De afzetters bij Kinépolis hebben nog een excuus gevonden voor duurdere tickets, lol, bijna € 20 per ticket, want je een paar scenes van de film worden ook op de zijmuur geprojecteerd. Weer een zaal minder waarin géén supplement gevraagd wordt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verschil tussen een ticket en de film op blu-ray wordt zo steeds kleiner en kleiner.
De afzetters bij Kinépolis hebben nog een excuus gevonden voor duurdere tickets, lol, bijna € 20 per ticket, want je een paar scenes van de film worden ook op de zijmuur geprojecteerd. Weer een zaal minder waarin géén supplement gevraagd wordt.

Jamaar, bij een blu-ray mis je toch die echte bioscoop ervaring?Verschil tussen een ticket en de film op blu-ray wordt zo steeds kleiner en kleiner.
Over een paar jaar gaat ne ticket nog meer kosten dan de blu-ray.![]()
Je vergeet nog de persoon die achter je besluit te zitten ondanks een driekwart lege zaal, af en toe met zijn been "botst" tegen je zetel! Of afhankelijk van het uur waarop je gaat, schreeuwende kinderen die niet stilzitten omdat hun oppasser te lui is om hen te kalmeren en er zaalpersoneel en zelfs politie erbij gehaald worden en daardoor ferm de Karen uithangt.Jamaar, bij een blu-ray mis je toch die echte bioscoop ervaring?
Je weet wel, 17 reclamespots door worstelen, de overweldigende geur van popcorn, het storende licht van gsms in uw zichtsveld, en mensen die rond jou praten.

Ik ga al jaren niet meer naar de cinema tbh.
Ja kameraad. Wij ergens voor Kerst naar de cinema met de kindjes. Despicable Me 4. Wat popcorn, zakjes snoep en 4 drankjes.
Zou er een markt zijn voor premium zalen waar je veel meer betaalt om dat allemaal niet te hebben? Asking forJamaar, bij een blu-ray mis je toch die echte bioscoop ervaring?
Je weet wel, 17 reclamespots door worstelen, de overweldigende geur van popcorn, het storende licht van gsms in uw zichtsveld, en mensen die rond jou praten.
Hier eigenlijk de omgekeerde ervaring: wij vermijden de grote Kinepolis/UGC zalen en gaan naar de kleinere onafhankelijke cinema's (bv Palace/Galeries/Vendome in Brussel, Sphinx/Scoop in Gent,...). Goedkoper (€10-12 ticket), geen overpriced snackshop waar je door moet maar een bar met lokale biertjes, en doorgaans ook veel minder irritante mensen rond u. Ge gaat natuurlijk meestal wel niet de laatste marvel toestanden of generische actiefilm elvendertig vinden, maar dat is eigenlijk ook een plus voor mij.Zou er een markt zijn voor premium zalen waar je veel meer betaalt om dat allemaal niet te hebben? Asking forkinepoa friend.
Dat is niks nieuws. Heb Alien Romulus zo gezien omdat het het enige moment was dat paste. Ik vond het geen meerwaarde hebben en bij momenten zelfs storend. Je betaalt idd een premiumprijs voor een paar minuten "speciaal beeld".
Arthouse cinema zoals je Budascoop in Kortrijk hebt, al moet je daar niet voor de blockbusters zijn. Veel aangenamer publiek en goedkopere tickets. Het enige eten dat ze daar hebben zijn Suzywafels, net omdat die geen geluid maken als je ze eet.Zou er een markt zijn voor premium zalen waar je veel meer betaalt om dat allemaal niet te hebben? Asking forkinepoa friend.
Challenge accepted!Het enige eten dat ze daar hebben zijn Suzywafels, net omdat die geen geluid maken als je ze eet.
Is Pathé zoveel beter? In Eindhoven is er één denk ik en dat is eigenlijk maar een 15 a 20 minuten langer rijden dan Antwerpen voor ons.Ik ben zo blij dicht bij twee goede alternatieven (Pathé/Euroscoop) te wonen, Kinépolis verziekt met zijn monopolie en hoge prijszetting de markt gewoon compleet. Daar kan je gemakkelijk nog gaan voor €20 pp max (tickets schommelen tussen € 9 en 13, popcorn is natuurlijk aan cinémaprijzen) en ook de horecazaken in de buurt zijn beter dan Kinépolis en z'n fastfood-rommel.
Ik ga gemakkelijk 10 à 12 keer per jaar naar de bioscoop maar mocht dat bij Kinépolis zijn zou ik ofwel eten/drank laten vallen en/of de helft minder gaan, en zelfs als je er dan nog af en toe komt persen ze alles eruit:
de film speelt enkel op hun zogenaamde speciale schermen, supplement lange film, supplement als je de betere plaatsen in de zaal wilt (want dat zijn "cosy seats"), f*ck off echt waar.

Is Pathé zoveel beter? In Eindhoven is er één denk ik en dat is eigenlijk maar een 15 a 20 minuten langer rijden dan Antwerpen voor ons.