Zelf heb ik zo goed als geen ervaring/kennis met/van Apple producten (ondanks meerdere mislukte pogingen wegens werk-iPhone) dus voor mij leest dit als "ik zit op Android" en is de support mens in mij eigenlijk al direct van "hier ben ik eigenlijk niets mee, ticket closed"
Durf ik gokken dat jullie Safari gebruiken? Hebben jullie het probleem ook in andere browsers op iOS (firefox, edge, ...)?
Is er verschil als jullie in incognito surfen (= verse cookies die de boel niet kunnen verstoren)?
Ik heb ook nagekeken of het iets te maken zou kunnen hebben met jullie advertentie instellingen, maar de voor mij perfecte resultaten van jullie steekgroep (drie + een medehaperaar op Discord) wijst al uit van niet (50% aan, 50% af).
Ik heb mijn werk iPhone SE (momenteel iOS 26.3.1) van onder het stof gehaald en in Safari als gast (dus ads aan) in het rond zitten rondsurfen, ik merk geen enkele hapering (frontpage, forum, topics, diverse pagina's). Hij is nu aan het updaten naar 26.4.2, straks es proberen of dat iets uitmaakt (edit: nope, nog steeds zo vloeiend als de branding van een tropisch strandje).