Bestemming X Seizoen 2

Die BV's met hun tips valt wat op een koude steen. De deelnemers zeggen er zelf niets of weinig van (bvb dat handgebaar voor Albanië). Voor de kijker lijkt het meer de zendtijd vullen met tips die niet echt nodig waren. Leuker was de BV wat actiever te zien hinten gedurende de aflevering, nu is het vooral diens rug zien op 2 seconden of een deel van een hand.

De doe-mee pagina is bij mij niet up to date, is nog van de vorige aflevering. Zijn er hier nog die meespelen en dit probleem hebben?

@Sneakytje Ik denk dat ze de knop voor deze aflevering zijn vergeten, die staat idd een aflevering achter. Tegen dat ze het regelen is de aflevering al bijna voorbij :/

Werkt een ex werknemer van De Mol voor Vtm nu? Da zijn nu al 3 opdrachten dat ze in De Mol ook hebben gedaan

Hoe verloopt die eliminatie eigenlijk? Die horen elkaar toch luidop bezig als ze zo dicht op elkaar zitten?

Er is een cross over met het nieuwe programma dat nadien komt, Welkom aan boord over Brussels Airlines. Daar speelt de kandidaat van seizoen 1, Briek, in mee.

RKWVPeG.png

De Matterhorn is 4478 meter hoog, wat overeenkomt met de rugnummers. De eindlocatie kan daarrond zijn (op de berg zelf zal de bus niet kunnen stilstaan).

De Matterhorn is 4478 meter hoog, wat overeenkomt met de rugnummers. De eindlocatie kan daarrond zijn (op de berg zelf zal de bus niet kunnen stilstaan).
Dacht ik ook.
In het karretje van het oude vrouwtje/stefaan degandt lag wel heel duidelijk een almdudler verpakking wat dan weer Oostenrijks is.

Terug
Bovenaan