BG Tegen Kanker (16/03) in Boom

Loser

Supermoderator
Crowdfunder FE
Vorig jaar hebben we voor de vijfde keer geld ingezameld voor KOTK. Een weergaloos succes weer, maar vijf was ook wel een mooie om af te ronden.

Alleen, het liet ons toch niet los. Als BeyondGaming, omdat we het altijd fijn vinden om iets in de "echte wereld" te betekenen als community en ook op andere manieren bij te dragen. En als ik dan naar mezelf kijk, ook persoonlijk. Ook op dat vlak zijn er dit jaar zaken gebeurd waardoor er toch weer iets is dat ons ernaartoe trekt. En als we één ding weten, is het wel dat die persoonlijke verhalen véél te wijdverspreid zijn.

Dit jaar zijn er wel twee factoren die het ons ietsjes lastiger maken. De inflatie treft ook KOTK, en het beoogde bedrag is nu 2.750 euro (ineens 250 euro meer dan vorig jaar). En daarnaast hebben we de vorige keer afgesloten meteen na het bereiken van het bedrag, omdat we niet zeker waren dat we nog door gingen gaan. Dus we starten echt op nul.

Het concept is ondertussen al bekend:
- 100km-run KOTK
- 2750 euro inzamelen (zeker voor eind februari)
- 16/03 in De Schorre in Boom
- achteraf en tijdens de loop meeting, babbelen...

We maken er weer een echt community event van, de lopers mogen zich kandidaat stellen in onze loopthread of hier, voor afstanden van 40, 30, 20 of 10 kilometer. Met @Lots02 en @Zane hebben we al twee starters en met @makila en @Michel Drets al twee reservespelers. Als er geen loopplekje meer is voor mij, kom ik mee als verzorger/security. Tegelijk kunnen er uiteraard andere meetings opgezet worden op het domein.

Dan nog het belangrijkste: we willen graag iedereen oproepen om ons te steunen. Vanaf €40 krijg je 45% terug van de belastingen (dus als je 20€ wilt geven, geef je er beter 40 ;) ). En deel de link gerust aan iedereen die je kent die graag een steentje wil bijdragen aan het onderzoek naar kanker. Het blijft zo belangrijk...

Met deze link kom je rechtstreeks op onze pagina:

Ik wil niet meelopen, maar ik ben dan toevallig wel net in het land, zijn supporters ook welkom?
Supporters zijn niet alleen welkom, ze zijn... ja, heel welkom, hè.

De uren zijn nog niet bekend, maar als het een beetje is zoals voorgaande jaren, is het startschot om 10u en dan tellen wij op pakweg 1u per rondje. Rond 14u-15u komen we dan normaal aan (indien niet: ambulance), en dan zitten we nog even samen voor handjesgeschud, schoudergeklop en hoongelach! Meer details volgen uiteraard :)

Supporters zijn niet alleen welkom, ze zijn... ja, heel welkom, hè.

De uren zijn nog niet bekend, maar als het een beetje is zoals voorgaande jaren, is het startschot om 10u en dan tellen wij op pakweg 1u per rondje. Rond 14u-15u komen we dan normaal aan (indien niet: ambulance), en dan zitten we nog even samen voor handjesgeschud, schoudergeklop en hoongelach! Meer details volgen uiteraard :)
Ok ik verf alvast de B op mijn buik, ik heb gewoon nog iemand nodig die de G wilt doen.

Vreemd, ik heb gisteren een klein bedrag gestort en anderen wellicht ook maar die teller hier beweegt niet?

Mij mag je eventueel op de loperlijst zetten als reserve, beetje afhankelijk van hoe mijn eerste marathon in februari volgend jaar gaat, maar de halve marathon heb ik al meermaals gelopen, dus 20km (op 2h) moet zeker lukken. Over 30km kan ik pas in december/januari (opbouwschema) uitspraak doen, nog nooit gedaan.

Vreemd, ik heb gisteren een klein bedrag gestort en anderen wellicht ook maar die teller hier beweegt niet?

Mij mag je eventueel op de loperlijst zetten als reserve, beetje afhankelijk van hoe mijn eerste marathon in februari volgend jaar gaat, maar de halve marathon heb ik al meermaals gelopen, dus 20km (op 2h) moet zeker lukken. Over 30km kan ik pas in december/januari (opbouwschema) uitspraak doen, nog nooit gedaan.
Die teller heeft historisch een lichte achterstand :) Geen nood, we houden het nauwlettend in het oog en werken bij wanneer we kunnen! De ticker is weer in orde, dus die gaat automatisch lopen. Als je me in pm of hier stuurt, kan ik het ook vergelijken en makkelijker manueel aanpassen, maar dat is vrijblijvend :)

@horste Er gaat hoogstwaarschijnlijk nog acties komen, ja. Maar eerlijk gezegd was de vijfde superleuk met de kostuums, maar zou het voor deze minder gepast lijken. Dat was een mooi moment voor onze vijfde, maar het was wel echt zwaar voor de lopers én het is ook niet helemaal de bedoeling dat het daar een circus gaat worden... daar zitten we wat tussen gewrongen.

Dus als je nog leuke ideeën hebt voor een actie, laat die zeker ook maar komen!

Die teller heeft historisch een lichte achterstand :) Geen nood, we houden het nauwlettend in het oog en werken bij wanneer we kunnen! De ticker is weer in orde, dus die gaat automatisch lopen. Als je me in pm of hier stuurt, kan ik het ook vergelijken en makkelijker manueel aanpassen, maar dat is vrijblijvend :)

@horste Er gaat hoogstwaarschijnlijk nog acties komen, ja. Maar eerlijk gezegd was de vijfde superleuk met de kostuums, maar zou het voor deze minder gepast lijken. Dat was een mooi moment voor onze vijfde, maar het was wel echt zwaar voor de lopers én het is ook niet helemaal de bedoeling dat het daar een circus gaat worden... daar zitten we wat tussen gewrongen.

Dus als je nog leuke ideeën hebt voor een actie, laat die zeker ook maar komen!
Nee de kostuums snap ik perfect, maar iets ludieks is altijd wel leuk :) ik zal eens nadenken! Los daarvan stort ik sowieso :p

@KnightOfCydonia de teller moest een trap krijgen, en nu is hij aan het lopen! De eerste storting is goedgekeurd, de rest zit ook in de pijplijn zie ik. En als ik mijn rekentalenten gebruik, is er vanaf nu nog 2.500 te gaan!

Trouwens, wie zin heeft om eens een Loser te kloppen (FIGUURLIJK!!) : op 15/12 loop ik de 6km tijdens de kerstcorrida in Zoutleeuw. Ik ben nog helemaal niet op snee, het is mijn tweede na de blessure, maar ik ga wel voor all-out. En hopelijk onder de 27min :D

Ik heb -denk ik- al jaarlijks financieel gesteund maar nu ik zelf iemand heel dierbaar aan kanker verloren ben dit jaar, raakt het mij wel dubbel zo hard. Uiteraard steun ik dit jaar opnieuw! Ik probeer er 16 maart bij te zijn.

Laatst bewerkt:
Change of plans: ik zal moeten afzien van de 40km. Liever de 30. De week erna heb ik een trail gepland, dus dat zou iets te veel van het goede zijn.
Normaal gezien geraken we nog steeds vrij gemakkelijk aan 100 denk ik?

Change of plans: ik zal moeten afzien van de 40km. Liever de 30. De week erna heb ik een trail gepland, dus dat zou iets te veel van het goede zijn.
Normaal gezien geraken we nog steeds vrij gemakkelijk aan 100 denk ik?
O lap, en ik ging net het team komen aankondigen :D

Goed, ik zal morgen een paar van de reservisten aanschrijven! Dat komt ongetwijfeld wel goed. Zeker gezien ik nog leuk nieuws mag aankondigen voor het loopteam ivm een samenwerking met J V Endurance Coaching (sommigen misschien welbekend). Maar daarover heel snel meer!

O lap, en ik ging net het team komen aankondigen :D

Goed, ik zal morgen een paar van de reservisten aanschrijven! Dat komt ongetwijfeld wel goed. Zeker gezien ik nog leuk nieuws mag aankondigen voor het loopteam ivm een samenwerking met J V Endurance Coaching (sommigen misschien welbekend). Maar daarover heel snel meer!
J.V. haha nu weet ik ook de echte naam van nicknaam *** :D
Ach ja ik denk dat tegenwoordig de helft van het looptopic mijn echte naam anno 2024 ook wel weet.

Terug
Bovenaan