Black Friday

Status
Niet open voor verdere reacties.
M4 kan dual Bluetooth pairing doen, dat is zowat het enige noemenswaardige verschil (maar wel cruciaal als ge dat nodig hebt).
Ja vind ne gevaarlijken, ik weet dat hij altijd naar dien m4 zit te kijken, zal nekeer subtiel proberen vissen wat voor hem het verschil is :p..

M4 kan dual Bluetooth pairing doen, dat is zowat het enige noemenswaardige verschil (maar wel cruciaal als ge dat nodig hebt).
+ betere mics, wat een pluspunt is als je die voor conf calls gebruikt.

Niet dat iemand ooit klaagt als ik mijn M3 eens gebruik, maar bon. Het was steevast een negatief punt in de reviews ervan.

Ik target externe harde schrijven. De huidige prijzen kunnen goedkoper en er is hier géén te kort van.
Haha, de harde schijven (2 stuks) die ik wens te kopen staan bij bol.com aan 51% korting
Adviesprijs € 204,00 --> Verkoopprijs € 99,00
Die adviesprijs is natuurlijk dikke onzin en de korting is belachelijk overdreven, de normale prijs van de HD is tussen 119€ en 129€.
Maar volgens tweakers is de huidige prijs de laagste prijs die tot op heden aangeboden geweest is, voor deze HD sinds 2017

PriceWatch WD 6TB External Hard Drive

Dus het is wel een goeie deal dan. Ik heb tevens nog korting via Engie voor bol.com (5%), waardoor de nettoprijs dan uitkomt op 94.05€.

Ik kan niet in de toekomst kijken of de prijs plots nog lager zal staan, maar ik heb zonet mijn black friday deal gekocht. :clap:

Véél geluk aan de andere mensen in dit topic om hun deal af te sluiten ;)

Laatst bewerkt:
https://www.mediamarkt.be/nl/product/_de-longhi-espressomachine-magnifica-s-ecam22110-b-1184778.html

Korting genoeg of zou er nog een betere deal aankomen volgende week? In het laatste jaar maar 1 keer onder die prijs gegaan als ik de Pricewatch bekijk.
Zou me verbazen dat ze er volgende week nog verder ondergaan, tenzij hij bij een concurrent nog lager duikt qua prijs. Heb je bij hun sowieso ook geen recht op het verschil als hij binnen de twee weken goedkoper is? Is bij krefel toch zo iig.

Zou me verbazen dat ze er volgende week nog verder ondergaan, tenzij hij bij een concurrent nog lager duikt qua prijs. Heb je bij hun sowieso ook geen recht op het verschil als hij binnen de twee weken goedkoper is? Is bij krefel toch zo iig.

Denk het niet. Als je kan aantonen dat het op de dag van aankoop goedkoper stond kan je dit wel binnen de 2 weken aanvragen maar niet als het na de dag van aankoop goedkoper staat.

Precies wel heel flauwtjes dit jaar. Andere jaren staat Facebook en alle social media volgespamd en vandaag nog totaal niks zien passeren van reclame.
Uitgezonderd van mediamarkt en platte tv dan.

Haha, de harde schijven (2 stuks) die ik wens te kopen staan bij bol.com aan 51% korting
Adviesprijs € 204,00 --> Verkoopprijs € 99,00
Die adviesprijs is natuurlijk dikke onzin en de korting is belachelijk overdreven, de normale prijs van de HD is tussen 119€ en 129€.
Maar volgens tweakers is de huidige prijs de laagste prijs die tot op heden aangeboden geweest is, voor deze HD sinds 2017

PriceWatch WD 6TB External Hard Drive

Dus het is wel een goeie deal dan. Ik heb tevens nog korting via Engie voor bol.com (5%), waardoor de nettoprijs dan uitkomt op 94.05€.

Ik kan niet in de toekomst kijken of de prijs plots nog lager zal staan, maar ik heb zonet mijn black friday deal gekocht. :clap:

Véél geluk aan de andere mensen in dit topic om hun deal af te sluiten ;)

8TB hier, ziet er ook geen slechte deal uit

Denk het niet. Als je kan aantonen dat het op de dag van aankoop goedkoper stond kan je dit wel binnen de 2 weken aanvragen maar niet als het na de dag van aankoop goedkoper staat.
Je mag in principe aankopen binnen de 2 weken (al dan niet gratis) retourneren en de andere kopen aan een verminderde prijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan