Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
50/50 ok, maar dat komt dan wel door mensen die vooral de tv afleveringen gezien hebben waarbij ze thomas als knuffelbeer neerzetten. Als je af en toe naar de livestream kijkt zie je dat hij meer dan met het spelletje bezig is, en van in het begin het bondje van de nederlandse vrouwen zat.Het was denk ik wel 50/50.
Sowieso dat alle Nederlanders stemmen op Thomas.
+ de regie die Thomas in een arme slachtofferrol steekt en Patje de slechterik is omwille van zijn uitspraak in de hottub over de hometrainer.
Zo kwam het toch over.

Sam paganini - raveHoe noemt die plaat die na Universal Nation komt?![]()
Da ne kerel !Gracias!Sam paganini - rave

Keer op keer zie je dat gebeuren bij populaire sociale media, hln en eigenlijk overal waar de hele gauss-curve bijeen komt.Een programma die oorspronkelijk op de markt gezet is als "sociaal experiment" dat zich anno 2021 gedwongen ziet zijn sociale media uit te schakelen.
O heerlijk zoete ironie of wederom een triestig voorbeeld hoe belachelijk rot veel mensen op social media zich gedragen?
Net wel. Het is op een bepaalde manier zo dramatisch slecht maar de mensen in het huis zijn wel te doorgronden.Gezellige boel precies. Ik ben paar weken geleden al afgehaakt en ik mis niks zo te zien.
Net wel. Het is op een bepaalde manier zo dramatisch slecht maar de mensen in het huis zijn wel te doorgronden.
Iemand die goed mensen kan lezen of zich daarin interesseert smult hiervan. Ondanks de onuitstaanbare productie.
Juist, juist en juist maar tsja als het je lukt om je daaroverheen te zetten is het drama op zich wel leukHet hele concept wordt gewoon uitgehold. Nieuwe bewoners zijn schering en inslag. Big Brother die als een lammetje spreekt, geen deftige (week)opdrachten en bewust botsende karakters die voor veel te veel onnodig drama zorgen. Meh.

Ik heb er op tv of livestream nog geen minuut naar gekeken. Toch kan ik het niet laten om af en toe eens in dit topic te kijken.Het hele concept wordt gewoon uitgehold. Nieuwe bewoners zijn schering en inslag. Big Brother die als een lammetje spreekt, geen deftige (week)opdrachten en bewust botsende karakters die voor veel te veel onnodig drama zorgen. Meh.
Ik heb nooit echt Twitch-streams / commentaries gekeken maar is het iets soortgelijk voor je?Ik heb er op tv of livestream nog geen minuut naar gekeken. Toch kan ik het niet laten om af en toe eens in dit topic te kijken.
Als ik het goed begrijp zijn er nu nog slechts een handvol mensen in het huis, die er oorspronkelijk zijn ingetrokken op oudejaar?
Dus de kans bestaat dat iemand 'wint' die er pas gaandeweg is ingekomen? Da's toch bs?