussel

Heeft echt wel veel gesneeuwd hier in sint gillis. In jaren in België zo geen sneeuwbui gezien. En daarbij idd: die staantribune was bij Union - Cercle al een ijsbaan. Dat was vandaag echt niet goed afgelopen als mensen in minuut 80 hun laatste pint zouden gaan halen.

En dan het verkeer, de uitsupporters etc.
Ik vind het heel jammer, het was epic geweest. Maar het ging niet eens om het veld. Gewoon een logische beslissing.

Maar die kalender is te vol gewoon. Stel dat we 3 rondes ver geraken in de conference league. Wat dan?!?
6 ploegen in de play-offs
Terugmatch in de halve finale
Something's gotta give

Terug
Bovenaan