Black Myth: Wukong

Voor de lol ne keer die benchmark tool gebruikt. Op 1440p met de graphics op very high, ray tracing op very high, motion blur off en DLSS on kwam ik uit op een gemiddelde van 75 fps ofzo. Meer dan goed genoeg voor mij. En de fps kan gecapped worden ook.
welke gpu heb je?
Ik met 3080Ti kom op 1440p aan zelfs sub 50 fps met die settings... en dan ray tracing op medium nog.

Een 4070Ti in combinatie met een i5-13600K en 32GB RAM (niks overklokt)
ik heb nog een i7 13700K en ook dezelfde ram, wel DDR5 XMP en game boost staan aan op de i7.
Maar duidelijk dan dat de 40 reeks toch een sterkere uplift geeft.

PS5 gameplay trailer van een bossfight

Laatst bewerkt:
Ofwel zijn er driver problemen met dit spel, wat niet nieuws zou zijn, maar de 3080 Ti zou toch niet mogen achterblijven op de 4070 Ti :tongue:

Die FPS die hier vermeld worden zijn waarschijnlijk ook met Frame generation, wat toch niet helemaal hetzelfde is.
Hier ook eens gedownload en met een 4070 haal ik op high met medium ray tracing rond de 40 FPS gemiddeld op 3440x1440 zonder FG met DLSS Perf.
Toch wel een zware game, zal zonder RT worden allesinds.

Na de reviews nu gezien te hebben en de PS5 footage zal ik het nog even links laten liggen. Heb liever een goede eerste experience dan een buggy mess. Dus laat ze nog maar 2 maanden patchen :)
De PS5 versie ziet er ondermaats uit dus dat zal hem ook niet worden.

Laatst bewerkt:
ik heb 125 fps alles op cinematic , blur off, dlss on, en op 4k.
en een 85 fps met RT op max.
specs, 12900k, 32 gb ddr5 6400 mhz, rtx4090

Benchmark tool nog eens gerund na hardware-accelerated GPU aan te zetten.

Gemiddeld 71 FPS. Settings zijn op Very High, Super Resolution op 90, DLSS aan en Ray Tracing op Very High. 1920*1200.

Specs zijn 7800x3D, 4070 SUPER, 32 GB RAM DDR5 6000 MHZ.

Nie slecht maar ik had ietskes meer fps verwacht, heb deze PC nog maar 3 weken. :unsure:

Benchmark tool nog eens gerund na hardware-accelerated GPU aan te zetten.

Gemiddeld 71 FPS. Settings zijn op Very High, Super Resolution op 90, DLSS aan en Ray Tracing op Very High. 1920*1200.

Specs zijn 7800x3D, 4070 SUPER, 32 GB RAM DDR5 6000 MHZ.

Nie slecht maar ik had ietskes meer fps verwacht, heb deze PC nog maar 3 weken. :unsure:
Lijkt me nochtans niet slecht, vooral met die nutteloze RT op very high :p

Waar lezen/zien jullie dat de ps5 versie te wensen over laat? Ik had enkel de bossfight van IGN china gezien en dat zag er toch goed uit.

Waar lezen/zien jullie dat de ps5 versie te wensen over laat? Ik had enkel de bossfight van IGN china gezien en dat zag er toch goed uit.
Er is een reden waarom er geen reviews mogen uitkomen voor de PS5 versie voor release... Dat is nooit goed nieuws.

Ook zijn die beelden op IGN china super wazig (dat moet intern een enorm lage resolutie zijn) en het ziet er naar uit dat ze frame generation gebruiken om aan 60 FPS te geraken.

Er is een reden waarom er geen reviews mogen uitkomen voor de PS5 versie voor release... Dat is nooit goed nieuws.

Ook zijn die beelden op IGN china super wazig (dat moet intern een enorm lage resolutie zijn) en het ziet er naar uit dat ze frame generation gebruiken om aan 60 FPS te geraken.
Ja dat is idd geen goed teken. Ik dacht dat ik een ps5 review die online stond had gemist.

We zullen het morgen snel weten hoe het er uit ziet / speelt dankzij de streams :).

Ah, kging em ook net posten. De game heeft dus effectief last van kleine traversal stutters (stutterstruggle deel in de video). Zou blijkbaar toch echt effectief een ingebakken issue van UE5 zijn.

Mannekes goed nieuws.
Kheb juist de game voor een goeie 45min op de Asus ROG Ally gespeeld. Op medium settings 1080p haal ik een vlotte 35-45 fps. Gevechten zijn super smooth. Zo smooth dat ik dacht dat ik aan 60 fps bezig was. Tot ik de counter aanzette.
Obviously geen RT. Dus de game zou toch vlot moeten draaien op de PS5

454157939_8050413211705485_8212239550365541660_n.png

Alle, nu maar wachten tot een fysieke release in 2025 😅

Edit: This game is an Action Hack and Slash similar to God of War. The difficulty settings can’t be adjusted but it’s comparable to God of War on normal difficulty.

Laatst bewerkt:
Voor al diegenen die dachten dat de game totaal niet speelbaar zou zijn op de ps5, of niet zou presteren : :ROFLMAO:

De ps5 is al ongeveer even lang uit als de game in ontwikkeling is, dus ze zullen wel genoeg kunnen testen hebben hierop denk ik dan...

Is er eigenlijk een manier om de fps te checken op ps5?

En ben dus nog steeds niet mee waarom souls hier überhaupt mee wordt geassocieerd, gewoon goede actie.

3 modes voor ps5. Performance - balance - en kwaliteit. Speel op performance. Game draait maar tis geen walk in the park voor de ps5. Natuurlijk wat verwachten we van 500 euro console. Ma cava speelt best goed. Vlotte actie. De bosses zijn niet echt moeilijk tot nu toe. Ze kunnen u easy in een mep of 2 afmaken maar er zit vergeving op :-). Denk dat de game wel relatief goed in de smaak gaat vallen. Ale tot nu toe :-)

Terug
Bovenaan