Bestemming X

Hoe Gino uiteindelijk zo ver is geraakt is mij een raadsel. Hoe vaak die man consistent fout zat op de meest arrogante manier...

Hoe Gino uiteindelijk zo ver is geraakt is mij een raadsel. Hoe vaak die man consistent fout zat op de meest arrogante manier...
Met als hoogtepunt zichzelf uit de trein te spelen om dan later te beweren dat het tactiek was. Nog niet eens toegeven dat hij een domme fout had gemaakt 😆

Veel kans dat Dorien dan wint hé. Ik zou die lapzwans elke keer zeggen waar we zaten, zodat ik zeker tegen hem stond in de finale.

Gino faalt idd fenomenaal in de opdrachten, maar uiteindelijk telt enkel dat kruisje en dan zit hij er niet al te ver naast, maar hij was toch al enkele keren in de gevarenzone. Het lijkt een geval van failing forwards. Dat het frustrerend is voor de kijker moeten we er bij nemen.

Wat ontbreekt is de echte "misleiding", dat was precies enkel een ding voor de eerste aflevering. Bij de andere afleveringen ging het meer om verbergen van informatie of gelijkenissen tussen verschillende landen qua cultuur (en dat geval van de Italiaanse Carabinieri).

Laatst bewerkt:
Ik vond Steffie iets hebben 😩. Jammer.

Fysiek dan?
Paar jaar geleden in haar eerste poging om beroemd te worden zag ze er wel een pak minder uit.

Qua persoonlijkheid kwam ze bij mij alleszins niet sympathiek of tof over. En als je dan hoort dat ze gewoon meedoet om bv te worden, krijg ik er gewoon nog minder sympathie voor.

Fysiek dan?
Paar jaar geleden in haar eerste poging om beroemd te worden zag ze er wel een pak minder uit.

Qua persoonlijkheid kwam ze bij mij alleszins niet sympathiek of tof over. En als je dan hoort dat ze gewoon meedoet om bv te worden, krijg ik er gewoon nog minder sympathie voor.
en nu gaat ze scheiden

Die eerste 3 proeven in de abdij waren hilarisch, vooral die met de blinddoek. Leek simpel maar toch flagrant de mist in.

Terug
Bovenaan