Bestemming X Seizoen 2

De mensen die van thuis uit konden meespelen en een reis naar Rome+5000€ konden winnen die winnaar hiervan werd op het einde van de reünie met zo een soort rouletteje uitgeloot terwijl op de website duidelijk staat de winnaar van het eindklassement wint dit...
Nu werd er van de 5 beste nog een geloot! En een zekere Laura D won dit, dus ik naar de website kijken en zienals Laura wel in de top 5 stond, natuurlijk nergens te bespeuren dus volgens mij hebben ze die reis en 5000€ ook gewoon nooit weggegeven...

Laatst bewerkt:
Een reunieaflevering is nooit een toppunt maar dit was puur een compilatie waar enkel een nieuwe kijker iets aan had. Een kleine troost was zien waar de deelnemers hun X hadden geplaatst maar dat is enkel 30 seconden van die anderhalf uur.

De winnaar die thuis meedeed en reis Rome+5000€ won, die werd geloot uit de top 5 klassement, ik ging net kijken naar Laura D. En die staat niet eens in top 10... Wat een grap is VTM toch geworden man
Leg dit nog eens uit? Ik begrijp je zin niet :D

De mensen die van thuis uit konden meespelen en een reis naar Rome+5000€ konden winnen die winnaar hiervan werd op het einde van de reünie met zo een soort rouletteje uitgeloot terwijl op de website duidelijk staat de winnaar van het eindklassement wint dit...
Nu werd er van de 5 beste nog een geloot! En een zekere Laura D won dit, dus ik naar de website kijken en zienals Laura wel in de top 5 stond, natuurlijk nergens te bespeuren dus volgens mij hebben ze die reis en 5000€ ook gewoon nooit weggegeven...
Laura Dl staat bij mij wel gewoon van boven op nummer 1...

Terug
Bovenaan