hydrotherion
Member
Oooh. Zal eens zien of het werkt op mijn Chromecast met Google tv.VRT Nu is beschikbaar als beta voor Android tv.
Nu nog een appje van goplay en de digibox kan echt buiten.

EDIT: Gelukt en werkt.

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oooh. Zal eens zien of het werkt op mijn Chromecast met Google tv.VRT Nu is beschikbaar als beta voor Android tv.

Zit wel een mobiel abo in met onbeperkt sms/bellen +4gb + 40gb voor bepaalde apps zoals Soundcloud, Netflix enz, helaas de optie Apple 4k voor 69 is enkel voor Epic combo Full experienceVoor 65 euro vind ik die nu toch niet zo interessant (de promo van 40 euro pm loopt maar 3 maand).
Ja voor die prijs mag dat mobiel abo er inderdaad in zitten. Want een interessante prijs vind ik het toch zeker niet.Zit wel een mobiel abo in met onbeperkt sms/bellen +4gb + 40gb voor bepaalde apps zoals Soundcloud, Netflix enz, helaas de optie Apple 4k voor 69 is enkel voor Epic combo Full experience
Ja, ik had wat problemen met de built in chromecast. En om nog een extra chromecast ins te steken, vond ik te gek. Dus blij met de app. Er is ook een app van nuplayer. Die werkte ook wel ok.Oooh. Zal eens zien of het werkt op mijn Chromecast met Google tv.
EDIT: Gelukt en werkt.![]()
Thx, intussen geïnstalleerd en lijkt goed te werken. Goplay zal wel volgen binnenkort (al mis ik die niet echt, met uitzondering van de mol mss).VRT Nu is beschikbaar als beta voor Android tv.
GoPlay loopt nog stevig achter. Via de browser werkt Chromecast een beetje. Via de mobiele app is het helemaal huilen met de pet op.Dus, hoe zijn de ervaringen van anderen anno 2022 om enkel met apps te werken? Welk platform verkiezen jullie? En is er een mogelijkheid om GoPlay te gebruiken (via Airplay bijvoorbeeld?). Alvast bedankt!

Genoeg content van andere platformen/zendersGoPlay is uiteraard van Telenet, en die hebben er eigenlijk belang bij géén goede ondersteuning voor cordcutters te voorzien. Complottheorie? Of gewoon het businessmodel van Telenet? Bij De Mol hebben ze vorig seizoen zelfs content exclusief achter een Telenet betaalmuur gestoken, en door diezelfde oligopolisten kunnen wij hier in België niet deftig toegang krijgen tot HBOMax omdat kwaliteitseries vermengd worden met wat extra Vlaamse rommel om het vervolgens als Streamz te verkopen. Dus ja, dan zoek je naar alternatieven om series als House of the Dragon te volgen...
Ik ga eind dit jaar switchen naar: Orange TV Lite, https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/orange-tv-lite
Niet volledig de televisie wel, wel een besparing van € 8,5 per maand ten opzichte van de klassieke decoder waar ik tientallen zenders op staan waar ik nooit meer naar kijk.

Heb ik ook, kijken nu reclameloosGewoon een RPi met Kodi (LibreELEC) en dan deze add-on voor GoPlay: https://kodi.wiki/view/Add-on:GoPlay
Werkt fantastisch.

kijk dan meteen ook eens over de muur bij de collega's van Mobile Vikings of de concurrentie van EDPnet als je tevreden bent van het internet van ProximusEven dit topic opnieuw actueel maken..
Ik ben op zich een tevreden Proximus klant op vlak van internet, maar de Tv-ervaring blijft maar een pijnlijk euvel. Foutmeldingen met de Tv-decoder, geluid dat slecht synchroniseert, opnames die verdwijnen... Ik heb al meer dan eens naar de overkant gelonkt (Telenet), maar daar lees je ook wel de nodige klachten, en het is dan ook nog eens een stuk duurder.
Nu ben ik in het bezit van een Apple TV. Eerst dacht ik nog eens een poging te ondernemen met de Pickx-app van Proximus, maar die ondersteuning is nog slechter dan hun decoder. Dan maar eens de VRT Max en VTM Go app uit de App Store gehaald en die lijken verbazend goed te presteren. Vlot, handig in de bediening en quasi alle aanbod. Ook het afspelen lijkt voorlopig foutloos te verlopen.
Nu kom ik tot de conclusie dat ik eigenlijk enkel VRT, VTM of Play zenders bekijk. Van die laatste ontbreekt jammer genoeg een Apple-tv app, maar die zal er in de toekomst wel komen vermoed ik. Als ik mijn Flex pakket omzet naar enkel internet bespaar ik 12 EUR / maand (mobiel zit via de werkgever), en hoef ik geen 3x per dag meer mijn decoder te resetten omdat hij een foutmelding geeft. Aantrekkelijk..
Dus, hoe zijn de ervaringen van anderen anno 2022 om enkel met apps te werken? Welk platform verkiezen jullie? En is er een mogelijkheid om GoPlay te gebruiken (via Airplay bijvoorbeeld?). Alvast bedankt!
Super, merci voor de tip! Nu heb ik alles wat ik moet hebben op m'n Chromecast.kodi kan je ook op de chromecast installeren, werkt perfect met goplay.