Tot ge daar een 3-tal weken in het huis zit. Das totaal niet te onderschatten hoe zwaar dat kan doorwegen als je niks hoort van de buitenwereld. Vroeg of laat hangt men er wel eens aan.
Ben nu de livestream aant zien: Liese blijkbaar iets verkeerd gezegd tegen iemand ?
Nee, niet echt. (U kent me natuurlijk ook niet).
Mijn 1 broer zie ik mss max 5 keer per jaar als het al zoveel is en ik hoor die 1 keer ofzo via de telefoon en dan is het nog als ik eens den telefoon opneem bij mijn ouders thuis en dat duurd dan 15 sec haha.
Ik kan perfect lange tijd zonder iemand te horen ook al zijn het mijn broers of ouders, geen probleem mee. Als er iets mis zou zijn dan hoor ik het toch.
Je weet ook dat de boodschap niks inhoud zal hebben want je mag niks weten vd buiten wereld, ook dat speelt mee. Ik zou sowieso ook niks gekozen hebben, niet straf genoeg om mij te verleiden.
Net gezien dat dien Jerell al abnormaal aan het doen was haha, ik heb het hier vd 1ste seconde gezegd, ik zou dien nooit nemen, never, bevestigd het wel sneller dan gedacht.
Mensen kennis

. Den DJ had ik wel gekozen en worstenbroodman ook. (Ge moet nu eenmaal kiezen).
En moest ik moeten nomineren , kans groot dat het dien Jerell en Liese zouden zijn. Die Liese noemen ze bij ons een pretmadam, arrogant ook.