BeyondGaming upgraded!

Zie net op mobile dat als je op het bliksemschichtje klikt (What’s New) dat de volgorde is veranderd. New post staat niet meer als 2de en mijn muscle memory vindt dat niet zo leuk

Ik zit op iOS en elke keer ik naar een nieuwe pagina ga en naar beneden wil scrollen (dus naar boven swipe) stopt die na een paar pixels. Daarna scrollt die wel mooi vlot.

Misschien nog 1 kleine opmerking, in de donkere lay-out zijn aanklikbare url's in posts niet goed meer onderscheidbaar van de rest van de tekst.

De licht/donker setting wordt niet meer onthouden wanneer je niet bent ingelogd. Wordt telkens reset naar licht.

Verder klikt alles heel vlot, bedankt voor de update.

Zie net op mobile dat als je op het bliksemschichtje klikt (What’s New) dat de volgorde is veranderd. New post staat niet meer als 2de en mijn muscle memory vindt dat niet zo leuk
Ik zit ook elke keer op de lege 'featured content' pagina...

Voor de rest merkbaar sneller, mooie update.

Ik zit ook elke keer op de lege 'featured content' pagina...

Voor de rest merkbaar sneller, mooie update.
Ik heb het es nagekeken, en momenteel is dat enkel in het navigatiemenu aanpasbaar. In de "whats new" pagina zelf is dat helaas hardcoded (en worse: zonder check of het leeg is of niet) wat wel stom is want ik denk niet dat we dat ooit actief gaan gebruiken (aangezien we al een dedicated frontpage hebben) :(

En nog meer templates hacken == nog meer miserie voor volgende upgrade (daarom dat het logo en navigatiemenu een halve dag gebroken was, tegen dat ik dat weer allemaal uitgevogeld had)

Paar dagen 'trainen' en het spiergeheugen zal wel gewend zijn aan de nieuwe plek. Idd onnozel, maar niet de moeite om daarvoor de template te gaan aanpassen.

Ik zit op iOS en elke keer ik naar een nieuwe pagina ga en naar beneden wil scrollen (dus naar boven swipe) stopt die na een paar pixels. Daarna scrollt die wel mooi vlot.
Niemand anders hier last van? Heb cache enzo al verwijderd maar blijft aanwezig. Ik had dit niet voor de upgrade.

Niemand anders hier last van? Heb cache enzo al verwijderd maar blijft aanwezig. Ik had dit niet voor de upgrade.
I’ll do you one better: als ik “zachtjes” naar omhoog scroll, stopt hij niet alleen, maar begint ook te trillen. Precies of hij afwisselend aan de bovenkant en onderkant wil “snappen”.

Ik zit op iOS ...
Zelf heb ik zo goed als geen ervaring/kennis met/van Apple producten (ondanks meerdere mislukte pogingen wegens werk-iPhone) dus voor mij leest dit als "ik zit op Android" en is de support mens in mij eigenlijk al direct van "hier ben ik eigenlijk niets mee, ticket closed" :unsure:

Durf ik gokken dat jullie Safari gebruiken? Hebben jullie het probleem ook in andere browsers op iOS (firefox, edge, ...)?
Is er verschil als jullie in incognito surfen (= verse cookies die de boel niet kunnen verstoren)?

Ik heb ook nagekeken of het iets te maken zou kunnen hebben met jullie advertentie instellingen, maar de voor mij perfecte resultaten van jullie steekgroep (drie + een medehaperaar op Discord) wijst al uit van niet (50% aan, 50% af).

Ik heb mijn werk iPhone SE (momenteel iOS 26.3.1) van onder het stof gehaald en in Safari als gast (dus ads aan) in het rond zitten rondsurfen, ik merk geen enkele hapering (frontpage, forum, topics, diverse pagina's). Hij is nu aan het updaten naar 26.4.2, straks es proberen of dat iets uitmaakt (edit: nope, nog steeds zo vloeiend als de branding van een tropisch strandje).

Laatst bewerkt:
Zelf heb ik zo goed als geen ervaring/kennis met/van Apple producten (ondanks meerdere mislukte pogingen wegens werk-iPhone) dus voor mij leest dit als "ik zit op Android" en is de support mens in mij eigenlijk al direct van "hier ben ik eigenlijk niets mee, ticket closed" :unsure:

Durf ik gokken dat jullie Safari gebruiken? Hebben jullie het probleem ook in andere browsers op iOS (firefox, edge, ...)?
Is er verschil als jullie in incognito surfen (= verse cookies die de boel niet kunnen verstoren)?

Ik heb ook nagekeken of het iets te maken zou kunnen hebben met jullie advertentie instellingen, maar de voor mij perfecte resultaten van jullie steekgroep (drie + een medehaperaar op Discord) wijst al uit van niet (50% aan, 50% af).

Ik heb mijn werk iPhone SE (momenteel iOS 26.3.1) van onder het stof gehaald en in Safari als gast (dus ads aan) in het rond zitten rondsurfen, ik merk geen enkele hapering (frontpage, forum, topics, diverse pagina's). Hij is nu aan het updaten naar 26.4.2, straks es proberen of dat iets uitmaakt (edit: nope, nog steeds zo vloeiend als de branding van een tropisch strandje).
Dan moet je weten dat ik zelf teamlead ben van een support team. I became everything I hate :unsure:

iOS: 26.3.1 (a)
Model: iPhone 17
Browser: Safari

In incognito modus heb ik het niet voor. Nu heb nog eens de BG specifieke cache verwijderd en nu lijkt het probleem inneens wel opgelost te zijn. :unsure:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan