BeyondGaming upgraded!

De licht/donker setting wordt niet meer onthouden wanneer je niet bent ingelogd. Wordt telkens reset naar licht.

Verder klikt alles heel vlot, bedankt voor de update.
Holy Schnitzel, mijn ogen!

Ik probeer te vinden hoe ik dit terug naar donkere modus zet maar zie het niet staan bij mijn preferences ?

Helemaal linksonderaan als je naar beneden scrollt. En hij onthoudt je setting.

Dit zal vermoedelijk enkel zijn wanneer je automatisch ingelogd blijft. Ik ben waarschijnlijk in de minderheid die hier liever browst zonder altijd in te loggen en voor mij is het nu elke keer een flashbang wanneer ik het forum open.

Dat is vreemd want de standaard Style Type voor deze template staat nochtans op Dark.
Staat ie bij jouw mss op System? Dan kiest ie je computer/smartphone/browser voorkeur voor dark/light theme (en dat kan zelfs overdag/'s nachts wisselen als dat zo ingesteld is op jouw systeem).

Laatst bewerkt:
Dat is vreemd want de standaard `Style Type` voor deze template staat nochtans op `Dark`.
Staat ie bij jouw mss op System? Dan kiest ie je computer/smartphone/browser voorkeur voor dark/light theme (en dat kan zelfs overdag/'s nachts wisselen als dat zo ingesteld is op jouw systeem).
Held! Dit was het, het resette blijkbaar inderdaad naar Systeem inplaats van Licht, had ik niet opgemerkt. Heb mijn instellingen in chrome veranderd van Device naar Dark en nu blijft het mooi donker.

Bedankt voor de tip!

Zelf heb ik zo goed als geen ervaring/kennis met/van Apple producten (ondanks meerdere mislukte pogingen wegens werk-iPhone) dus voor mij leest dit als "ik zit op Android" en is de support mens in mij eigenlijk al direct van "hier ben ik eigenlijk niets mee, ticket closed" :unsure:

Durf ik gokken dat jullie Safari gebruiken? Hebben jullie het probleem ook in andere browsers op iOS (firefox, edge, ...)?
Is er verschil als jullie in incognito surfen (= verse cookies die de boel niet kunnen verstoren)?

Ik heb ook nagekeken of het iets te maken zou kunnen hebben met jullie advertentie instellingen, maar de voor mij perfecte resultaten van jullie steekgroep (drie + een medehaperaar op Discord) wijst al uit van niet (50% aan, 50% af).

Ik heb mijn werk iPhone SE (momenteel iOS 26.3.1) van onder het stof gehaald en in Safari als gast (dus ads aan) in het rond zitten rondsurfen, ik merk geen enkele hapering (frontpage, forum, topics, diverse pagina's). Hij is nu aan het updaten naar 26.4.2, straks es proberen of dat iets uitmaakt (edit: nope, nog steeds zo vloeiend als de branding van een tropisch strandje).
iOS: 26.4.2
Model: iPhone 16
Browser: Safari

Net als Carrion in incognitomodus niks van last. Het scrollen lijkt zelfs vlotter te gaan :unsure:. Maar bij mij werkt het clearen van de cache niet. Heb er een schermopname van gemaakt, maar als ik het upload naar Vimeo, is het helemaal niet zo duidelijk… Nu goed, ik vind dit ook niet echt prioritair, het is (momenteel) niet gigantisch storend (mogelijks ooit wel).

Los daarvan: puik werk met de update!

Maar bij mij werkt het clearen van de cache niet.
(wederom wat gokwerk) Heb je toevallig BeyondGaming als (PWA) "app" geinstalleerd? Dat is achter de schermen een soort fancy snelkoppeling naar Safari maar blijkbaar met een eigen cache (die je niet via de gewone Safari wegen kan resetten).
Dan zou een mogelijke oplossing kunnen zijn: de app volledig verwijderen (cleart alles van lokale cache) en opnieuw installeren via het menu (of de pop-up).

(Edit: test ook es met alle ads afgevinkt)

Terug
Bovenaan