Bestemming X

yep, ook krek erop!! en sorry, volgende keer spoilerkes😇. Tja, een ouwe geit in een nieuwe wei...
en Bovec kon het niet zijn, want lag buiten de cirkel.

Ik vond het raar dat ze zo verbaasd waren over die dubbele exit, dat was toch wel heel duidelijk dat dat het geval ging zijn.

Jammer van de 2 afvallers, genekt door Gino en zijn broodjesvulling. Er blijven nu wel veel van dezelfde types over.

Dacht eerst dat bij het spel op het vliegveld de laatste aan de bus automatisch zou afvallen. Niet heel slim van de spelers die nog geen tips hadden om niet naar die laatste tip te gaan kijken eens de rest op terugweg naar de bus was, ze konden blijkbaar toch niet afvallen door deze opdracht.

Jammer van de 2 afvallers, genekt door Gino en zijn broodjesvulling. Er blijven nu wel veel van dezelfde types over.

Dacht eerst dat bij het spel op het vliegveld de laatste aan de bus automatisch zou afvallen. Niet heel slim van de spelers die nog geen tips hadden om niet naar die laatste tip te gaan kijken eens de rest op terugweg naar de bus was, ze konden blijkbaar toch niet afvallen door deze opdracht.
Dacht hetzelfde; loop gewoon naar de laatste tip en je weet direct waar je bent. Natuurlijk moet je wel eerst snel je boarding pass vinden.

voila, cirkel voor volgende keer is weer mooi verkleind. er was geen enkele moeilijke bij, spijtig alleen dat de kaart zo lelijk is. ik hoop ook dat er in de volgende aflevering weer wat meer pittige addertjes onder het gras zitten.

Inderdaad Gino is een irritant figuur, doet precies de hele tijd alsof hij het allemaal weet en kent om dan uiteindelijk altijd weer vrij ver van de plek te zitten met z'n X.

Ik vind het wel een leuk programma met leuke opdrachten ook maar daar bij de bus hadden ze inderdaad beter de laatste die terug op de bus was laten afvallen.

Spijtig dat Gino er niet uit is, zeer irritant figuur.
Steffie is een fel kiptje 🐓
idd, ik weet niet waarom Gino door sommigen zo slim gevonden wordt, en zijn blik soms, precies een 'blageurke'. Steffie is een beetje een kouwe tante en een egotripper maar een redelijk eerlijke speelster. 1ste aflevering had ik uitgesteld gekeken en dus niet meegespeeld. 2de uitzending iets te laat locatie gelocked, nu toch iets meer dan 65.000 punten gesprokkeld, lol.

De fysieke proeven op voorhand was op kleuterniveau vermoed ik aangezien er nen hoop niet in slaagde om 2 km te lopen.

Ik zat op 17 km. Best ok.
oef, dan hebt ge mij niet zien zwemmen in mijn nachtponneke. Ik zat op 1,7 km., dus zal wel ergens in het water geweest zijn 🏊‍♀️. op die zwarte kaart is het soms toch wel moeilijk om met in- en uitzoomen juist te mikken op korte tijd. En zelfs als je tijd genoeg hebt maar alles staat in de plaatselijke taal zoals bij de piramide! Google-maps is dan wel handig.

Ik vind het zo een tof en uniek programma dat volledig genekt wordt door unlikable deelnemers, wat zijn Gino, de carwashboekhoudster en Zeno toch kwallen. Jammer voor alle moeite die erin wordt gestopt, bij de Mol ligt de kwaliteit hoog maar zijn de mensen ook gewoon aangenaam om naar te kijken.

Ik vond het raar dat ze zo verbaasd waren over die dubbele exit, dat was toch wel heel duidelijk dat dat het geval ging zijn.

Ik had eigenlijk verwacht dat diegene die het laatst in de bus ging zijn nadat de Jef erin zat, eruit ging gaan. Dat niveau van mindfuck durven ze precies nog niet :D.

Ik hoop dat Gino
Ik vind het zo een tof en uniek programma dat volledig genekt wordt door unlikable deelnemers, wat zijn Gino, de carwashboekhoudster en Zeno toch kwallen. Jammer voor alle moeite die erin wordt gestopt, bij de Mol ligt de kwaliteit hoog maar zijn de mensen ook gewoon aangenaam om naar te kijken.
Zeno is toch nice? Ja hij is naar de tip gelopen terwijl hij vroeg om dat niet te doen, maar sinds wanneer is het een teamspel? Er staat 50.000 euro op't spel.

Die reclame voor kauwgom mag wel stoppen want das rete irrititant. Hopelijk cringet Gino bij het zien van de beelden waarop te zien is hoe hij kauwt gelijk een koe

Terug
Bovenaan