Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt.Geeft wel problemen he. Halve finales zijn volgende week, die kunnen dan ook niet door gaan?
die zijn al opgeschoven naar de week van 7 februariGeeft wel problemen he. Halve finales zijn volgende week, die kunnen dan ook niet door gaan?
Het wordt problematisch als de ploegen doorgaan in de Europese competitiesdie zijn al opgeschoven naar de week van 7 februari

Als ik het nieuws en de beelden bekijk is het in Brussel toch zoals hier. Zelfs op Zaventem ligt het vliegverkeer nu bijna helemaal stil. Dat zegt toch wel genoeg zeker. Deze omstandigheden zijn niet zomaar een sneeuwbuitje. Het zou ook nog blijven sneeuwen tot deze nacht? Dus er komt alleen nog maar bij.Maar je kan de situatie bij jou in Limburg toch ook niet gewoon vergelijken met Brussel?
En ze moeten het pas sneeuwvrij maken vlak voor de wedstrijd. Lees = pas dan de veldbedekking (die ze blijkbaar niet eens hebben gelegd) verwijderen.
Soit, ik vind het wat flauw, in het buitenland kijken ze echt niet snel op van 5 of 10cm sneeuw (kijk maar eens naar de NFL), hier ligt het land bijna plat.
Brugge net absoluut niet gok ik.Wie zal er het meest blij zijn dat de matchen worden verlaat qua afwezigen : rsca of Union?
Die willen uiteraard volgende week die halve finale spelen iddBrugge net absoluut niet gok ik.
Goh wordt volgende week gespeeld. Gaat dat veel verschil geven? Beide zijn verzwakt. Het zal vooral Club zijn dat tegen een verzwakte tegenstander wil spelen. Dus ik denk vooral dat zij balenWie zal er het meest blij zijn dat de matchen worden verlaat qua afwezigen : rsca of Union?
Is halve finale ook niet in 2 matchen? Of is dat veranderd. Dacht dat dat vroeger zo wasanders spelen RSCA en Union gewoon 2 uur ervoor in Brugge en meteen na die match halve finale!
Halve finale is in twee matchenIs halve finale ook niet in 2 matchen? Of is dat veranderd. Dacht dat dat vroeger zo was
5 cm? Is een heel pak meer hoor hier in BrusselDie 5 cm sneeuw in an sich geen probleem, maar wel wat voor problemen het weer zorgt op vlak van verkeer.
Ik heb net 50 km naar huis moeten rijden in 2u11 aan gemiddeld 24 per uur. Zegt genoeg denk ik.
Ik heb hier gemeten en zit op 12 cm in Heusden - Zolder5 cm? Is een heel pak meer hoor hier in Brussel
Klopt, maar da's mijn punt ook niet. 5 of 10 cm, men kan dat hier gewoon niet aan in België. Dus gewoon logische afgelasting ivm veiligheid van de mensen.5 cm? Is een heel pak meer hoor hier in Brussel