Big Brother 2021

Big Brother 2021

Michel en Julie zijn precies wel erg naar elkaar toe aan het groeien. Als je ze zo naast elkaar ziet klopt het plaatje wel.

Even buiten het feit dat zij ook drie kinderen heeft natuurlijk...
Gewoon omdat ze eens naast elkaar zitten?

Diegene die er nu nog in zitten zijn imho de meest oprechte mensen. Dus eigenlijk good riddance. Behalve Jowi. Dat vond ik zo'n beetje de Nederlandse Nick.

Maar de rest (Theo/Els/Nathalie/Daan), constant lopen klagen en zagen dat de huidige groep zo vals is, achter hun rug dingen bespreekt en in hun gezicht dan poeslief komen doen. Te arrogant om te beseffen dat ze exact hetzelfde doen en om niet beseffen dat hun mensenkennis toch niet helemaal dat is.

En idd @JelleCa , allemaal "ik ga het spel hard spelen", maar vanzodra ze ook maar een vermoeden hebben te verliezen, het aftrappen. Da's nog slechter dan niet tegen je verlies kunnen...
100% dit maar daarentegen is de sfeer nu pakken beter wat maakt dat het NOG saaier is dan ervoor. Komaan BB doe eens iets spannend.

Gewoon omdat ze eens naast elkaar zitten?
Nee, meerdere reden. Ze passen goed samen qua uiterlijk en qua karakter ook elkaars gelijken.
Ze zijn ook wel vaak bij elkaar de laatste tijd. Zou natuurlijk toevallig kunnen zijn.

Wel brak dat het inderdaad zo laat wordt uitgezonden. Ervoor keek ik nog wel graag, maar nu lig ik al in mijn bed tegen dat het begint :sleep:

Ik wacht nog altijd op die "Ik weet iets van u" slogan van BB 2021.... wat een saaaaiieeee boel man... of ik nu eens kijk door de dag of naar die samenvattingen.... jesus... "we vervelen ons" ja geef ze nog een puzzel of laat ze nog eens dansen...

WTF tis toch geen 1999 meer... ze hebben daar nu een "game ruimte" waar ze zoveel meer konden mee doen...

En heel dat koppeltjes gedoe, dat is gewoon niet zo nu... maar toch proberen zowel bewoners als kijkers dat er toch in te stampen dat dat wel zo is... Cringe

Saaie bedoening die Big brother ...
Dit is het resultaat van alsmaar meer regeltjes en wetten op televisie waardoor niets meer kan of mag.
Dan kom je uit op dit soort saaie onzin waar het overigens verplicht is meerdere mensen van buitenlandse afkomst/homo's/lesbiennes/etc.. te stoppen, versta mij niet verkeerd! zeker geen haat maar dit huis is niet de doorsnee bevolking die rondloopt in belgie toch ? het moet gewoon allemaal zo in televisieland!

Saaie bedoening die Big brother ...
Dit is het resultaat van alsmaar meer regeltjes en wetten op televisie waardoor niets meer kan of mag.
Dan kom je uit op dit soort saaie onzin waar het overigens verplicht is meerdere mensen van buitenlandse afkomst/homo's/lesbiennes/etc.. te stoppen, versta mij niet verkeerd! zeker geen haat maar dit huis is niet de doorsnee bevolking die rondloopt in belgie toch ? het moet gewoon allemaal zo in televisieland!

In onze samenleving leven er nu eenmaal veel homo's en lesbiennes dus is de kans statistisch gezien toch reëel dat er een homo of lesbienne bij zit he, idem voor het feit dat er mensen met een andere huidskleur bij zitten.
De andersgeaardheid van bepaalde bewoners wordt ook totaal niet uitvergroot, ik denk dat veel kijkers dat bv nog niet eens weten over Jill of Naomi.

Dat het allemaal wat minder spannend is dan 20 jaar geleden heeft dus niets te maken met politieke correctheid ofzo, het "nieuwe" is er gewoon vanaf. En zó spannend was het volgens mij 20 jaar geleden ook niet holr, alleen herinneren we ons wsl enkel de leuke en spannende momenten terwijl we de vele uren waarin ze zich toen zaten te vervelen, gewoon vergeten zijn.

Bwa, als je dan sommige zaken van het eerste seizoen leest

De entree van twee nieuwe bewoners, Edith en Murielle, die niet geaccepteerd werden door de originele bewoners.

Betty liep al na enkele dagen monokini in het huis alsof ze nooit anders gewend was.

Studio Spillonimo: een creatie van Steven en Jeroen. Doordat Stevens wax uit zijn koffer was gehaald bij zijn intrede in het huis, lanceerde het tweetal een oproep naar de buitenwereld om Steven wax te bezorgen. Steven en Jeroen deden een oproep voor de spiegel in de badkamer in de hoop dat een surfer op de live cams een pot wax voor Steven zijn haar over de omheining zou werpen. Er kwam heel veel reactie op. Kijkers kwamen wax over de omheining gooien en er vloog zelfs een helikopter over het Big Brother-huis dat wax dropte. Steven en Jeroen maakten nog nieuwe versies van hun Studio Spillonimo. Het werd zelfs aantal dagen een epiloog aan het programma.

