Big Brother 2024

Je kan moeilijk verwachten dat een normaal persoon aan zoiets meedoet hè. De besparingen zijn wel al duidelijk: geen live show meer als er iemand vertrekt. Waar is de tijd met Walter Grootaerts? 🥳

Je kan moeilijk verwachten dat een normaal persoon aan zoiets meedoet hè. De besparingen zijn wel al duidelijk: geen live show meer als er iemand vertrekt. Waar is de tijd met Walter Grootaerts? 🥳
Serieus? Mja de belgische en nederlandse big brother suckt sowieso, kijk maar eens naar de australische versie, DAT is entertainement

Kan ik dat online ergens bekijken? Je hebt daar Amazon Prime voor nodig zeker?

*edit: 2023 staat blijkbaar volledig op YouTube, of zijn er betere jaren?

Tis duidelijk dat ze idd wel serieus hebben bespaard. De liveshow is idd volledig weg (geen Geraldine meer, nooooooooooooo). Die nieuwe bewoonster Jolien daarentegen, HALLELUJAH, wat een schoon madam ! Maar ja, ze zal er wel weer snel uit liggen. Zo gaat dat nu eenmaal met mn favoriete bewoners 🥲🥹 En dat een trans mee doet, was uiteraard te denken.

@Horse Je kan op GoPlay kijken. Het eerste jaar van het moderne Big Brother vond ik wel echt geweldig, vind ik persoonlijk. Met Michel, Nickske, Liese, Naomi en Julie o.a.

Ik heb die Mathousca nog goed gekend, die werkte in de horeca in Aalst.

Er doet toch geen Mathousca mee?

Die nieuwe bewoonster Jolien wil dat iedereen verder kijkt dan haar mooi snoetje. Wie zegt dat toch over zichzelf? 🤣🤣

Laatst bewerkt:
Alle dagen. Zoals ik ook alle dagen naar Ter Zake kijk. Verstand op nul voor het slapengaan 🙌

De nieuwe Gen-Z generatie komt er wel slecht uit vind ik.

Laatst bewerkt:
Ik volg het wel dagelijks en Elsa is by far de meest vreselijk persoon in dat huis... Zeer lelijke persoonlijkheid ook, er zich altijd willen uit lullen, onder andere Jolien (ja, tis mijn favorietje) deze week ook een dik mes in de rug gestoken (nadat ze al haar nominatie had weg gespeeld door een spel te winnen). Ik heb echt ne stronthekel aan Elsa, dat die haar land gediend heeft maakt het nog schrijnender eigenlijk. 53 jaar zijn en zich gedragen als een kind soms. Jordy en Matthi zijn trouwens geniaal :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan