knight-rider
Well-known member
Net 2 weken, de 2,5 heeft hij dus niet eens gehaald.Zo'n groot bakkes tegen alles en iedereen, hij zou alles doen om te winnen.
Stapt op na 2,5 weken.
Zwakkeling.
Alsof die bij hem thuis iets anders zou doen als heel de dag in de zetel liggen zoals hij nu in het huis deed.Ik kan hem geen ongelijk geven. Jezus, ik zou me er ook doodvervelen...![]()
Dat was duidelijk zijn natuurlijke biotoop.
Niet vergeten dat hij ook nog wat zit te Mullen tussen de samenvattingen elke dag.Die gaat helemaal niet betrokken zijn bij het 'creatieve' proces hoor. Die is daar gewoon om één keer per week te komen te komen 'presenteren', poen te pakken en terug naar huis te gaan.
Hadden ze Luc Appermont er maar gezet!
Maar meer zal hij er inderdaad niet mee betrokken zijn.
Tja, we zullen zien he, misschien dat bb nu eindelijk voor wat meer actie gaat zorgen?Tis idd wel heel zwak maar dan nog, gaat zo ne saaie boel worden vanaf nu...
Van wie wou gij die zien?
enkel Liese en Jill mogen van mij ze, die van Thomas heeft iedereen al gezien
![]()
En niet te vergeten Zoey.Staat er toch bij? De jonge vrouwen. Vooral Liese, maar Jill mag ook wel eens.
Trouwens Danielle is ook nog wel een mooie vrouw.
Tja, groot bakkes, maar voor de rest totaal geen karakter.Als hij echt zo'n stoere was geweest had hij niet veranderd en gebleven tot ze hem hadden buitengegooid.
Dat zullen we vanavond zien denk ik.Ik heb het vandaag minder gevolgd, gaat vanavond nu Els of Rene ook nog buiten of gaat er niemand meer weg omdat Theo al den bos in is?