Bart en Katrijn kregen een relatie kregen in het huis en kropen onder de lakens.

Steven kroop op het dak wanneer Big Brother hem vroegtijdig vraagt zijn nominaties vrij te geven. Hij keerde even later terug.

De bewoners kregen een huisdier, de labrador Brotherke.

Big Benefiet: een weekopdracht waar de bewoners geld moesten inzamelen voor VZW Hachiko voor blindegeleidenhonden. De bewoners ondernamen tal van acties en organiseerden zelfs een heuse Big Brother-stock in de weide naast het Big Brother-huis. Talloze artiesten kwamen optreden. De 8 resterende bewoners haalden in totaal Bfr. 8.100.000 op.

Om te verhinderen dat de bewoners het publiek op de weide zouden horen tijdens de live-uitzendingen, had de productie sloten op de deuren naar de tuin laten plaatsen. Steven schroefde de scharnieren van de deur los. Hij kreeg meteen een straf van Big Brother: onmiddellijk vertrekken of een marathon lopen op een loopband in 8 uur. Steven koos voor het laatste.

Bart en Jeroen creeërden Los Papagueros om de kijker te overtuigen Isabelle in het huis te houden. Nadien brachten ze nog een ode aan Betty en aan alle vrouwen.

Guinness Book of Records: de bewoners haalden zes records. Ze maakten onder andere de grootste brandende afbeelding van 329.700 lucifers op 19 november 2000.

Bartie en Frankie: twee typetjes die Bart en Frank creëerden om onschuldige schurkenstreken uit te halen. Ze organiseerden ook een tekenwedstrijd waar heel veel respons op kwam.

Ik heb het maar tijdens het zappen soms eens tegengekomen, maar als je het vergelijkt met het huidige seizoen: een ballon vasthouden, een deken breien, etc. Dan kan je toch niet zeggen dat dit seizoen echt het kijken waard is. Alle, ze zitten al 1/3 ver eh. Als ze er iets van willen maken zullen ze er toch stilaan mee moeten beginnen.

In onze samenleving leven er nu eenmaal veel homo's en lesbiennes dus is de kans statistisch gezien toch reëel dat er een homo of lesbienne bij zit he, idem voor het feit dat er mensen met een andere huidskleur bij zitten.
De andersgeaardheid van bepaalde bewoners wordt ook totaal niet uitvergroot, ik denk dat veel kijkers dat bv nog niet eens weten over Jill of Naomi.

Dat het allemaal wat minder spannend is dan 20 jaar geleden heeft dus niets te maken met politieke correctheid ofzo, het "nieuwe" is er gewoon vanaf. En zó spannend was het volgens mij 20 jaar geleden ook niet holr, alleen herinneren we ons wsl enkel de leuke en spannende momenten terwijl we de vele uren waarin ze zich toen zaten te vervelen, gewoon vergeten zijn.
Zijn Naomi en Jill lesbisch of bi? Dat wist ik eigenlijk niet, maar nu ge het zegt kan het inderdaad zijn dat dat vaag is langsgekomen in BB.

Zijn Naomi en Jill lesbisch of bi? Dat wist ik eigenlijk niet, maar nu ge het zegt kan het inderdaad zijn dat dat vaag is langsgekomen in BB.

Beiden bi ja. Jill alvast langere relatie met een meisje gehad. Naomi sowieso wel wat geëxperimenteerd met vrouwen en dacht ook wel op relatievlak, weliswaar pas op latere leeftijd.

Vandaar dat ik de opmerkingen over politieke correctheid ook niet snap want het is niet dat het zo opvalt en er mensen gecast werden als dé homo/lesbo van de groep.

Naakt is er uiteraard wel minder dan vroeger maar dat is wellicht omdat ze ook weten dat zodra er een tet wordt uitgehaald die beelden zich massaal voor eeuwig en altijd gaan verspreiden op internet ;)

Vroeger hing hun weekbudget toch af van een weekopdracht? Dus het was slagen in die opdracht en uitgebreid winkelen of niet slagen en enkel basic eten. Nu krijgen ze al het gewone eten zomaar en moeten ze een klein opdrachtje doen voor wat luxe-eten (lees: snacks).

Daniëlle pre-exit: "het groepsbelang! het groepsbelang!"
Daniëlle post-exit: "ik ben blij dat ik voor mezelf heb gekozen..."

Maar heb ik iets gemist ofzo? Ze "heeft liever eerlijke mensen rond haar". Als je de kandidaten rangschikt naar stijgende eerlijkheid, komen de weggestemden & afgetrapten toch grotendeels vanboven drijven, of zie ik dat nu zo verkeerd? Nathalie & Liese bv zijn pas beginnen "bondjes smeden" en "het spel hard spelen" eens ze doorhadden dat ze eruit genomineerd werden door Els en de afgetrapten die dat al veel eerder deden...

Diegene die er nu nog in zitten zijn imho de meest oprechte mensen. Dus eigenlijk good riddance. Behalve Jowi. Dat vond ik zo'n beetje de Nederlandse Nick.
Jowi kon er toch ook wat van om "samen te spannen" en te "roddelen" zeker in de avonduren.

Terug
Bovenaan