Big Brother 2021

Big Brother 2021

Daniëlle pre-exit: "het groepsbelang! het groepsbelang!"
Daniëlle post-exit: "ik ben blij dat ik voor mezelf heb gekozen..."

Maar heb ik iets gemist ofzo? Ze "heeft liever eerlijke mensen rond haar". Als je de kandidaten rangschikt naar stijgende eerlijkheid, komen de weggestemden & afgetrapten toch grotendeels vanboven drijven, of zie ik dat nu zo verkeerd? Nathalie & Liese bv zijn pas beginnen "bondjes smeden" en "het spel hard spelen" eens ze doorhadden dat ze eruit genomineerd werden door Els en de afgetrapten die dat al veel eerder deden...
En dan de andere bewoners nog hypocriet noemen. Pot verwijt de ketel...

Ik vond het ook zwak toen Els tegenover Patrick zat in de gameroom en ze niet toegaf dat het haar reden was om op hem te stemmen.
En dan daarna nog wat lief gaan doen enzo.
Hopelijk komt die niet terug.

Hebben ze eindelijk eens een langere opdracht gekregen waar ze wel nog ies goed moe van zullen zijn :p.
Moeten ze 10u aan een stuk minstens 2 man op de dansvloer krijgen. Heb wel niet gehoord of er beloning/straf aan hangt :p

Hebben ze eindelijk eens een langere opdracht gekregen waar ze wel nog ies goed moe van zullen zijn :p.
Moeten ze 10u aan een stuk minstens 2 man op de dansvloer krijgen. Heb wel niet gehoord of er beloning/straf aan hangt :p

Er gaat 250 euro af per "fout" en er komen ook (elk uur?) nog extra opdrachten bij, zoals daarnet toen ze twee minuten lang op één been moesten dansen. Ik vermoed dat het max. te winnen bedrag (zoals bij vorige opdrachten) rond de 4000-5000 euro zal liggen.

Het dans-moment van Nick deze ochtend was overigens ook wel leuk, even met z'n allen uit de bol op Universal Nation:

Het is een pak leuker op de livestreams nu die hypocriete zuurpruimen eruit zijn.
Ik werd gek van die mensen hun redenering.
We spannen samen tegen die Belgische, zelfzekere meisjes, want dat zijn trutten!
Ik en alleen ik bezit de token uit "groepsbelang". Want ik = de groep.
Hele dagen uren en uren aan een stuk roddelen en commentaar geven op hun Belgische medebewoners.
Vanaf de Belgen dan hetzelfde gingen doen, aan één stuk door janken. Kanslose deelnemers waren het.
Theo hetzelfde trouwens, heel de tijd de stoere uithangen met zn grote mond en na een tik op de vingers gaat em lopen.
Sinds ze zaterdag vertrokken zijn is het al elke dag een goeie sfeer in de livestreams. De overblijvers zijn echt opgelucht en de toxic vibe is helemaal weg.

Sinds ze zaterdag vertrokken zijn is het al elke dag een goeie sfeer in de livestreams. De overblijvers zijn echt opgelucht en de toxic vibe is helemaal weg.

Ik vind zelfs dat de Big Brother-stem veel relaxter en gezelliger overkomt in zijn interactie met de bewoners, alsof de productie de NL-kliek ook gewoon echt beu was en het nu pas leuk begint te vinden :D

Ben wel benieuwd naar de nieuwe bewoners, al denk ik dat de huidige groep sowieso wel de nodige moeite zal doen om hen gewoon mee op te nemen in de groep.

Ik vind zelfs dat de Big Brother-stem veel relaxter en gezelliger overkomt in zijn interactie met de bewoners, alsof de productie de NL-kliek ook gewoon echt beu was en het nu pas leuk begint te vinden :D

Echt he, zo voelt het helemaal. Vandaag wordt er gewoon een hele dag plezier gemaakt en Big Brother zelf is hier ook gewoon veel gelukkiger van. 😋

Ze waren die deelnemers sowieso liever kwijt dan rijk, anders was de triple exit ook niet zo gebeurd. Na die negatieve tweets over Nathalie is ze uren gaan whinen in de dagboekkamer, Danielle heeft er toen ook heel veel gezeten. Ik denk dat er wel uitspraken a la "jullie gaan me positiever in beeld brengen of ik stap het op!!" gedaan zullen zijn. Deze mensen snapten het concept van een 24/7 livestream niet zo goed. Ik zag hen echt enkel zeiken en roddelen. In de gewone afleveringen kwamen ze er nog oke uit vergeleken met wat ik hun allemaal heb horen zeggen.

Dat Big Brother zo zelf moet optreden omdat de sfeer slecht is, en dit niet door de bewoners wordt aangepakt, vind ik wel vreemd. Het was dagen de elephant in the room maar niemand ging over tot de confrontatie.

Dat Big Brother zo zelf moet optreden omdat de sfeer slecht is, en dit niet door de bewoners wordt aangepakt, vind ik wel vreemd. Het was dagen de elephant in the room maar niemand ging over tot de confrontatie.

Het zal wellicht ook wel een kwestie van tijd zijn geweest, als ze niet vertrokken waren dan zou bv een Liese haar potje wel overgekookt zijn, zeker als Nathalie en Daan nóg meer drama waren gaan maken als ze genomineerd waren geweest.

Terug
Bovenaan