Klopt. Ik begreep ook niet goed waarom hij zo kwaad is. Efkes sporen achterlaten zelfs!
Komt de woede voort uit het gesprek met Kim? Wat was er gezegd?
Of is die gewoon nog zo woedend op Walter omdat alles naar de Wuppe is gegaan met de meth? Doordat BB is verteld door de ogen van (voornmelijk Walt), hebben we misschien een verkeerd beeld over de werkelijke rol die Saul gespeeld heeft?
De opbouw van het verhaal nu, doet mij het laatste vermoeden.
Goh, het heeft heel veel redenen denk ik en het is die culminatie dat hem over the top duwt.
- Dat gesprek met Kim
- Al zijn geld dat weg is
- Frustratie richting personen uit het verleden (Walt situatie die we nog niet kennen vermoed ik)
- ...
Denk dat de titel van Breaking Bad vooral slaat op het feit dat hij weer de slechte tour opgaat na een tijd rustig te leven als Gene. Hij blijft steeds terugkeren naar Slippin' Jimmy omdat hij daar echt goed in is en vreugde uit haalt. Chuck had hierin gelijk dat hij nooit zal veranderen en dat zal ook zijn einde zijn wellicht.
- Dat gesprek met Kim
- Al zijn geld dat weg is
- Frustratie richting personen uit het verleden (Walt situatie die we nog niet kennen vermoed ik)
- ...
Denk dat de titel van Breaking Bad vooral slaat op het feit dat hij weer de slechte tour opgaat na een tijd rustig te leven als Gene. Hij blijft steeds terugkeren naar Slippin' Jimmy omdat hij daar echt goed in is en vreugde uit haalt. Chuck had hierin gelijk dat hij nooit zal veranderen en dat zal ook zijn einde zijn wellicht.