Vijf jaar BG, vijf jaar nieuwjaarswensen!

Voor de vijfde keer mogen we jullie een gelukkig nieuwjaar wensen. Want sinds december bestaan we officieel vijf jaar! Dat roept om cijfers!
  • 39.835 threads
  • 11.403 artikels op de frontpage
  • 1,5 miljoen posts
  • 1,2 miljoen smileys als reactie (duimpjes)
  • 4.586 waarschuwingen
  • 5.384 itrader feedback door 1.091 traders
  • 11.795 reports
  • 67.017 moderatoringrepen
  • 67 quizzen
  • 129 wedstrijden
  • 630 Bol.com-orders (twv een kleine 30.000€) zoals de houten verjaardagstaart, dat had je echt niet moeten doen voor onze vijfde! Breng maar!
  • 146 podcasts

Het is een uitdaging geweest om het vijf jaar rond te krijgen, maar ook een plezier en een eer. En daarvoor verdient de hele crew een ongelofelijke dankjewel! Iedereen weet wel wie ze zijn, maar zonder forum admins @Cyberkef en @stupid_noob hadden we geen plekje om telkens weer naartoe te komen, lag er geen vloer. Hoofdredacteur @Joeri heeft mee de ruwbouw rechtgezet, en zet nu even stapje terug voor een beetje welverdiende rust. @Sir. K neemt de rol over en kan daarbij rekenen op zijn redactiechefs en eindredacteurs @FreakyJP, @Strijkijzer en @Killjoy om alle katernen foutloos te vullen. En elk met bevlogen redacteurs uiteraard. De inrichting wordt dan weer verzorgd door de supermods, @exCite en @coldplayke die alles in goede banen leiden, en de mods die elk hun kamer op orde houden. Ze doen dat met veel plezier, maar dat betekent niet dat het minder werk is! Voor de posters en uithangborden hebben we @Aeyenah op de social media en door de luidsprekers galmt onze podcast van @Mrpoelie die zichzelf blijft heruitvinden. En dat allemaal onder het goedkeurende oog van de pater familias, @Booka zelf!

We zijn er fier op. Maar een huis is leeg zonder volk, en daarvoor willen we jullie bedanken! Vijf jaar lang al hebben jullie het huis je eigen gemaakt en voelt het als een thuis. Inclusief gekibbel, bijleggen in de slaapkamer, lekker eten, cadeautjes, discussies over wat er op tv is, of het vroeger beter was, de politiek, de voetbalploeg...

Er zijn nog plannen genoeg voor uitbouwen en renovaties, maar we moeten er ook toe zien te komen. Dat is het voornemen voor het komende jaar en de komende vijf jaar. Maar tot dan blijven we met veel plezier wedstrijden aanbieden met leuke prijzen, zoals de Quiz met binnenkort het eindklassement, de dagelijkse Holiday Giveaway die we gehad hebben, De Mol, kun je terecht in alle forums om je ei te leggen en vind je het laatste nieuws en reviews op onze frontpage. En vergeet ook niet een kijkje te gaan nemen bij onze Vacatures om te zien of er niks bij zit wat jou interesseert!

@Cyberkef
1767187019277.png

:music: SEOberkef SEOberkef :music:
Geef mij een nieuwe thread...
De pagecount is gestegen
En Google wil 't niet weten
Zo vindt men snel z'n plek
in elke thread, mooi op z'n stek

:music: SEOberkef SEOberkef :music:
Geef mij een nieuwe thread...

Bedankt aan alle hardwerkende crewies en actieve bezoekers in 2025, en op naar een nog beter 2026!
Let's goooooo... 🚀

@Aeyenah

1767187031906.png

2025 was voor mij een jaar van verandering: veel kijken en veel leren. Ik zag iets meer dan 250 films en organiseerde filmavonden, iets wat nieuw voor me was. Hopelijk kan ik deze volgend jaar opnieuw inplannen. Een van de leukste BeyondGaming-momenten dit jaar waren opnieuw de filmfestivals. Al is het me nog steeds niet gelukt er eentje buiten België te bezoeken, laten we dat maar als voornemen voor 2026 zetten.

Ik ben benieuwd naar wat het nieuwe jaar brengt en wens iedereen een jaar vol plezier en vooral veel leesplezier op BeyondGaming.

@Tova

1767187042396.png

2025, het moment is gekomen om afscheid te nemen van alweer een jaar vol emoties, leuke bordspelavonden, nieuwe games, films en series en zoveel leuke ervaringen. Met gezinsuitbreiding ten huize Tova, was het zoeken naar een balans tussen spelen, schrijven en pampers verversen. Een jaar van dankbaarheid in een onzekere wereld. En terwijl we het ene jaar afsluiten, staat het volgende al voor de deur. Met evenveel goesting gaan we die deur opendoen om jullie het nieuws verser dan vers te serveren.

Bedankt aan de mede crewleden om dat allemaal mogelijk te maken.

Laten we in 2026, BeyondGaming nog groter maken!

Jullie grootste kapoen,
Tova

@Vyxen

1767187055704.png

Hallo, ik ben nieuw hier. Piep. 🦊

2026 komt eraan.

Ik weet niet wat er gaat gebeuren.

Spannend. 🐐✨

@Sir. K

1767187069607.png

Geven en nemen, water en wijn, een beetje meer, een beetje minder. Voor mij was 2025 het jaar van compromissen. Werk, vrienden, familie, een avondje schrijven voor BeyondGaming of quality time met het gezin, genieten van de geneugten des levens of werken aan de lichaamstempel. Een zoektocht naar een goede balans. Ook dat zal in 2026 niet anders zijn. Met goede voornemens, die ik voor een keertje wél tot een goed einde wil brengen, belooft het alvast een heuse puzzel te worden. Een uitdaging die ik met veel goesting aanga! En uiteraard zullen jullie daar een deeltje blijven van uitmaken, want ook dat blijft steevast een jaarlijks doel: BeyondGaming een nóg warmere virtuele thuis maken dan het nu al is.

@FreayJP

1767187081447.png

Een jaar vol passie
Het vooruitzicht naar meer moois
Japan roept mijn hart

BeyondGaming is doorheen de jaren een vaste waarde voor mij geworden; het is een manier om mijn vele passies (gaming, film, bordspellen, ...) te delen, zowel met jullie als community als met andere gelijkgezinden op perstrips en conventies. Voor 2026 zal dit niet anders zijn, en hopen we met de redactie jullie ook volgend jaar interessante reviews, verslagen, specials en andere boeiende artikels te kunnen aanbieden. Persoonlijk kijk ik vooral uit naar mijn vijf weken durende trip naar Japan volgende zomer, want het is al van 2019 geleden dat ik er geweest ben en het kriebelt serieus om terug te keren.

@Lemme

1767187093074.png

Alweer een jaar achter de rug. De tijd vliegt.
Ik wens jullie allemaal een schitterend 2026 met heel veel sport, films, games, series, boeken, lekkere maaltijden (thuis en op restaurant ), politiek, gezwam,…

Kortom, een fantastisch Beyond Gaming jaar!

@coldvinc

1767187105521.png

2025 was voor mij een jaar met veel beweging: verbouwingen die eindelijk aflopen, ons gezin dat verder groeit, en sinds midden 2025 ook een nieuwe rol als moderator hier. Dat vroeg soms wat aandacht achter de schermen, maar het was tegelijk boeiend om mee te bouwen aan en te waken over de kwaliteit van het forum.

In 2026 komt er opnieuw veel moois aan: een gezinsuitbreiding, een Reis naar het land van de rijzende zon, en hopelijk opnieuw scherpe, inhoudelijke discussies.

Bedankt voor de fijne verhalen, meningsverschillen en inzichten die dit forum maken tot wat het is. Op naar een even interessant 2026 met respectvolle discussies, kritische vragen en nuchtere analyse.

