Big Brother 2021

Big Brother 2021

Huishoudbudget van 1023 euro konden ze besteden aan
  • 500 euro in de prijzenpot
  • 600 euro voor een gameavond
  • al het geld voor feest + djbooth
  • 800 euro voor hometrainer
  • 600 euro voor karaokeavond
  • 350 voor één dag MP3-speler + oortjes
  • 150 euro voor nieuwe puzzels
  • al het geld voor een luxe etentje
  • 150 voor een voetbal
Met veel te weinig tijd doet Michel een poging om de groep te laten stemmen op de hometrainer en de puzzels omdat de rest maar voor één dag is. Zes man kiest daarvoor, de rest zwijgt (en klaagt achteraf, duh) maar Jill gaat naar de dagboekkamer en laat nog snel vallen dat ze niet sport of puzzelt.

Daarna komt ze uit de dagboekkamer maar we zien haar niet en uiteindelijk komt Jerrel de groep beschuldigen dat Jill er helemaal kapot van is en de hometrainer ook maar voor één dag is. Iedereen aan het flippen op de redactie en de camera's gaan op zwart. Uiteraard gigantische blunder van de redactie maar Jerrel heeft zich weer te veel gemoeid zoals verwacht.

Zoey echt... simpel kind. Iedereen die een mening heeft is volgens haar een target, nu is het Jerrel. Andersom is Michel dan weer te opdringerig, terwijl hij wel 100% zijn eigen is en het beste kan communiceren met iedereen. Notabene is de pot bijna volledig aan hem te danken maar daar hoort ge ze niet over natuurlijk.

Thomas wringt zich ook constant in bochten om zijn nieuwe groepje te beschermen. Gelooft hij zichzelf nog?

Maar soit ik dacht dat BB 24/24 en 7/7 was en niet BB Noord-Korea censuur en wegdraaien wanneer het spannend is?

Laatst bewerkt:
Thomas mag er absoluut uit overmorgen.... Ik gok en vermoed dan ook dat Thomas en Zoey de genomineerden gaan zijn. En volgende week 500% zeker Jerrel.

Edit: Jerrel wil al naar huis hahahahahahahahaa

BB doet alle moeite van de wereld om Jerrel erin te houden en nu staat het mannetje op het punt zelf te vertrekken :ROFLMAO:

De kandidaten worden toch psychologisch getest op voorhand? Ik durf labiel bijna in de mond te nemen.

mDgrtWu.jpg

Gelukkig heeft Jerrel zijn schminkdoos nog. Zijn enige vriend.
Bij de meiden heeft hij nu ook afgedaan omdat hij heeft staan liegen dat Patje zou gezegd hebben dat Jill beter naar huis gaat.

Over and out. BB staat nu wel voor paal met zo'n zielige figurant nog een week in het huis. Iets met boomerang.

Zijn er ooit vervelendere mensen op tv zijn geweest dan Jerrel? Waarschijnlijk, maar ik kan het me niet voor de geest halen.

De groep is het nu in groep aan het uitspreken maar de koningin van zeg wanneer er iets gezegd moet worden is muisstil :thinking:

Thomas mag er absoluut uit overmorgen.... Ik gok en vermoed dan ook dat Thomas en Zoey de genomineerden gaan zijn. En volgende week 500% zeker Jerrel.

Edit: Jerrel wil al naar huis hahahahahahahahaa
Thomas en Patje he. De vrouwen gaan toch niet op Zoey stemmen? En Thomas en Michel ook niet. Hooguit dus twee stemmen van Nick en Patje

Thomas en Patrick gaat het worden en Patrick gaat het halen ;)

Zoey speelt het wel goed... niemand heeft haar door :ROFLMAO:
Hopelijk. Het zal Thomas en Jill hun fanbase tegen die van de vrouwen, Nick en Patje hun worden. Nederlanders zijn 50/50 in dit geval denk ik, fok forum is vorige nominaties wel een goede barometer gebleken. Maar aangezien het nomineren nu wel heel lang duurt en Farrel zeer lang in de dagboekkamer zit / zat... Exit Farell?

EDIT: En net dan tijd om te nomineren.

Wat is er aan de hand? Is er iets veranderd? Ze zijn precies in paniek aan het overleggen. Wanneer weten we het resultaat eigenlijk? Is al zo lang geleden.

Wat is er aan de hand? Is er iets veranderd? Ze zijn precies in paniek aan het overleggen. Wanneer weten we het resultaat eigenlijk? Is al zo lang geleden.
De nieuwe kunnen niet genomineerd worden en mogen zelf niet nomineren. Normaal ook nominaties op dinsdag en woensdag bekendmaking na de aflevering op stream. Waarschijnlijk dus morgen pas.

De nieuwe kunnen niet genomineerd worden en mogen zelf niet nomineren. Normaal ook nominaties op dinsdag en woensdag bekendmaking na de aflevering op stream. Waarschijnlijk dus morgen pas.
Ja dat wist ik maar het leek precies alsof ze last minute nog iets veranderd hebben.

Nick heeft de ballen om met Jerrel een gesprek aan te gaan. Nog geen uur later gaat Jerrel hem al beginnen zwart maken in de tuin bij Thomas :rolleyes:

Mister ik heb niets gekeken en weet van niets:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan