Black Myth: Wukong

Geen idee wat uw punt hier is :p

Dit zegt even veel als de 40 scores die games soms krijgen. Een game dat gemiddeld 80 scoort en een paar keer 100 krijgt zijn nu eens absoluut de reviews die je moet vermijden. Geen enkele game scoort 10/10, zelf mijn lieveling game niet. Het feit dat ik toch al vaak lees dat het wat bugs heeft en dergelijke maakt al dat elke review waar ik 100 zie staan gewoon zwaar biased is.

Ma echt eh... xD

Ik snap wel dat je kan hyped zijn voor een game, maar zo echt al jaren op voorhand roepen zelf nog voor er beelden van waren vind ik toch echt zwaar er over. Hopelijk is het effectief zo en zien we je niet na dag 2 al afkomen met, dit is niet eerlijk, en wat een BS, etc etc :p

Dan zal het dus toch zijn zoals die leaks zeiden: 15 uur main story met nog eens hetzelfde aan side content.

Stellar Blade was ook geen Souls Like, maar op normal kon die game nog steeds zeer pittig worden en Wukong heeft geen Story mode.. Dus laat je niet verrassen met die claims en uitspraken. Volgens mij zal de GP niet zot moeilijk zijn, maar ook geen walk in the park.
Top left, down right, ge hebt gelijk...

Maar van dat jaren op voorhand, die eerste trailer was al veelbelovend, sindsdien enkel nog maar meer hyped

? Nee maar de naam wukong en de chr van de game wijst op een Chinese legende/mythologie, het is gewoon gezever inclusiviteit en diversiteit. Stellar blade, elden ring, nioh enz. Allemaal goeie games waar ook niet echt inclusiviteit en diversiteit inzit.

Ik weet over wat het gaat hoor heb het boek ooit eens gelezen journey to the west.

En ik doel vooral op diversiteit in de vijanden dat er wat meer tijd in gestoken mocht worden de bosses zijn naar het schijnt stuk voor stuk episch dat is gewoon jammer.

Ik pas meestal voor soullikes omdat deze té moeilijk en vooral frustrerend zijn. Als je geen vooruitgang kan boeken in een game door continu te sterven dan gaat de lol er snel af bij mij. Weet niet of dat bij deze game ook zo zal zijn. GOW kan ik bv. wel smaken en Ninja Gaiden ook. Allemaal uitgespeeld die series. Dus weet niet of ik deze dan aankan?

Ik pas meestal voor soullikes omdat deze té moeilijk en vooral frustrerend zijn. Als je geen vooruitgang kan boeken in een game door continu te sterven dan gaat de lol er snel af bij mij. Weet niet of dat bij deze game ook zo zal zijn. GOW kan ik bv. wel smaken en Ninja Gaiden ook. Allemaal uitgespeeld die series. Dus weet niet of ik deze dan aankan?
Ninja Gaiden zijn dat niet 1 van de hardste games die er zijn? :unsure:

We zullen het moeten zien hoe moeilijk het gaat zijn.
De indruk die ik kreeg van reviews is dat het een gemakkelijkere 'souls' achtige game is met verschillende opties/skills om bazen te overkomen. Als dat zo is en je zit vast bij een baas gewoon even googlen hoe je de baas op een effectieve manier kan verslaan en dan komt dat hopelijk wel goed.

ik wacht die PS5 review embargo nog even af, als die goed is, dan is dit wellicht 100 procent mijn type game.
filmisch, goede visuals, goede audio en degelijke combat, all i want.

Ninja Gaiden zijn dat niet 1 van de hardste games die er zijn? :unsure:

We zullen het moeten zien hoe moeilijk het gaat zijn.
De indruk die ik kreeg van reviews is dat het een gemakkelijkere 'souls' achtige game is met verschillende opties/skills om bazen te overkomen. Als dat zo is en je zit vast bij een baas gewoon even googlen hoe je de baas op een effectieve manier kan verslaan en dan komt dat hopelijk wel goed.
Bedankt voor de info. Ik denk dat ik het mij ga wagen. Nog even de reviews afwachten maar denk wel dat ik ga proberen

Hoezo zie je al dat hij aan het spelen is?
In het game overzicht in de menu's op PlayStation zelf...
En damn, game is al preloaded nu, en de eerste paar noten van muziek en ben al verkocht... :love:

Ps, het verschil tss new Zealand en België is 10 uur, dwz dat hij morgen avond rond 17 of 18u al kan beginnen :crazy:

FYI, de game kost maar 59,99 in US store, dus omgerekend met de dollar is dat wel een koopje tov BE store

Laatst bewerkt:
Voor de lol ne keer die benchmark tool gebruikt. Op 1440p met de graphics op very high, ray tracing op very high, motion blur off en DLSS on kwam ik uit op een gemiddelde van 75 fps ofzo. Meer dan goed genoeg voor mij. En de fps kan gecapped worden ook.

😂😂 Zit precies wel diep he, die wel of niet soulslike
Weet ge wa? Speel het volgende week en beslis zelf
Niet bij mij hoor, Jullie blijven er mee hinten en lachen
Ziet er goe uit, vooral dit dan voor mij persoonlijk 😅 uit een review van Gamersrant:

Full stop: If you don't like Soulslikes and the stiff challenge associated with them, you will not like Black Myth.
Ik zeg duidelijk dat het geen is

Inbefore ge die review effectief hebt gezien...

Terug
Bovenaan