Black Myth: Wukong

Op dit moment 1.5 miljoen spelers enkel al op steam, jawadde.

Ik kan het enkel spelen via geforce now.
En ookal was het aangekondigd op de twitter van geforce now als "speelbaar vanaf release", staat het toch nog altijd niet in de client.
Dus maar even wachten met te kopen. :headshake:

Edit: Ze hebben mij horen wenen, it arrived :)

Laatst bewerkt:
Is het de baas met zen dikke kop ? In het bos ? Let idd op van die zijn aanval als hij stompt. Effe adem nemen en denken als ik hem niet kan dodgen wat moet je dan doen als je hem de aanval ziet starten :) succes.

Laatst bewerkt:
Lijkt me alsof je hem soms kan tegen de grond werken voor even wanneer je op zijne kop slaat
Is het de baas met zen dikke kop ? In het bos ? Let idd op van die zijn aanval als hij stompt. Effe adem nemen en denken als ik hem niet kan dodgen dat moet je dan doen als je hem de aanval ziet starten :) succes.

Lijkt me alsof je hem soms kan tegen de grond werken voor even wanneer je op zijne kop slaat
Ja. Heavy attack. En best met de staff stance. Ook uw light attack upgraden. Vanaf 6 hits gloeit uw staf en eindigde met light attack met een soort van heavy. Die breekt hun stance ook veel. Die dik kop is een kleine indicatie van wat nog komen gaat. Ongeveer nu al goeie 8 bosses gehad. En deze ochtend nog eentje int geniep zien lopen. Maar die is voor deze avond. Ondertussen ook me eerste secret tempel gevonden maar nog niet gedaan. Je kan er steeds naar toe door travel dus deze is ook voor deze avond.

Op dit moment 1.5 miljoen spelers enkel al op steam, jawadde.

Ik kan het enkel spelen via geforce now.
En ookal was het aangekondigd op de twitter van geforce now als "speelbaar vanaf release", staat het toch nog altijd niet in de client.
Dus maar even wachten met te kopen. :headshake:

Edit: Ze hebben mij horen wenen, it arrived :)
Ja veel chinezen niet moeilijk 🤣

Ik wacht wel op de physical release

2 uurkes gespeeld, zeer tevreden intussen. Performance mode lijkt vrij stabiel te zijn, ik merk maar zelden framedrops op.

Ik weet niet of de vergelijking met God of war zodanig ver te volgen is. De focus ligt op (veel) dodgen en goed getimede punishers/guardbreaks. Uw stamina-bar wordt gebruikt voor zowel uw dodges als attacks, dus het is wel een kwestie van niet blindelings te blijven tikken op vijanden en hun aanvalpatronen te leren.

Fijn om te zien dat de camera ook ver genoeg blijft van je personage, want de eerste (mini) bosses springen vrij snel over het beeld, maar met lockon volgt de camera zeker snel genoeg.

Grafisch tevens een zeer mooie game. Graphics mode is het mij echter niet waard. Het is een actie-game die uw reflexes test, dus 60fps all the way baby.

Ja idd. Ik persoonlijk zou het enkel maar op performance spelen. Het draait cava maar man man man de mensen die deze knallen op hun pc max settings moet wel knap zijn. 😍😍😍. De mobs zouden je inderdaad het gevoel willen geven om de bosses ook maar even te smashen , maar niks is minder waar. Die kunnen stevig uit de hoek komen en dan ist maar een tik of 2 max 3 en tis dooooood 🙈🙈.

2 uurkes gespeeld, zeer tevreden intussen. Performance mode lijkt vrij stabiel te zijn, ik merk maar zelden framedrops op.

Ik weet niet of de vergelijking met God of war zodanig ver te volgen is. De focus ligt op (veel) dodgen en goed getimede punishers/guardbreaks. Uw stamina-bar wordt gebruikt voor zowel uw dodges als attacks, dus het is wel een kwestie van niet blindelings te blijven tikken op vijanden en hun aanvalpatronen te leren.

Fijn om te zien dat de camera ook ver genoeg blijft van je personage, want de eerste (mini) bosses springen vrij snel over het beeld, maar met lockon volgt de camera zeker snel genoeg.

Grafisch tevens een zeer mooie game. Graphics mode is het mij echter niet waard. Het is een actie-game die uw reflexes test, dus 60fps all the way baby.

Misschien wat meer te vergelijken met de combat uit Jedi Survivor maar dan moeilijker en zonder parry?

Misschien wat meer te vergelijken met de combat uit Jedi Survivor maar dan moeilijker en zonder parry?
Kan het eerlijk niet vergelijken mits ik de Jedi games niet gespeeld heb. Actiegames moeten in mijn ogen genoeg "gewicht/oomph" hebben als je met je wapen slaat en dat doet deze game alvast prima. Dodge-frames kan je verbeteren via de skill-tree en de "perfect dodge" beloont je à la Bayonetta
Ja idd. Ik persoonlijk zou het enkel maar op performance spelen. Het draait cava maar man man man de mensen die deze knallen op hun pc max settings moet wel knap zijn. 😍😍😍. De mobs zouden je inderdaad het gevoel willen geven om de bosses ook maar even te smashen , maar niks is minder waar. Die kunnen stevig uit de hoek komen en dan ist maar een tik of 2 max 3 en tis dooooood 🙈🙈.
Ik heb een 3700X/6700XT combo, dus met wat ik gelezen heb voorlopig, wou ik het niet riskeren op een 1440p monitor. Soit, op ps5 ben ik al zeer onder de indruk van de belichting, rook/wolk-effecten en de creatieve look met het hele Journey to the west-thema is een leuke afwisseling tegenover de Nioh's/Sekiro/Woolong van de wereld.

De moeilijkheid is "on point" in mijn ogen. Veel bosses kunnen u in 2/3 hits neerhalen inderdaad, maar ze "telegraphen" hun aanvallen duidelijk, uw dodge heeft goede range en iframes en ik heb nog geen bullshit zien passeren in de stijl van "aaaah, mijn eerste hit heeft u, dus ik heb vast voor 5/6 opeenvolgende hits die u direct killen!"

Over geforce now, 1440p alles cinematic, ray tracing en frame generation on. :)
Test zonder ray tracing gaf zelfs nog 24fps meer.

Screenshot-2.jpg

Jammer dat het dus enkel pc beelden waren. Ik begin toch stilaan te snakken naar een ps5 pro. Het ziet er nu niet echt indrukwekkend uit

Is het zo dat je pas een user score kan geven op metacritic als je eerst de game hebt uitgespeeld? Ik zie niet in hoe het anders kan dat er nog geen ps5 reviews zijn. Volgens mij gaan de user scores op ps5 wel redelijk goed zijn, graphics zijn zeer mooi en action is cool, en nog geen bug te bespeuren. Ik denk dat sommigen zagen over invisible walls, maar dat zijn gewoon gebieden waar je niet in kan?? Nog nergens vastgezeten oid...

Is het zo dat je pas een user score kan geven op metacritic als je eerst de game hebt uitgespeeld? Ik zie niet in hoe het anders kan dat er nog geen ps5 reviews zijn. Volgens mij gaan de user scores op ps5 wel redelijk goed zijn, graphics zijn zeer mooi en action is cool, en nog geen bug te bespeuren. Ik denk dat sommigen zagen over invisible walls, maar dat zijn gewoon gebieden waar je niet in kan?? Nog nergens vastgezeten oid...
Dit kan pas 24 of 48 uur na release. Wat jammer genoeg de trols nog steeds niet goed genoeg tegen houd om domme reviews te geven.

Vraagje aan de mensen die hem op PS5 spelen, heeft iedereen hem gekocht via de store, of elders een dealke gevonden? Wil em gelijk ook graag spelen, maar ik koop normaal nooit digitaal en vind 70 flappen toch veel voor iets waar ik later wrs voor ga dubbel dippen.

Vraagje aan de mensen die hem op PS5 spelen, heeft iedereen hem gekocht via de store, of elders een dealke gevonden? Wil em gelijk ook graag spelen, maar ik koop normaal nooit digitaal en vind 70 flappen toch veel voor iets waar ik later wrs voor ga dubbel dippen.
Heb ik al gepost, in US store aan 60 dollars, daar vind je ook nog psn kaartjes voor online aan een lager prijsje

volgens de benchmark dat ik een paar dagen terug deed ging ik sub 50 fps halen op very high en RT op medium.
Vandaag de game op de pc gespeeld en ik zit tussen de 60-80 fps. dus de benchmark trop op niet veel.
However er zitten stukjes in de game waar de fps ineens dropt maar dan echt hard en de game begint te stutteren maar dan echt in bepaalde areas.
en meestal helpt alt-tabben.

Digitaal. Maar ik had een gelukje en had nog 40 dollar staan op aus account. Van lang geleden. Heb hem dus redelijk goedkoop gekocht gezien ik daar nog geld had. Heb ook de deluxe editie gekocht. Maar is niet de moeite. Zeker gezien uw speelstijl en ervaring heb je deze echt niet nodig.

Denk persoonlijk dat je de game wel graag zal spelen gezien uw geschiedenis kwa games :)

Terug
Bovenaan