Green Mamba
Well-known member
Jammer. Het wordt een dode boel daarzo.Hij heeft net gesprek gehad met big brother en hij mag er uit, zijn koffers krijgt hij straks om ze te pakken dus ik vrees ervoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer. Het wordt een dode boel daarzo.Hij heeft net gesprek gehad met big brother en hij mag er uit, zijn koffers krijgt hij straks om ze te pakken dus ik vrees ervoor.
Theo zegt net op de livestream dat hij het huis wil verlaten vandaag? wtf.
Dit. Wat een belachelijk gedoe is het daar ook. Niks is daar toegelaten.Ik kan hem geen ongelijk geven. Jezus, ik zou me er ook doodvervelen...![]()
Ik kan hem geen ongelijk geven. Jezus, ik zou me er ook doodvervelen...![]()
Je 'weet' dat wel op voorhand ja. Maar als je er effectief in zit, dan wordt het wel 'echt' natuurlijk en kan het wel eens rap gaan tegenslaan.Maar uiteindelijk weet ge dat toch ook wel op voorhand dat ge u veel gaat vervelen als ge 24/24 opgesloten zit in een huis he? ZO veel boeiender was het aanbod aan activiteiten (opdrachten enz) in eerdere reeksen volgens mij ook niet, ik denk dat de bewoners het toen gewoon zelf boeiender probeerden te maken (bv die Studio Geronimo-sketches van het eerste seizoen).
Je 'weet' dat wel op voorhand ja. Maar als je er effectief in zit, dan wordt het wel 'echt' natuurlijk en kan het wel eens rap gaan tegenslaan.
Ik las nog een interview met de bewoners van de eerste editie. Daar kwam het ook aan bod hoe ongelooflijk saai het was om daar te zitten. Zou niets voor mij zijn...
Je 'weet' dat wel op voorhand ja. Maar als je er effectief in zit, dan wordt het wel 'echt' natuurlijk en kan het wel eens rap gaan tegenslaan.
Ik las nog een interview met de bewoners van de eerste editie. Daar kwam het ook aan bod hoe ongelooflijk saai het was om daar te zitten. Zou niets voor mij zijn...
Amsterdammers héKlopt, maar dan moet je de eerste paar dagen niet een groot bakkes opzetten tegen alles en iedereen dat je er alles aan zult doen om het spel te winnen.

Die gaat helemaal niet betrokken zijn bij het 'creatieve' proces hoor. Die is daar gewoon om één keer per week te komen te komen 'presenteren', poen te pakken en terug naar huis te gaan.Haha dit is toch echt wel een flop. Alles wat die Peter van de veire aanraakt wordt gwn stront.
Bij deze, hij is dus wel degelijk vertrokken...Als het idd zo is dat Theo er effectief vertrekt dan mogen ze die hele linkse klotenest afvoeren.... Cancel culture van mijn botten...