Big Brother 2021

Big Brother 2021

Als ik zo'n beetje naar alle reacties keek op de instagram van Big Brother dan ligt er Els er sws uit morgen. Tis een beetje de algemene teneur dat de kijker nu Els er uit wil, ook om te zien hoe Nathalie gaat zijn zonder Els, en om dan hopelijk volgende week Nathalie er uit te gooien.
Ik hoop het dat Els eruit ligt.
Dan nog Nathalie en daarna liefst Danielle, maar die ligt nog te goed in de groep om genomineerd te worden vrees ik.

Die Jowi is ook een achterbaksen.Samen met tante non Daniëlle stond hij te roddelen in de badkamer,er komen meerdere bewoners binnen en ze stoppen met roddelen.Dat kot zit vol met roddelaars,niet normaal.

Die Jowi is ook een achterbaksen.Samen met tante non Daniëlle stond hij te roddelen in de badkamer,er komen meerdere bewoners binnen en ze stoppen met roddelen.Dat kot zit vol met roddelaars,niet normaal.

Dat geroddel klopt, maar dat is uiteindelijk ook het opzet van het programma he, kijken hoe een groep mensen zich gaat gedragen als ze tot 100 dagen lang zijn afgesloten van de buitenwereld en enkel en alleen op elkaar zijn aangewezen. Dat levert daarom niet altijd spectaculaire en spannende tv op, maar voor wie de mogelijkheid heeft het redelijk goed op de voet te volgen, is het op zich nog wel interessant om die groepsdynamiek en onderlinge verhoudingen constant te zien veranderen en evolueren. (wat niet wegneemt dat ik me ook wel serieus erger aan het geroddel en geklaag van bepaalde bewoners :D )

Bij de eerste editie was het volgens mij ook niet zo veel spectaculairder dan nu (qua opdrachten enz), maar zorgden de bewoners zelf bij momenten gewoon voor wat meer beleving: Betty die de oerversie van "Snap je" lanceerde ("begrijpjeee hihihi"), Spillie die rebelleerde, de sketches en acts enz van bepaalde bewoners (Studio Geronimo of hoe heette het? Maakten ze toen zelfs geen eigen nummers enz?). Ik herinner me ook nog de kreet "TOPPIEEEE!!!!! die in die tijd veel gebruikt werd in het dagelijks leven en ook in het huis was ontstaan op een of ander manier?

Als de bewoners klagen dat ze zich alleen maar vervelen: dat ze er zelf iets aan doen he. In plaats van bijvooreeld met drie man staan toe te kijken hoe er gekookt wordt, maak daar een of ander "grappige" kookshow van waarbij ge de kijkers wat amuseert. Er staan constant camera's op u gericht, gebruik ze dan ook. Het valt dan ook op dat degenen die het hardst klagen over verveling, ook degenen zijn die zich het meest bezighouden met roddelen, terwijl de rest er toch het beste van probeert te maken.

Naomi mag voor mij nu eens huismeester spelen. Hopelijk een Vlaams duel maar dat zal de regie niet toelaten waarschijnlijk.

Die achterbakse vrouwenclub van 3 mag van mijn part direct vertrekken.Els was nog maar pas het huis uit,en je hoort wigmaster Zoey zeggen in haar clubje van 3"feestje,mijn dag kan niet meer stuk".Ik moet kotsen van dat clubje.

Het gaat bij mij niet om Nederland-België.
Ik moet niet hebben van vrouwen die alleen maar willen opvallen.
Nee maar je mag niet vergeten dat de Nederlanders wel de Belgen eerst keihard hebben aangepakt (zonder succes).

Nu is het gewoon payback time tegen die zuurpruimen. Aan de Instagram reacties te zien denken ze over de grens hetzelfde.

Mocht Pat vertrokken zijn mocht je er op wedden dat Liese & Naomi/Julie/Zoey genomineerd waren. Ze hebben hun niet echt populair gemaakt, de Hollandse dames.

Mocht Pat vertrokken zijn mocht je er op wedden dat Liese & Naomi/Julie/Zoey genomineerd waren. Ze hebben hun niet echt populair gemaakt, de Hollandse dames.
Integendeel zelfs, zelfs bij het Nederlandse volk niet, afgaande op een hoop reacties die ik las op de social media. Maar goed, we zullen zien. Nathalie voelt de bui in ieder geval al hangen en die is haar houvast ook kwijt, dus dat wordt nog interessant. Ik denk dat ze vooral de hele week ambetant gaat lopen omdat Els weg is en dat gaat wel in de kaarten spelen van Naomi, Julie, Zoey, Liese, Nick, Patje etc.

Nu moet Patrick wel op de juiste stemmen en niet meer op Naomi. Ook moeten ze Michel nog overtuigen want Jill zal ongetwijfeld ook op de Belgen stemmen.

Terug
Bovenaan