@coldplayke

1767187115770.png

Lieve forumposters en -lurkers,

Het maakt niet uit hoeveel zaken er op persoonlijk gebied veranderen, BeyondGaming blijft mijn vaste honk. Tijdens het ontbijt de actualiteit van de afgelopen dag erop na lezen, tijdens de werkpauzes (jaja :unsure:) mij optrekken aan jullie vaak grappige ergernissen op het werk, en in de avond samen terugblikken op een reality show, het forum was voor mij het afgelopen jaar de klokvaste metronoom waar deze huismus zich aan kon optrekken.

In 2026 verheug ik me er alvast op om de massale boekenrecensies die jullie ongetwijfeld met zijn allen in het literatuurforum zullen posten te lezen.

Ik wens dat jullie allemaal geluk kunnen vinden in de kleine dingen, en dat het forum daar weer eentje van mag zijn.

Warme groeten,

coldplayke

@Kid_C

1767187127987.png

Liefste forumvrienden,

Het was geen geweldig jaar voor de wereld maar tijden als deze gaan vaak gepaard met een opleving van veel en goede muziek. Muziek verbindt en dat is wat we momenteel nodig hebben.

Ik wens iedereen dus een geweldig 2026 toe. En luister naar muziek, praat erover met elkaar en sta open voor iets nieuw. De wereld, en jij, zullen er beter van worden. :woohoo:

Groetjes,

Kid_C

@exCite

1767187139139.png

Liefste BeeGee’ers,

Hoe het leven er ook uitziet doorheen het jaar, BG en mijn lieve medemods zijn er altijd geweest voor mij.

Ik wens jullie allemaal dan ook veel liefde en genegenheid toe tijdens deze dagen en doorheen heel het jaar.

❤️

@LezZ

1767187148423.png

Beste BG'ers,

Een dikke merci om onze nieuwsberichten, reviews, previews en allerhande andere artikelen te lezen.
Iedereen in deze crew doet het met passie en met de overtuiging onze oprechte mening duidelijk te maken.
Ik ben overtuigd dat niet iedereen altijd akkoord is en we horen dan ook graag jullie mening!
Alleen dan blijven we scherp en brengen we onze inhoud naar een hoger niveau.

2025 is terug voorbijgevlogen, vol met leuke momenten. Mijn persoonlijke guilty pleasure blijft toch de De frituur, veel te leuk om al die verschillende meningen (én bestellingen) te lezen.

In 2026 hoop ik terug de nodige tijd in onze favoriete games, boardgames, tech en cultuur te investeren en mijn nederige mening neer te pennen.

Laat 2026 het begin zijn van iets groots, een jaar van doorbraak, geluk en een goede gezondheid. Geniet van elke overwinning, hoe groot of hoe klein ook!

LezZ

Had een aparte thread per post van de crew ipv deze enkele thread niet beter geweest voor de SEO? :unsure:

But in al seriousness, dikke merci aan alles en iedereen. Ook al heb ik wel eens wat woorden gehad met sommige mods :unsure: ik zat in een vrij donkere periode / diep dal toen het nieuws bekend werd gemaakt dat 9lives ging verdwijnen. Waardoor ik ook nog eens de plaats verloor waar ik 50% van mijn internet tijd doorbreng.

Dus ik ben oprecht blij en dankbaar dat jullie toen meteen die doorstart hebben gemaakt zodat ik, en vele anderen, nog altijd onze vaste stek op het internet hebben.

❤️

Laatst bewerkt:
Geen nieuwsjaarbrief van mijn kant dit jaar, want wat rust nodig na een zotte zomer en najaar. Maar in 2026 gaan we hopelijk weer toffe dingen coveren!

Afgelopen jaar zelf maar 15 concerten kunnen bijwonen (wel 8 festivals, dus dat maakt iets goed) maar hopelijk weer wat meer het komende jaar!

Merci allemaal voor deze toffe en toch wel unieke community!

Terug
Bovenaan