Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
USB en HDMI volgens mij.En wat zijn dan de beste aansluitingen voor die trein?
Ik dacht coaxUSB en HDMI volgens mij.
Don't believe the hoaxIk dacht coax
Kan je scarten in zakkemakke?Don't believe the hoax
Nee, wel koekentroef, de catch is dat het vs. BdP zal zijn...Kan je scarten in zakkemakke?
Dan gaat de nmbs dat station wel buiten de zone plaatsen. Alle Willy’s en Marjetten gaan strandenNee, wel koekentroef, de catch is dat het vs. BdP zal zijn...
Dan gaat de nmbs dat station wel buiten de zone plaatsen. Alle Willy’s en Marjetten gaan stranden

Tijd aan de bikerboys om de alternatieve diensten te verlenen
R. Magritte does not agreeTijd aan de bikerboys om de alternatieve diensten te verlenen
Ruige Magritte?R. Magritte does not agree
Tegenwoordig zijn er zware kostenoverschrijdingen bij elke stationsvernieuwing. Het is een Europese verplichting dat rond elk station marginale figuren moeten rondhangen, Europa wil namelijk een "consistente stationservaring". En in Brussel-Zuid is dat allemaal geen probleem, maar pakweg Munkzwalm en Schellebelle is een ander verhaal. Ze moeten dus marginaal volk inhuren om te gaan rondhangen in die boerengaten. En die avond- en weekenduren kosten wel wat.

Ninove zou overschotten hebben aan zo een volk. Ik stel voor om Snelle Eddy in te schakelen voor de rekrutering, MC Joel rijdt ze dan wel naar daar met een gratis busTegenwoordig zijn er zware kostenoverschrijdingen bij elke stationsvernieuwing. Het is een Europese verplichting dat rond elk station marginale figuren moeten rondhangen, Europa wil namelijk een "consistente stationservaring". En in Brussel-Zuid is dat allemaal geen probleem, maar pakweg Munkzwalm en Schellebelle is een ander verhaal. Ze moeten dus marginaal volk inhuren om te gaan rondhangen in die boerengaten. En die avond- en weekenduren kosten wel wat.