GETHEZ
Well-known member
Top left, down right, ge hebt gelijk...Geen idee wat uw punt hier is
Dit zegt even veel als de 40 scores die games soms krijgen. Een game dat gemiddeld 80 scoort en een paar keer 100 krijgt zijn nu eens absoluut de reviews die je moet vermijden. Geen enkele game scoort 10/10, zelf mijn lieveling game niet. Het feit dat ik toch al vaak lees dat het wat bugs heeft en dergelijke maakt al dat elke review waar ik 100 zie staan gewoon zwaar biased is.
Ma echt eh... xD
Ik snap wel dat je kan hyped zijn voor een game, maar zo echt al jaren op voorhand roepen zelf nog voor er beelden van waren vind ik toch echt zwaar er over. Hopelijk is het effectief zo en zien we je niet na dag 2 al afkomen met, dit is niet eerlijk, en wat een BS, etc etc
Dan zal het dus toch zijn zoals die leaks zeiden: 15 uur main story met nog eens hetzelfde aan side content.
Stellar Blade was ook geen Souls Like, maar op normal kon die game nog steeds zeer pittig worden en Wukong heeft geen Story mode.. Dus laat je niet verrassen met die claims en uitspraken. Volgens mij zal de GP niet zot moeilijk zijn, maar ook geen walk in the park.
Maar van dat jaren op voorhand, die eerste trailer was al veelbelovend, sindsdien enkel nog maar meer hyped

uit een review van Gamersrant: