Er is al zo weinig parkeer plek, waar meneer woont gaat er niet veel veranderen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Buurtbewoners die voor de plannen zijn (niet enkel Club supporters) die nu ook naar RvS trekken om het plan te verdedigen. Zelfs met meer dan de klagers! Zoals zelf aangegeven gaat het voor hen ook positiever zijn doordat de autos uit de wijken verdwijnen en ze er een groene zone/park bij krijgen. Hopelijk helpt het.
Laat ons eerlijk zijn: zonder aanpassing van het hele mobiliteitsverhaal (randparking, shuttlebussen en vooral die blauwe (niet parkeren) zone), is dat ook quasi onmogelijk. De parkeerdruk in alle omliggende straten is nu al niet te houden.Met het Loppenverhaal hebben ze toen ook de fout gemaakt door te verkondigen dat een uitbreiding van het stadion op de huidige plek qua mobiliteit onmogelijk was, en dat ze daarom per se weg wouden. Die buurtbewoners van toen zijn dat niet vergeten ...
Zelfs dan. Zelfs bij het stadsbestuur zijn er die er van uit gaan dat een aanzienlijk deel van de supporters liever de gasboetes gaat pakken dan die shuttlebussen nemen.Laat ons eerlijk zijn: zonder aanpassing van het hele mobiliteitsverhaal (randparking, shuttlebussen en vooral die blauwe (niet parkeren) zone), is dat ook quasi onmogelijk. De parkeerdruk in alle omliggende straten is nu al niet te houden.
Als ge daar moet van vertrekken, dan moet ge niks meer uitwerken qua mobiliteitsplan ergens e.. Beetje fatalistisch denken en ge haalt elk project onderuit. Dan moet je maar je handhaving verstrengen, gasboetes gaan ook al snel financieel doorwegen, maak die desnoods hoger of laat slepen.Zelfs dan. Zelfs bij het stadsbestuur zijn er die er van uit gaan dat een aanzienlijk deel van de supporters liever de gasboetes gaat pakken dan die shuttlebussen nemen.
Tijdelijke tribune en de club zelf die instaat als bouwheer. Het gaat echt niet goed met GheysensAntwerp dient vergunningsaanvraag in voor de bouw van een tijdelijke Tribune 2:
Even tijdelijk als de stellingen op het justitiepaleis? Dan is't wel dik ok natuurlijk.Tijdelijke tribune en de club zelf die instaat als bouwheer. Het gaat echt niet goed met Gheysens
Verklaar waarom je die conclusie maakt?Tijdelijke tribune en de club zelf die instaat als bouwheer. Het gaat echt niet goed met Gheysens
Ik las van de week dat hij zijn schulden in Londen niet meer kon betalen en daardoor is al zijn eigendom daar nu van de bank. Dat hij nu niet zelf bouwt, maar de club is toch een teken aan de wand vrees ik. Zou dit boekjaar nog bijna 900 miljoen aan schulden moeten betalen en dat in een wereldeconomie dat op zijn gat zit. Stilaan einde verhaal denk ik. Deze info komt van de revisoren van KPMG.Verklaar waarom je die conclusie maakt?
Ik denk dat het is omdat eigen investeringen niet meetellen voor de Financial Fairplay en als je least het wel meetelt voor het resultaat voor de FFP.
En het "tijdelijk" aspect zal nog wel meevallen als het effectief de plannen worden die ik enkele weken heb gezien.
Zal misschien ook iets te maken hebben met Mintjes gok ik?
Dat is al iets anders, Ghelamco moet inderdaad veel leningen dit jaar aflossen of herschikken wat niet simpel zal zijn maar de conclusie die je in je vorige post maakte uit het feit dat Antwerp de tribune zelf financiert ipv Ghelamco die ze least aan Antwerp staat daar volgens mij los van. Lijkt me vooral veel interessanter voor Antwerp op deze moment op deze manier.Ik las van de week dat hij zijn schulden in Londen niet meer kon betalen en daardoor is al zijn eigendom daar nu van de bank. Dat hij nu niet zelf bouwt, maar de club is toch een teken aan de wand vrees ik. Zou dit boekjaar nog bijna 900 miljoen aan schulden moeten betalen en dat in een wereldeconomie dat op zijn gat zit. Stilaan einde verhaal denk ik. Deze info komt van de revisoren van KPMG.
Is dat ook niet dat ze die tribune dan niet kunnen afnemen in geval van faillissement. Dat Antwerp daar niet de dupe van zal zijnDat is al iets anders, Ghelamco moet inderdaad veel leningen dit jaar aflossen of herschikken wat niet simpel zal zijn maar de conclusie die je in je vorige post maakte uit het feit dat Antwerp de tribune zelf financiert ipv Ghelamco die ze least aan Antwerp staat daar volgens mij los van. Lijkt me vooral veel interessanter voor Antwerp op deze moment op deze manier.
Geen idee hoe dat dan zitIs dat ook niet dat ze die tribune dan niet kunnen afnemen in geval van faillissement. Dat Antwerp daar niet de dupe van zal zijn

Ja ik ook niet. Ik laat Antwerp hierbuiten hoor. Ik heb het echt over Gheyssen zelf. Echt benieuwd of die het gaat redden binnen dit en een jaar. Als de zaken nog heel goed gingen, had die volgens mij altijd zelf betaald en waarschijnlijk ineens iets definitief neergepoot.Geen idee hoe dat dan zit![]()
Dat laatste durf ik te betwijfelen door heel dat gedoe met die gronden.Ja ik ook niet. Ik laat Antwerp hierbuiten hoor. Ik heb het echt over Gheyssen zelf. Echt benieuwd of die het gaat redden binnen dit en een jaar. Als de zaken nog heel goed gingen, had die volgens mij altijd zelf betaald en waarschijnlijk ineens iets definitief neergepoot.