Big Brother 2021

Big Brother 2021

Het was denk ik wel 50/50.
Sowieso dat alle Nederlanders stemmen op Thomas.
+ de regie die Thomas in een arme slachtofferrol steekt en Patje de slechterik is omwille van zijn uitspraak in de hottub over de hometrainer.
Zo kwam het toch over.

Het was denk ik wel 50/50.
Sowieso dat alle Nederlanders stemmen op Thomas.
+ de regie die Thomas in een arme slachtofferrol steekt en Patje de slechterik is omwille van zijn uitspraak in de hottub over de hometrainer.
Zo kwam het toch over.
50/50 ok, maar dat komt dan wel door mensen die vooral de tv afleveringen gezien hebben waarbij ze thomas als knuffelbeer neerzetten. Als je af en toe naar de livestream kijkt zie je dat hij meer dan met het spelletje bezig is, en van in het begin het bondje van de nederlandse vrouwen zat.

Haha wat een gedoe, wel blij dat er veel tegendruk is en dat de manipulatie bloot gelegd wordt.
Maar het begint inderdaad wel een klucht te worden, had zoveel meer kunnen zijn.
Ook ergens gelezen dat Jerrel het neefje van iemand van de productie zou zijn, wat daar van waar is is natuurlijk een goede vraag.
Ergens beelden of samenvatting van wat er zogezegd 'over de omheining' gezegd werd?

Voila, Peter mag wa minder stijf zijn van Naomi :sneaky::LOL:

In het huis zelf zijn er ook weer veel decibels.... (Jerrel, Jill, Matt, Thomas, Zoey)

Laatst bewerkt:
Een bezoeker in BB, helaas zit die nog niet binnen:

RDeaNXG.jpg

Haha ja, hun reactie was wel grappig. Was toch de hele avond daar met Naomi, Liese, Julie, Nick, Michel, en Mike in de hot tub. Echt grappige gast, die Mike :ROFLMAO:

wtf, is Michel al heel de nacht in de keuken bezig?
Toen ik daarstraks naar de stream keek was hij in de keuken bezig en nog steeds.
Daarnet was hij brood aan het snijden, nu is hij aan het afwassen zie ik.

Een programma die oorspronkelijk op de markt gezet is als "sociaal experiment" dat zich anno 2021 gedwongen ziet zijn sociale media uit te schakelen.

O heerlijk zoete ironie of wederom een triestig voorbeeld hoe belachelijk rot veel mensen op social media zich gedragen?
Keer op keer zie je dat gebeuren bij populaire sociale media, hln en eigenlijk overal waar de hele gauss-curve bijeen komt.
Deftige mensen krijgen een degout van een groep rotte appels, gaan weg en er blijft één groot shitfestijn over.

Laatst bewerkt:
Gezellige boel precies. Ik ben paar weken geleden al afgehaakt en ik mis niks zo te zien.
Net wel. Het is op een bepaalde manier zo dramatisch slecht maar de mensen in het huis zijn wel te doorgronden.
Iemand die goed mensen kan lezen of zich daarin interesseert smult hiervan. Ondanks de onuitstaanbare productie.

Ik hoop wel nog op een twist of dat ze ergens immuniteit kunnen verdienen deze week.
Als Michel of Nick naar huis moeten dan is het één grote kleutershow en gaan er veel mensen afhaken.

Laatst bewerkt:
Net wel. Het is op een bepaalde manier zo dramatisch slecht maar de mensen in het huis zijn wel te doorgronden.
Iemand die goed mensen kan lezen of zich daarin interesseert smult hiervan. Ondanks de onuitstaanbare productie.

Het hele concept wordt gewoon uitgehold. Nieuwe bewoners zijn schering en inslag. Big Brother die als een lammetje spreekt, geen deftige (week)opdrachten en bewust botsende karakters die voor veel te veel onnodig drama zorgen. Meh.

Het hele concept wordt gewoon uitgehold. Nieuwe bewoners zijn schering en inslag. Big Brother die als een lammetje spreekt, geen deftige (week)opdrachten en bewust botsende karakters die voor veel te veel onnodig drama zorgen. Meh.
Juist, juist en juist maar tsja als het je lukt om je daaroverheen te zetten is het drama op zich wel leuk :D

Conclusie zoals ik pas tegen een maat zei: het concept is goed, het programma is ruk maar de psychologie is heerlijk

Ik heb er op tv of livestream nog geen minuut naar gekeken. Toch kan ik het niet laten om af en toe eens in dit topic te kijken.
Als ik het goed begrijp zijn er nu nog slechts een handvol mensen in het huis, die er oorspronkelijk zijn ingetrokken op oudejaar?
Dus de kans bestaat dat iemand 'wint' die er pas gaandeweg is ingekomen? Da's toch bs?

Ik heb er op tv of livestream nog geen minuut naar gekeken. Toch kan ik het niet laten om af en toe eens in dit topic te kijken.
Als ik het goed begrijp zijn er nu nog slechts een handvol mensen in het huis, die er oorspronkelijk zijn ingetrokken op oudejaar?
Dus de kans bestaat dat iemand 'wint' die er pas gaandeweg is ingekomen? Da's toch bs?
Ik heb nooit echt Twitch-streams / commentaries gekeken maar is het iets soortgelijk voor je?

Zelf vind ik het ook heerlijk om bijvoorbeeld de COS-topics op Fok te volgen. Afkorting van Commentaar Op Streams.
Het geeft een extra dimensie met af en toe een paar heerlijke uitsmijters. Mijn god, stiekem ben ik dramageil door corona 😅

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan