Black Friday

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet echt deals gevonden in de dingen die ik zou willen, ofwel even duur als in de zomer ofwel korting op een "adviesprijs" waar het product al maanden niet op die prijs heeft gestaan.

Wel gezien dat Sony een actie had op de WF-1000XM5 van 299 naar 249 en had nog bonnen liggen van een shop dus maar 75 Euro betaald.
Ben niet echt een earbuds persoon maar wou iets met deftige ANC voor de commute van en naar werk zodat ik soms eens alles en iedereen kan buiten sluiten :unsure:

3x Google Nest Protect V2
86 eur/stuk op Amazon BE.

Veel geld voor ne rookmelder maar had er al 2 en dan liefst van hetzelfde 😅
Goedkoper had ik ze nog niet gevonden.

Heel wat zaken waar ik over twijfel. Vrees dat het een dure black friday zou kunnen worden. (Wel al lang mezelf niet meer verwend, dus dat is oké zeker?)

- Indoor trainer : Wahoo Kickr Core staat in aanbieding. Is een mogelijkheid.
- Shokz oortjes : Staan in aanbieding. Is een mogelijkheid.
- Volautomatische koffiezet : Mijne is al een tijdje geleden gesneuveld, dus nu zou de wel de moment zijn voor een nieuw toestel. Maar naast de mid-range, heb ik precies ook mijn oog wat de Jura E8. (In duitsland dan welliswaar, stukken goedkoper.)

Heel wat zaken waar ik over twijfel. Vrees dat het een dure black friday zou kunnen worden. (Wel al lang mezelf niet meer verwend, dus dat is oké zeker?)

- Indoor trainer : Wahoo Kickr Core staat in aanbieding. Is een mogelijkheid.
- Shokz oortjes : Staan in aanbieding. Is een mogelijkheid.
- Volautomatische koffiezet : Mijne is al een tijdje geleden gesneuveld, dus nu zou de wel de moment zijn voor een nieuw toestel. Maar naast de mid-range, heb ik precies ook mijn oog wat de Jura E8. (In duitsland dan welliswaar, stukken goedkoper.)

Amaï, dat is (bijna) een maandloon dat er op één vrijdag in november doorgaat. Enjoy! Zijn natuurlijk zaken die vele jaren zouden moeten meegaan.

Amaï, dat is (bijna) een maandloon dat er op één vrijdag in november doorgaat. Enjoy! Zijn natuurlijk zaken die vele jaren zouden moeten meegaan.
Het is dat wat me ook tegenhoudt. Al zitten we op BG, dus de maandlonen zijn per chance hoger. (Ter indicatie trouwens : 500 + 100 + 888 zal voor ook de minder bedeelde BG'ers wel minder dan een mandloon zijn vermoed ik.)

Al zeg ik dan dat de eerste (twee) zeker een impact hebben op mijn gezondheid, waar ik de laatste jaren meer mee bezig ben dus wel in wil investeren. En de vorige volautomaat heeft 7 jaar gediend, waarbij Jura dan nog hoger staat aangeschreven qua levensduur, waardoor de uiteindelijke prijs/tas best meevalt.

Maar goed, zo praat iedereen zijn eigen aankopen goed zeker?

Koffiezet zou iets goedkoper kunnen (wil wel volautomaat met melkfuncties), maar veel goedkoper dan 500 zal het zeker niet komen. (Maar 500 zou zeker ook gaan, voor een deftige Siemens/Delonghi/... dat is dus ook een twijfelgeval.)

Het is dat wat me ook tegenhoudt. Al zitten we op BG, dus de maandlonen zijn per chance hoger. (Ter indicatie trouwens : 500 + 100 + 888 zal voor ook de minder bedeelde BG'ers wel minder dan een mandloon zijn vermoed ik.)

Al zeg ik dan dat de eerste (twee) zeker een impact hebben op mijn gezondheid, waar ik de laatste jaren meer mee bezig ben dus wel in wil investeren. En de vorige volautomaat heeft 7 jaar gediend, waarbij Jura dan nog hoger staat aangeschreven qua levensduur, waardoor de uiteindelijke prijs/tas best meevalt.

Maar goed, zo praat iedereen zijn eigen aankopen goed zeker?

Koffiezet zou iets goedkoper kunnen (wil wel volautomaat met melkfuncties), maar veel goedkoper dan 500 zal het zeker niet komen. (Maar 500 zou zeker ook gaan, voor een deftige Siemens/Delonghi/... dat is dus ook een twijfelgeval.)

Schoonbroer heeft het nagerekend, zo'n automatische koffiezet is over vele jaren heen inderdaad een besparing ten opzichte van vele alternatieven behalve oploskoffie. En oploskoffie heeft nooit dezelfde smaak als échte goede versgemalen koffie. Dus goede investering.
Hier staat het ook op de wishlist wanneer er (voldoende) budget zou vrijkomen, voorlopig behelp ik me met een handmolentje en een Franse koffiezet :-P.

En conditie is ook investeren in jezelf, dus again no judgement.
Kleine extra tip: als je iemand kent die aan kortingsbonnen voor bol.com kan geraken, kan die fietstrainer zelfs nog €30 goedkoper uitvallen.

Ik heb de Jura E4, op zich ook wel content van. Zou misschien nog standaard een beetje warmer mogen maar anders top voor mij.
1 tas per keer en geen fancy melkschuim toestanden…

Ik heb die Shokz Open Run en voor zowel lopen als fietsen (ook met helm) zijn die echt uitstekend. Ik heb die al aan tientallen mensen aanbevolen.

Voor lekkere beats en trillende trommelvliezen moet je ‘t natuurlijk niet doen. Het geluid is goed hoorbaar maar veel diepgang is er niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan