Big Brother 2021

Big Brother 2021

Zo'n groot bakkes tegen alles en iedereen, hij zou alles doen om te winnen.

Stapt op na 2,5 weken.

Zwakkeling.
Net 2 weken, de 2,5 heeft hij dus niet eens gehaald.
Ik kan hem geen ongelijk geven. Jezus, ik zou me er ook doodvervelen... :p
Alsof die bij hem thuis iets anders zou doen als heel de dag in de zetel liggen zoals hij nu in het huis deed.
Dat was duidelijk zijn natuurlijke biotoop.
Die gaat helemaal niet betrokken zijn bij het 'creatieve' proces hoor. Die is daar gewoon om één keer per week te komen te komen 'presenteren', poen te pakken en terug naar huis te gaan.

Hadden ze Luc Appermont er maar gezet!
Niet vergeten dat hij ook nog wat zit te Mullen tussen de samenvattingen elke dag.
Maar meer zal hij er inderdaad niet mee betrokken zijn.
Tis idd wel heel zwak maar dan nog, gaat zo ne saaie boel worden vanaf nu...
Tja, we zullen zien he, misschien dat bb nu eindelijk voor wat meer actie gaat zorgen?
Van wie wou gij die zien? :p
enkel Liese en Jill mogen van mij ze :p, die van Thomas heeft iedereen al gezien :)

Staat er toch bij? De jonge vrouwen. Vooral Liese, maar Jill mag ook wel eens.
En niet te vergeten Zoey.
Trouwens Danielle is ook nog wel een mooie vrouw.
Als hij echt zo'n stoere was geweest had hij niet veranderd en gebleven tot ze hem hadden buitengegooid.
Tja, groot bakkes, maar voor de rest totaal geen karakter.
Ik heb het vandaag minder gevolgd, gaat vanavond nu Els of Rene ook nog buiten of gaat er niemand meer weg omdat Theo al den bos in is?
Dat zullen we vanavond zien denk ik.

Ik ben toch blij dat die Theo er uit is, ja er waren leuke momenten met hem, maar hoe langer hoe meer ergerde ik mij toch aan zijn geklaag over al de rest en dat hij zo vol van zichzelf is, bah. Hij is de beste en ging winnen en dan stap je zelf op, zo sterk ben je dan ook niet in mijn ogen. Voor mijn part mag nathalie de volgende zijn die gaat, nu zit ze iedereen op te stoken tegen elkaar en vooral tegen de belgen.

Theo zorgde wel voor animo in de keet. Voor zo'n figuren doe je uw tv aan. Nu heb je enkel nog een stelletje brave ja-knikkende droeftoeters rondlopen.

Blijkbaar heeft ze het gevoel dat ze niet goed in de groep ligt, vooral bij de Nederlandse dames. Heeft ze trouwens ook goed aangevoeld, want gisteren hebben Nathalie en Daniëlle 'besloten' dat Naomi de volgende eruit was.
Idd, ze vindt ook dat er teveel negativiteit in het huis hangt en alles meteen opgeblazen wordt. Toen Theo daarstraks ging zei ie, nou als René straks gaat blijven er niet veel meer venten over. En Naomi gaf als antwoord, ja en ook meteen 2 Nederlanders eruit, waarop Danielle in de aanval ging en vroeg of er mss een spelletje NL-BE gespeeld werd. Dit schoot bij Naomi in het verkeerde keelgat omdat zij helemaal niet bezig is met de competitie en gewoon wil dat iedereen zich goed voelt.

Nu, de hollanders zijn echt wel veel meer met het spel bezig (was mss ook al zo in eerdere edities?) terwijl de Belgen dachten dat ze effe 3 maandjes met een leuke vriendenbende op vakantie gingen. Dat is ook in het echte leven een hemelsbreed verschil tussen beide landen.

Idd, ze vindt ook dat er teveel negativiteit in het huis hangt en alles meteen opgeblazen wordt. Toen Theo daarstraks ging zei ie, nou als René straks gaat blijven er niet veel meer venten over. En Naomi gaf als antwoord, ja en ook meteen 2 Nederlanders eruit, waarop Danielle in de aanval ging en vroeg of er mss een spelletje NL-BE gespeeld werd. Dit schoot bij Naomi in het verkeerde keelgat omdat zij helemaal niet bezig is met de competitie en gewoon wil dat iedereen zich goed voelt.

Nu, de Nederlanders zijn echt wel veel meer met het spel bezig (was mss ook al zo in eerdere edities?) terwijl de Belgen dachten dat ze effe 3 maandjes met een leuke vriendenbende op vakantie gingen. Dat is ook in het echte leven een hemelsbreed verschil tussen beide landen.

Bij De Mol merkt ge dat ook. In België proberen de deelnemers vooral een leuke vriendengroep te vormen die genieten van de ervaring terwijl ze opdrachten uitvoeren, in Nederland worden er constant "bondjes" gevormd en is men zeer tactisch bezig.

Heb nog geen seconde van dit programma gezien, maar dankzij dit topic heb ik de hoofdzaken toch mee.

Ziko buiten.
Theo buiten.
Geen vrouwelijke tetten te zien.

Nu Theo eruit is, vraag ik me af of het de dynamiek in de groep nie beter zou kunnen maken. In de eerste week was Zico ook een stoorzender en vooral iemand mensen zoals Liese en Naomi hun gedrag kon manipuleren.
Hetzelfde gedrag zag ik toch ook met Theo. Nathalie als aanbidster en zelfs Daniëlle vertoonde meer en meer ander en vooral een harder gedrag tov medebewoners.

BB is maar plezant als het een leuke vriendenbende is. Als iedereen mekaar aankijkt met argusogen, is er ook geen reden tot feestjes, losser gedrag enzoverder.
Dan ga je inderdaad met de kippen op stok. Omdat er geen valabel alternatief is.

Wat een ontknoping? Die zegt gewoon letterlijk dat hij een rolletje speelde
Hij speelde dat dan wel heeel goed, als de meerderheid hem een extreem sterke persoon vond.

is wel zo als je “dominanter” bent, dat je ook meer in de kijker komt, en meer stemmen wint van de kijker en dergelijke..

Nog meer respect voor die kerel eigenlijk dat het gespeeld was. Had er graag meer van gezien. Wie gaat daar nu wat leven in de keet brengen in godsnaam.

Ik dacht effe dat het feestje gedaan was toen ze uit de hot tub kwamen, maar het heeft zich verplaatst naar 1 van de slaapkamers, zelfs met het licht uit.

Terug
Bovenaan