Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(ik ben dus geen fan van open world, moest dit nog niet duidelijk zijn) Ik hoop echt dat dit niet waar isGaat heel wat info rond waar wel geen zekerheid achter zit, zoals bv dat de main game maar 15 uur is.
Zou er niet te veel op af gaan voorlopig, binnen paar dagen weten we het definitief.Ik hoop echt dat dit niet waar is
Ge kunt toch niet zeggen dat dit een vlotte launch gaat zijn, ze zijn gewoon heel vaag in communicatie vind ik persoonlijk.Amateuristische launch? In welke zin?
Geen fysieke copy, is een keuze, gaan jullie hier blijven ranten daarover?
En voor de rest, de review embargo is pas de 16de, ze zijn zij juist niks verplicht om iets te delen tem dan. De hype is er al ontstaan, dus ze surfen daarop voor het ogenblik.
Blijft idd wachten op de 16de en de eerste hands on reviews
Ik was daarnet nog aan het kijken (ter info) naar die editie met het beeldje. Daarin zijn ze logistiek wel tekort geschoten, maar het is ook geen studio die al pakken ervaring heeft hoe ze hun product aan de man moeten brengen.
Boeit mij eigenlijk niet, als de gameplay met veel respect is aangepakt, dat is voor mij primair eigenlijk.
Is hun tweede game zie ik, dan hebt ge toch niet alle knowhow en kennis, of het budget, dat de household namen hebben?Ge kunt toch niet zeggen dat dit een vlotte launch gaat zijn, ze zijn gewoon heel vaag in communicatie vind ik persoonlijk.
1) vertraging xbox versie wegens niet performant te zijn voor de series SAmateuristische launch? In welke zin?
Geen fysieke copy, is een keuze, gaan jullie hier blijven ranten daarover?
En voor de rest, de review embargo is pas de 16de, ze zijn zij juist niks verplicht om iets te delen tem dan. De hype is er al ontstaan, dus ze surfen daarop voor het ogenblik.
Blijft idd wachten op de 16de en de eerste hands on reviews
Ik was daarnet nog aan het kijken (ter info) naar die editie met het beeldje. Daarin zijn ze logistiek wel tekort geschoten, maar het is ook geen studio die al pakken ervaring heeft hoe ze hun product aan de man moeten brengen.
Boeit mij eigenlijk niet, als de gameplay met veel respect is aangepakt, dat is voor mij primair eigenlijk.

Fair enough die punten die je daar aanhaalt, maar de 20ste maakt dat voor mij allemaal niks meer uit, en als ik mijn games bekijk koop ik toch 95% digitaal, voor mij dus geen enkele belangrijke issues hier. En wat het Xbox verhaal betreft, tis toch beter als ge de game zou releasen als die effectief goed draait daarop. Het enige ambetante eraan is dat zij zullen mogen wachten, en hopelijk een nog meer gepolished' versie zullen hebben, met de feedback die ze zullen krijgen na release op ps5 en pc1) vertraging xbox versie wegens niet performant te zijn voor de series S
2) enkel reviews van de PC versie, wat altijd wel wat iffy is.
3) Fysieke release aangekondigd, maar zonder disc.
4) in eens zelf totaal geen fysieke release meer.
5) 400 euro CE
6) geen communicatie langs hun kant.
7) niet echt een fail, maar iets wat velen tocj echt wouden was een demo. Vooral omdat we niet weten wat we nu moeten verwachten van hoe het speelt. Dus ofwel geef je een demo ofwel communceer je hier beter over. Nu draaien ze rond de pot zonder echt iets duidelijk te zeggen.
Wat mij zorgen baart is de combinatie van geen reviews op console + uitstel van Xbox omwille van niet performant.Fair enough die punten die je daar aanhaalt, maar de 20ste maakt dat voor mij allemaal niks meer uit, en als ik mijn games bekijk koop ik toch 95% digitaal, voor mij dus geen enkele belangrijke issues hier. En wat het Xbox verhaal betreft, tis toch beter als ge de game zou releasen als die effectief goed draait daarop. Het enige ambetante eraan is dat zij zullen mogen wachten, en hopelijk een nog meer gepolished' versie zullen hebben, met de feedback die ze zullen krijgen na release op ps5 en pc
Wat mij zorgen baart is de combinatie van geen reviews op console + uitstel van Xbox omwille van niet performant.
Ofwel is dit loos alarm, ofwel is de performantie op console gewoon niet altijd even goed waardoor ze hier dus geen review codes voor geven + waarom we zien dat de Series S en dus xbox versie delayed is. Ik heb nog niet geweten dat een game wordt uitgesteld om die reden dus ergens heb ik het gevoel dat de game heel hard op het randje gaat hangen.
Maar opnieuw dit zijn geen feiten, maar zorgen, dus pre-orderen zit er absoluut niet in om die reden + een aantal persoonlijke redenen. Maar ik hoop uiteraard de game wel goed draait en alles ok is.
Dat wist ik niet.De Xbox Series-versie van Baldur's Gate 3 werd ook uitgesteld vanwege optimalisatieproblemen op de S.