En die reserves doe je dan bij verschillende banken om de kost laag te houden neem ik aan?Gewoonweg reserve,
Op reis 1 kredietkaart op zak, 1 kredietkaart in rugzak en 1 kredietkaart in bagage.
3 e-bankingplatforms zodat je altijd iets kan betalen als het dringend is. Heel vroeger bij Deutsche Bank gezeten, drie maand lang geen toegang gehad tot platform omdat dat toestelletje kapot was maar ze wouden geen nieuwe sturen omdat mijn domicilie nog niet in orde was. Dan maar een rekening geopend bij een andere bank en dat was in 1 week tijd in orde.
Revolut voor virtuele kaarten en toerist uit te hangen.
Ik vind het gedoe maar goed, ik ben ook wel nogal gemakzuchtig op dat vlak en wil gewoon eenvoud en vind het ook niet erg daar wat voor te betalen. Bij BNP hebben we (partner en ik) 3 zichtrekeningen, aantal spaarrekeningen en 4 Mastercards gold met limiet telkens op 10k/kaart. Dat is gewoon makkelijk, nooit nadenken nooit gedoe.
Ik heb het nooit echt uitgepluisd wel. Ik zou waarschijnlijk bv 2 van die 4 ‘classic’ kunnen maken en misschien een paar € besparen.
Bij de gratis banken zou ik een gratis kaart kunnen vragen in de plaats maar dan zit je weer met die lage limieten en elke maand zorgen dat je tijdig geld overschrijft. Gedoe dus
en bv de gold kaarten kosten daar ongetwijfeld even veel.Voor het hele pakket betaal ik bij BNP 19,90/maand.Ik schrik er altijd van hoeveel banken mensen hebben.
Die kosten toch allemaal paar euro's per maand maal zoveel banken.
Altijd gek gevonden dat mensen graag betalen aan een bank om hun centen bij te houden.
Hier degiro / keytrade / argenta. Allemaal gratis.
Wat geven jullie dan uit aan bankkosten per maand / jaar?
). Het is inclusief credit card, multi devies rekening, spaarrekening, meerdere bankkaarten etc. Ik wil 3 euro per maand betalen voor comfort van de app en alles in 1 plek te zien.
, want dat telt voor letterlijk alles wat je online doet alsook reizen boeken enz.