Black Myth: Wukong

Aan de andere kant hoop ik van niet, anders ga ik dit zeer graag willen ondanks mijn arachnophobia. :unsure:

Volgens wat ik al gelezen heb van de game zal deze imo wel spot on zijn, maar we zullen moeten wachten tot de eerste 'Echte' reviews...

En het is dus geen open world geheel, maar eerder areas die je dan volledig kan exploren, maar die dus niet aan elkaar vasthangen denk ik toch, :bow: (ik ben dus geen fan van open world, moest dit nog niet duidelijk zijn)

En souls like, zijn al velen die zeggen dat het dat niet zal zijn, maar wel een serieuze action packed game met pittige bossfights.

Het enige dat mij dus zorgen baart is die skill tree, hopelijk eenvoudig en overzichtelijk houden, dan ben ik a happy camper...

Gaat heel wat info rond waar wel geen zekerheid achter zit, zoals bv dat de main game maar 15 uur is. Dat er later nog een fysieke disc versie van de game komt als ook dat de gelekte trophy list niet correct was en/of mogelijks al meteen DLC's bevat want 81 base game trophies kan niet.

Ik zie ook echt letterlijk nergens fysieke versies van de game, zelf op hun site ne playasia is het echt beperkt tot twee zaken ( voor PC ).
Deze game gaat voor mij sowieso pas later zijn als blijkt dat hij goed is, momenteel is het wel een vrij simpele skip gewoon omwille van de amateuristische launch.

Laatst bewerkt:
Amateuristische launch? In welke zin?

Geen fysieke copy, is een keuze, gaan jullie hier blijven ranten daarover?

En voor de rest, de review embargo is pas de 16de, ze zijn zij juist niks verplicht om iets te delen tem dan. De hype is er al ontstaan, dus ze surfen daarop voor het ogenblik.

Blijft idd wachten op de 16de en de eerste hands on reviews

Ik was daarnet nog aan het kijken (ter info) naar die editie met het beeldje. Daarin zijn ze logistiek wel tekort geschoten, maar het is ook geen studio die al pakken ervaring heeft hoe ze hun product aan de man moeten brengen.

Boeit mij eigenlijk niet, als de gameplay met veel respect is aangepakt, dat is voor mij primair eigenlijk.

En voor de rest, de review embargo is pas de 16de, ze zijn zij juist niks verplicht om iets te delen tem dan. De hype is er al ontstaan, dus ze surfen daarop voor het ogenblik.

Ik was daarnet nog aan het kijken (ter info) naar die editie met het beeldje. Daarin zijn ze logistiek wel tekort geschoten, maar het is ook geen studio die al pakken ervaring heeft hoe ze hun product aan de man moeten brengen.

Boeit mij eigenlijk niet, als de gameplay met veel respect is aangepakt, dat is voor mij primair eigenlijk.
Ge kunt toch niet zeggen dat dit een vlotte launch gaat zijn, ze zijn gewoon heel vaag in communicatie vind ik persoonlijk.

Ge kunt toch niet zeggen dat dit een vlotte launch gaat zijn, ze zijn gewoon heel vaag in communicatie vind ik persoonlijk.
Is hun tweede game zie ik, dan hebt ge toch niet alle knowhow en kennis, of het budget, dat de household namen hebben?

Nu is er een (grotere) hype ontstaan die er een tijdje geleden nog niet was. Ge moet dat zo bezien, denk ik dan. Want voor hetzelfde geld komt het niet van de grond eenmaal de reviews daar zijn.

Dus maw, zou jij als startup all in gaan met uw 2de game dat gereleased zou worden? Ik zou vooral zien dat het eindproduct in orde is, en daarna doet het zichzelf goed verkopen. Ze zitten nu op een hype train, veel preorders op PC is het bewijs daarvan, maar wat ben je daar dus mee, eenmaal de gameplay te moeilijk zou zijn, of de game algemeen niet zo goed zou verkopen/scoren...

1) vertraging xbox versie wegens niet performant te zijn voor de series S
2) enkel reviews van de PC versie, wat altijd wel wat iffy is.
3) Fysieke release aangekondigd, maar zonder disc.
4) in eens zelf totaal geen fysieke release meer.
5) 400 euro CE 🤣🤣
6) geen communicatie langs hun kant.
7) niet echt een fail, maar iets wat velen tocj echt wouden was een demo. Vooral omdat we niet weten wat we nu moeten verwachten van hoe het speelt. Dus ofwel geef je een demo ofwel communceer je hier beter over. Nu draaien ze rond de pot zonder echt iets duidelijk te zeggen.

1) vertraging xbox versie wegens niet performant te zijn voor de series S
2) enkel reviews van de PC versie, wat altijd wel wat iffy is.
3) Fysieke release aangekondigd, maar zonder disc.
4) in eens zelf totaal geen fysieke release meer.
5) 400 euro CE 🤣🤣
6) geen communicatie langs hun kant.
7) niet echt een fail, maar iets wat velen tocj echt wouden was een demo. Vooral omdat we niet weten wat we nu moeten verwachten van hoe het speelt. Dus ofwel geef je een demo ofwel communceer je hier beter over. Nu draaien ze rond de pot zonder echt iets duidelijk te zeggen.
Fair enough die punten die je daar aanhaalt, maar de 20ste maakt dat voor mij allemaal niks meer uit, en als ik mijn games bekijk koop ik toch 95% digitaal, voor mij dus geen enkele belangrijke issues hier. En wat het Xbox verhaal betreft, tis toch beter als ge de game zou releasen als die effectief goed draait daarop. Het enige ambetante eraan is dat zij zullen mogen wachten, en hopelijk een nog meer gepolished' versie zullen hebben, met de feedback die ze zullen krijgen na release op ps5 en pc

Wie heeft de benchmark tool al geprobeerd?

Laagste FPS dat ik zag was 48, hoogste was 62. Al bij al niet slecht, Full Ray Tracing stond wel uit.

Fair enough die punten die je daar aanhaalt, maar de 20ste maakt dat voor mij allemaal niks meer uit, en als ik mijn games bekijk koop ik toch 95% digitaal, voor mij dus geen enkele belangrijke issues hier. En wat het Xbox verhaal betreft, tis toch beter als ge de game zou releasen als die effectief goed draait daarop. Het enige ambetante eraan is dat zij zullen mogen wachten, en hopelijk een nog meer gepolished' versie zullen hebben, met de feedback die ze zullen krijgen na release op ps5 en pc
Wat mij zorgen baart is de combinatie van geen reviews op console + uitstel van Xbox omwille van niet performant.

Ofwel is dit loos alarm, ofwel is de performantie op console gewoon niet altijd even goed waardoor ze hier dus geen review codes voor geven + waarom we zien dat de Series S en dus xbox versie delayed is. Ik heb nog niet geweten dat een game wordt uitgesteld om die reden dus ergens heb ik het gevoel dat de game heel hard op het randje gaat hangen.

Maar opnieuw dit zijn geen feiten, maar zorgen, dus pre-orderen zit er absoluut niet in om die reden + een aantal persoonlijke redenen. Maar ik hoop uiteraard de game wel goed draait en alles ok is.

Wat mij zorgen baart is de combinatie van geen reviews op console + uitstel van Xbox omwille van niet performant.

Ofwel is dit loos alarm, ofwel is de performantie op console gewoon niet altijd even goed waardoor ze hier dus geen review codes voor geven + waarom we zien dat de Series S en dus xbox versie delayed is. Ik heb nog niet geweten dat een game wordt uitgesteld om die reden dus ergens heb ik het gevoel dat de game heel hard op het randje gaat hangen.

Maar opnieuw dit zijn geen feiten, maar zorgen, dus pre-orderen zit er absoluut niet in om die reden + een aantal persoonlijke redenen. Maar ik hoop uiteraard de game wel goed draait en alles ok is.

De Xbox Series-versie van Baldur's Gate 3 werd ook uitgesteld vanwege optimalisatieproblemen op de S.

De Xbox Series-versie van Baldur's Gate 3 werd ook uitgesteld vanwege optimalisatieproblemen op de S.
Dat wist ik niet.

Maar dat bedrijf betrouw ik dan wel ook net iets meer dan dit "nieuwe" bedrijf 😅

Ik las wel nog net dit op hun site:

"It is the first time for Game Science to release a console game globally, and we are currently facing limitations in offline resources required for the import, export, transportation, distribution, and sales of physical discs. These factors have made it difficult for us to sell physical discs simultaneously with the official release of the game.

Our publishing team is actively working on resolving these issues and exploring options to offer physical discs."

Hopelijk komt dit goed en is dit voor mij een goeie reden om even te wachten en eerst de nieuwe SW te spelen.

Volgens early reviewers (of leakers whatever) zou de game stutteren op (high-end) pc's. Het zou blijkbaar door de Unreal 5 engine komen.

Terug
Bovenaan