Big Brother 2021

Big Brother 2021

Theo zegt net op de livestream dat hij het huis wil verlaten vandaag? wtf.

Daar was hij gisterenavond al de hele tijd over bezig. Ergens zou ge nog denken dat hij vandaag van van gedacht veranderd zou zijn, maar inmiddels lijkt het er op dat hij effectief wel weg gaat aangezien hij z'n spullen al aan het pakken is, en ook afscheid neemt van iedereen.

Tis ook belachelijk. Wordt ie op zijn vingers getikt om zijn uitspraken, die er naar mijn mening zeker niet over waren.
Iedereen is mooi, je bent wie je bent ... behalve in BB dan ?

Hij staat idd klaar om te vertrekken. Ingepakt en schoenen aan. Lame dat zijn rebelie bij het minste is gestopt ma bon, wie weet hangen er wel serieuze sancties aan die contracten. Hier stopt ook mijn BB wegens oersaai. Dit programma haalt de 100 dagen niet.

Laatst bewerkt:
Ik kan hem geen ongelijk geven. Jezus, ik zou me er ook doodvervelen... :p

Maar uiteindelijk weet ge dat toch ook wel op voorhand dat ge u veel gaat vervelen als ge 24/24 opgesloten zit in een huis he? ZO veel boeiender was het aanbod aan activiteiten (opdrachten enz) in eerdere reeksen volgens mij ook niet, ik denk dat de bewoners het toen gewoon zelf boeiender probeerden te maken (bv die Studio Geronimo-sketches van het eerste seizoen).

Maar uiteindelijk weet ge dat toch ook wel op voorhand dat ge u veel gaat vervelen als ge 24/24 opgesloten zit in een huis he? ZO veel boeiender was het aanbod aan activiteiten (opdrachten enz) in eerdere reeksen volgens mij ook niet, ik denk dat de bewoners het toen gewoon zelf boeiender probeerden te maken (bv die Studio Geronimo-sketches van het eerste seizoen).
Je 'weet' dat wel op voorhand ja. Maar als je er effectief in zit, dan wordt het wel 'echt' natuurlijk en kan het wel eens rap gaan tegenslaan.

Ik las nog een interview met de bewoners van de eerste editie. Daar kwam het ook aan bod hoe ongelooflijk saai het was om daar te zitten. Zou niets voor mij zijn...

Je 'weet' dat wel op voorhand ja. Maar als je er effectief in zit, dan wordt het wel 'echt' natuurlijk en kan het wel eens rap gaan tegenslaan.

Ik las nog een interview met de bewoners van de eerste editie. Daar kwam het ook aan bod hoe ongelooflijk saai het was om daar te zitten. Zou niets voor mij zijn...

Klopt, maar dan moet je de eerste paar dagen niet een groot bakkes opzetten tegen alles en iedereen dat je er alles aan zult doen om het spel te winnen.

Zelfs de deelnemers van De Mol heb ik in interviews al weten klagen dat het bij momenten echt wel saai is gedurende die reis aangezien er tussen de opdrachten door vooral ook veel gewacht moet worden, dat BB dus nog een pak saaier is, lijkt me inderdaad een evidentie.

Het getuigt gewoon van weinig doorzettingsvermogen als ge na minder dan twee weken het al wilt opgeven omwille van die verveling.

Tis nog erger dan een begrafenis daar. En t wordt nu echt wel interessanter om te zien hoe verf droogt.

"Wéér een vliegtuig, das echt niet normaal" was de eerste zin die eruit kwam na Theo's vertrek.

Livestream is wel lachen :lol:

Thomas: "Welke challenge heb je vandaag gedaan Thomas? Aardappels schillen!"

Haha dit is toch echt wel een flop. Alles wat die Peter van de veire aanraakt wordt gwn stront.
Die gaat helemaal niet betrokken zijn bij het 'creatieve' proces hoor. Die is daar gewoon om één keer per week te komen te komen 'presenteren', poen te pakken en terug naar huis te gaan.

Hadden ze Luc Appermont er maar gezet!

Als het idd zo is dat Theo er effectief vertrekt dan mogen ze die hele linkse klotenest afvoeren.... Cancel culture van mijn botten...

Terug
Bovenaan